تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820394108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمليات حفاري چاههاي جديد در آزادگان جنوبي کليد مي خورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۳ (۹:۱۷ق.ظ)
عمليات حفاري چاههاي جديد در آزادگان جنوبي کليد مي خورد با انتقال سه دکل، عمليات حفاري چاههاي جديد به موقعيت ميدان نفتي آزادگان جنوبي کليد مي خورد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير پروژه حفاري ميدان نفتي آزادگان جنوبي در شرکت ملي حفاري ايران اظهار کرد: در راستاي تقويت ناوگان حفاري در اين ميدان، قرار است در مرحله نخست ٦ دستگاه حفاري به منطقه منتقل شود که در گام نخست، سه دکل ٢٧، ٢٨ و ٨١ فتح در اين موقعيت مستقر مي شود.
منوجهر اسدي با بيان اين که مقرر شده شرکت ملي حفاري ٥٠ حلقه چاه در ميدان آزادگان حفاري کند، افزود: زيرساختهاي لازم (لوکيشن) براي استقرار اين دکلها ساخته شده است و به محض ورود به منطقه و مراحل نصب، عمليات حفاري چاههاي جديد (توسعه اي) کليد مي خورد.
وي با اشاره به اين که پيش از اين دو دستگاه حفاري ٣٢ و ٨٩ فتح اين شرکت که در شمار دکلهاي تمام برقي و مجهز به تجهيزات روز آمد از جمله تصفيه سيال حفاري است در اين ميدان نفتي مستقر بوده است، گفت: با کاربست اين دستگاه ها سه حلقه چاه حفاري و تکميل و هم اکنون حفاري دو حلقه چاه در مراحل پايان کار قرار دارد.
به گزارش روابط عمومي شرکت ملي نفت ايران، اسدي اظهار کرد: حفاري و تکميل چاه شماره ٠٤١ با به کارگيري دستگاه حفاري ٨٩ فتح به مدت ٢٠ روز زودتر از برنامه، و به دست آوردن رکورد ٩٠٠ متر حفاري افقي روي چاه شماره ٠٣٥ به وسيله دستگاه حفاري ٣٢ فتح از موفقيتهاي به دست آمده در عمليات حفاري در ميدان نفتي آزادگان به شمار مي آيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن