تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820119424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات فوتبال لیگ رسانه‌های خراسان رضوی برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با شرکت 8 تیم و با یادبود پیشکسوتان عرصه خبر مسابقات فوتبال لیگ رسانه‌های خراسان رضوی برگزار می‌شود خبرگزاری پانا: آیین قرعه‌کشی و سیاستگذاری نخستین مسابقات فوتبال لیگ رسانه‌های خراسان رضوی ظهر پنج شنبه با حضور نمایندگان تمامی تیم‌ها در محل مدیریت امور تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد برگزار شد.
۱۳۹۳ شنبه ۴ مرداد ساعت 10:05



به گزارش خبرگزاری پانا، در این جلسه ضمن تصویب برخی قوانین، قرعه‌کشی نیز انجام شد که طی آن مقرر شد در هفته اول این مسابقات گرامیداشت منوچهر نقافی تیم‌های روزنامه شهرآرا و منتخب خبرگزاری‌ها برگزارکنندگان دیدار افتتاحیه در روز شنبه 18 مرداد ماه از ساعت 21 باشند. پس از این دیدار و از ساعت 21 و 45 دقیقه تیم‌های عکاسان ورزشی خراسان رضوی و روزنامه خراسان به مصاف هم خواهند رفت و از ساعت 22 و 30دقیقه صدا و سیما و روزنامه قدس مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد. آخرین دیدار هفته اول نیز از ساعت 23 و 15 دقیقه بین تیم‌های خبر ورزشی و باشگاه خبرنگاران برگزار خواهد شد. گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه این مسابقات که با همکاری مدیریت امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد و انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی برگزار می‌شود شنبه 18 مردادماه ساعت 20 در زمین چمن مصنوعی بوستان کوهسنگی اجرا خواهد شد و این رقابت‌ها هر هفته شنبه‌ها در همین محل برگزار خواهد شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن