تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804057316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انس باقرآن،پذیرش دانشجو،افطاری، ایتام،ورزش زندانیان،انتصاب،صندوق کمک


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در قالب چند خبر انس باقرآن،پذیرش دانشجو،افطاری، ایتام،ورزش زندانیان،انتصاب،صندوق کمک گرگان - ایرنا - محفل انس با قرآن کریم با عنوان ˈهفتمین کاروان نورˈ و همزمان با ماه مبارک رمضان در مسجد امام محمد باقر (ع) لشگر 30 پیاده گرگان برگزار شد.


به گزارش ایرنا، در این محفل انس که با حضور سیدعلی طاهری نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، استاد محسن حاجی حسنی به عنوان قاری ممتاز کشوری، حمید شاکرنژاد و سیدجواد حسینی به عنوان قاری ممتاز بین المللی و سید مرتضی جوادی زاده از مجریان شبکه قرآن به اجرای برنامه پرداختند.
***
مهندس ˈسید مهدی حسینیˈ مدیر عامل مخابرات گلستان گفت: مرکز علمی کاربردی مخابرات استان در سال تحصیلی 93-94 در رشته های جدید کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می پذیرد.
به گفته وی، ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و از روز سه شنبه 31/4/93 آغاز و تا روز دوشنبه 6/5/93 ادامه دارد.
مهندس ˈاخوتˈ رییس مرکز علمی کاربردی مخابرات گلستان نیز رشته های قابل ارائه در این مرکز را کاردانی حرفه ای حسابداری (حسابداری صنعتی )، کاردانی فنی فناوری ارتباطات واطلاعات (ict روستایی )، مهندسی فناوری ارتباطات واطلاعات ict (دیتا)، مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات ict(مخابرات نوری ) معرفی کرد.
***
طرح ˈنامبرینگ 8 رقمی یا همکدیˈ از نیمه مرداد ماه امسال در استان گلستان نیز اجرایی می شود.
دراین طرح کد گلستان که تا قبل از اجرای طرح شامل 4 کد 0171، 0172 ، 0173 و 0174 است به یک کد یعنی 017 به عنوان کد استانی در شبکه مخابراتی تغییر می یابد.
به گفته مهندس ˈسید مهدی حسینیˈ مدیرعامل مخابرات گلستان، تعداد ارقام شماره تلفن ثابت مشترکین پس از اجرای طرح از هفت رقم به هشت رقم تغییر یافته و شروع شماره مشترکین در سطح استان برای تمامی شماره ها عدد 3 است به عبارت دیگر رقم اول از هشت رقم در سطح استان عدد 3 می باشد.
وی افزود: استان گلستان به دو ناحیه ترانزیتی گرگان و گنبد تقسیم بندی شده و پیش شماره و شماره مشترکین نیز برمبنای همین موضوع توزیع شده است.
حسینی اضافه کرد: شماره مشترکین شهرستان گرگان (شهرها و روستاهای گرگان) بعداز عدد 3 استانی با 2 شروع می شود، به عبارتی شهرستان گرگان با 32 و سایر شهرستانهای مرکز ترانزیت گرگان شامل بندرگز، بندرترکمن، گمیشان، کردکوی، آق قلا و علی آبادکتول بعد از عدد 3استانی با 4 شروع خواهد شد.
شماره مشترکین در شهرستان های گنبد (شهرها و روستاهای گنبد) پس از عدد 3 استانی، عدد 3 می باشد و شماره های آنان با 33 شروع می شود و برای سایر شهرستان های منطقه ترانزیتی گنبد ، شامل رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه بعداز عدد 3 استانی با 5 شروع می شود و به عبارتی شماره های مشترکین شهرستان های یاد شده با 35 آغاز خواهد شد.
به گفته وی، شش رقم باقیمانده از 8 رقم شماره مشترکین، برحسب شهرستان های استان ناحیه بندی شده است.
***
معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تعداد 40پرس افطاری در یکی از مناطق محروم شهرستان گرگان توزیع نمود.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه،هدف از این برنامه را توجه بیشتر به افراد مستمند و نیازمند جامعه به خصوص در ماه رمضان عنوان و بر ادامه این اقدامات تاکید نمود.
***
کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان بمناسبت لیالی قدر میزبان 180نفر از از کودکان بی سرپرست و افراد نیازمند زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد بودند.
***
آیین تودیع و تکریم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرگز برگزار شد.
طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی اصغر فضیلتˈ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، ˈلیلا هزارجریبیˈ به سمت رییس اداره شهرستان بندرگز منصوب و از خدمات قاسم قندهاری در زمان تصدی پست مذکور تقدیر شد.
***
کارگاه یک روزه ورزش صبحگاهی زندانیان گرگانی با حضور مربی تربیت بدنی، استاد علی اسفندیاری در محل زندان گرگان برگزار شد.
ˈمجید نجابتˈ کارشناس تربیت بدنی اداره کل زندان های گلستان روز شنبه به ایرنا گفت: در راستای اجرای سیاست های فرهنگی و ورزشی سازمان این دوره آموزشی ورزشی با حضور مربیان و اساتید تربیت بدنی استان در مجموعه زندان های استان در حال برگزاری می باشد که کارگاه ورزش صبحگاهی نیز در همین زمینه است.
***
شهردارمنطقه دو گرگان در بازدید از این منطقه بر بازسازی و ترمیم پیاده روها تاکید کرد.
ˈعلیرضا حاجی محمد علیˈ روز شنبه گفت: پیاده روها باید برای عبورو مرور همه شهروندان به خصوص افراد مسن، کودکان، معلولان و روشندلان استانداردسازی و ایمن باشد.
وی ادامه داد: همچنین در خصوص املاک تجاری، مغازه ها و مشاغل مزاحم که وسایل خود را در پیاده روها قرار می دهند و برای عبور و مرور شهروندان مشکل ایجاد می نمایند، پس از اجرای راهکارهای قانونی اعم از اخطارهای شفاهی و کتبی، اقدام شود.
به گفته وی، در فاز بعدی شناسایی بنگاه ها و تعمیرکاران خودرو هایی که به پازل فرش پیاده روها آسیب می رسانند، در دستور کار قرار خواهد گرفت.
***
فرماندار آق قلا از تشکیل صندوق کمک به دانش آموزان مستعد و محروم در این شهرستان خبر داد.
ˈالیاس هیوه چیˈ در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهارکرد: جهت تأمین بخشی از هزینه های تحصیلی دانش آموزان محروم و مستعد و فراهم نمودن زمینه حضور آنان در مدارس، این صندوق با کمک خیرین و فرهنگیان تشکیل خواهد شد.
رییس شورای آموزش وپرورش آق قلا تاکید کرد: انتظار می رود در گام اول تعداد دانش آموزان بی بضاعت هر مدرسه شناسایی، تا جامعه هدف مشخص و سپس خیرین کمک به این نوع دانش آموزان در دو بخش مرکزی و وشمگیر شهرستان فراخوان شوند.
استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران حدود یک میلیون و 800هزار نفر جمعیت دارد که در 29شهر و افزون بر 900روستا زندگی می کنند.
601



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن