تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802710794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدعیان حقوق بشر، مظلومیت های مردم غزه را سانسور می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردار نقدی: مدعیان حقوق بشر، مظلومیت های مردم غزه را سانسور می کنند گرگان - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه در امور استان های کشور گفت: مظلومیت مردم غزه که این روزها بسیار از آن صحبت می‎ کنیم، براحتی توسط مستکبران مدعی حقوق بشر سانسور می‎ شود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، سردار ˈمحمدرضا نقدیˈ روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی افزود: شبکه بی ‎بی ‎سی راهپیمایی ده ‎ها میلیونی ایران را که به حمایت از مردم فلسطین در روز قدس انجام شد، سانسور می ‎کند و این ها از منظر آنان، آزادی بیان محسوب می‎ شود.
به گفته وی، جامعه ای که امروز به صلابت، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و زورگویان برسد، زن ‎ها و کودکانشان، جلوی چشمان‎شان به خاک و خون کشیده می شوند، اما در برابر دشمن ˈنهˈ می گویند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور یادآور شد: لبنان، سوریه و عراق که امروزه با قدرت و صلابت در برابر تروریست ‎ها با قاطعیت می ‎ایستند، به واسطه الگوگیری از جامعه اسلامی بوده است.
نقدی ادامه داد: اگر امت اسلام، مظلوم، باصلابت، مقاوم و پایدار است، این پایگاه باید به عنوان ام ‎القرای اسلام تقویت و حفظ شود، زیرا دشمن برای این که ستون خیمه مقاومت را فرو بریزد سرمایه‎ گذاری عظیمی کرده است.
وی اظهار کرد: از آن جایی که آقا فرمودند کرانه باختری باید مسلح شود، این حرف باید شکل عینی پیدا کند زیرا رژیم مستکبر آمریکا در همین روزهای گذشته 225 میلیون دلار برای کشتار مردم غزه تصویب کرد و امید داریم دولت هم با تصویب بودجه ای برای حمایت از مردم غزه موافقت نماید.
وی تصریح کرد: همان طور که ولی امرمان فرمودند سرنوشت فلسطین باید از طریق رفراندوم مشخص شود و این جمله نباید به عنوان یک طرح بماند و کشورهای اسلامی موظفند به عنوان یک راهبرد آن را در دیپلماسی خود قرار دهند.
به گفته نقدی، امروز رسالت سپاه و بسیج در مقابل توطئه ها و تهاجمات دشمن خطیر می باشد.
وی با اشاره به این که رمضان خونین غزه در واقع پرده ‎برداری از حقوق بشر آمریکایی است، تصریح کرد: نماد آمریکا مقابله با تروریسم است، اما همه جا از تروریست‎ ها حمایت می‎ کند لذا اگر ما رسالت تاریخی خود را به خوبی انجام دهیم باید از جامعه‎ مان یک الگوی خوب بسازیم.
جانشین فرمانده کل سپاه در امور استان ها خاطرنشان کرد: آن هایی که در هر سحر، زیر باران گلوله ها به شهادت می‎رسند و در هر افطار در دریای خون وضو می‎ گیرند و نوزادان شیرخواری که داغ شهید شیرخواره دشت کربلا را در دل ها زنده می‎ کنند، ما به آنها درود می‎ فرستیم و پروردگار را شاکریم که به ملت ما بصیرت و عزت داد که پایه‎ گذار این عظمت و جهاد بزرگ باشد.
نقدی گفت: این فلسطینی که امروز 80 درصد خاکش در اختیار اسراییل است اگر نیمی از این صلابت امروز را داشت این اتفاق ها نمی افتاد.
وی با اشاره به این که کلام نورانی امام راحل (ره) مبنی بر این که جنگ ما فتح فلسطین را در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این ها درس هایی بود که ملت ایران به جهان اسلام داد و آن هم متاثر از عاشورا بود، مقاومت امروز مردم غزه الهام گرفته از مقاومت مردم دزفول، ایلام، کرمانشاه، سوسنگرد، اهواز و سایر شهرهای ایران بود.
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز جنگ بزرگی در جریان است و مردم ما هم زیر باران آتش هستند.
نقدی افزود: این جنگ ستون خیمه مقاومت را مورد هدف قرار داده، آن ها در طول این شش سال متوجه شده اند که از طریق نظامی نمی توانند با ایران مقابله کنند لذا به دنبال گسترش ماهواره های فاسد هستند که در سال های اخیر تعداد اینگونه شبکه ها از 6 شبکه به 162 شبکه رسیده و تنها رژیم صهیونیستی شش شبکه مبتذل علیه ایران به زبان فارسی پخش می کند.
به گفته وی، در کشوری که الهام بخش کشورهای دنیاست و شیعه و سنی در کنار هم زندگی می کنند، آمدند بحث تفرقه را مطرح کردند؛ 10 تا 15شبکه به نام شیعه درست کردند که شبانه روز علیه اهل سنت فحاشی کند و از آن طرف نیز شبکه هایی به نام اهل سنت درست کردند که علیه شیعه فحاشی کنند و هر دوی این ها مرکزش در لندن است و با این حرکات می خواهند ما را غرق در اختلاف و شهوات، بی بصیرتی و انحراف سیاسی کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: آن ها توانستند درون برخی خواص نفوذ کرده و آن ها را متقاعد کنند که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دهند تا با این کار کانون مقاومت را زمینگیر کنند.
نقدی از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی باشکوه روز قدس قدردانی کرد و افزود: حضور ده ها میلیونی روزه ‎داران کشورمان در آفتاب داغ و سوزان روز گذشته، یک بار دیگر مهر تاییدی به استمرار راه امام و شهیدان بود.
وی با بیان این که باید از ملت ایران به خاطر این درخشش و ایستادگی تشکر کرد یادآور شد: اکنون نوبت دولت و دولتمردان است که از این ظرفیت در راه آزادی بشریت و قدس به شایستگی بهره برداری کند و فلسطین را از چنگ غاصبان نجات دهند که این مهم مطالبه همه ما است.
در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، سرهنگ رحمت اله صادقی جایگزین سردار محمدحسین بابایی شد.
در این مراسم سردار بابایی فرمانده سابق سپاه نینوا، سرهنگ صادقی فرمانده جدید سپاه نینوا استان گلستان و حجت الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی سخنرانی کردند.
این مراسم با حضور استاندار، امیر خمری فرمانده لشگر 30 پیاده گرگان، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان، عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
7467/602



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن