تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819214786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتغال زنان و مردان در محیط هم جنس به آرامش و بهره‌وری کاری افراد می‌انجامد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان گفت: اشتغال زنان و مردان در محیط هم جنس به آرامش و بهره‌وری کاری افراد می‌انجامد خبرگزاری پانا:حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان گفت: اشتغال زنان و مردان در محیط هم جنس به آرامش و بهره‌وری کاری افراد می‌انجامد.
۱۳۹۳ شنبه ۴ مرداد ساعت 09:52



به گزارش خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا، حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان اظهار داشت: معتقدم موضوع تفکیک جنسیتی در ادارات به منظور سلامت محیط، آرامش زن و مرد و بهره‌وری کامل مطرح است.
وی با تأکید بر این نکته که جنس زن شایسته‌تر و بالاتر از این موضوع است که بخواهیم در امور نازله مشغولش کنیم و بگوییم با مردان برابر است، گفت: به موضوع تفکیک جنسیتی از دو زاویه می‌توان نگاه است یکی نگاه افراطی است و بگوییم در هر موضوعی زن و مرد باید جدا باشند که این نگاه مردود است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان ادامه داد: نگاه دوم این است که شرایطی ایجاد شود که آرامش و آسایش بیشتری برای زنان و مردان در محیط کار فراهم شود و بهره‌وری کاری بالاتر رود.
وی با تأکید بر این نکته که در احکام اسلامی نیز فضیلت بر جنسیت نیست بلکه بر تقوای هر فرد است، گفت: در مواردی روحیات و شرایط اجتماعی اقتضا می‌کند که به جنس توجه بیشتری ‌شود به عنوان مثال در بحث بیماری بانوان، پزشک زن می‌تواند به راحتی با بیمار خود ارتباط برقرار کند.
این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: در مورد تفکیک جنسیتی در جامعه اروپایی صحبت نمی‌کنیم بلکه در جامعه ایرانی صحبت می‌کنیم و ما مقید به انجام احکام شرعی هستیم و حال تصور کنید در این هوای گرم و زبان روزه، اگر خانمی در محیطی کار کند که مردان نیز حضور دارند، چقدر باید شرایط سختی را تحمل کند.
این صاحب‌نظر تعلیم و تربیت در خصوص کتب درسی کشور نیز گفت: کتب درسی در تمام پایه‌های تحصیلی یکسان است و تنها در پایه هفتم برای دانش‌آموزان دختر علاوه بر کتاب آداب و مهارت‌های زندگی، جزوه ویژه و در پایه هشتم برای دانش‌آموزان پسر نیز جزوه ویژه پیش‌بینی شده است که این جزوه‌ها مربوط به سلامت و بلوغ دانش‌آموزان است.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن