تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798477770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعارهای برآمده از راهپیمایی روز قدس مردم جهان را بیش از پیش متوجه ددمنشی رژیم اشغالگر قدس کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه بندرعباس: شعارهای برآمده از راهپیمایی روز قدس مردم جهان را بیش از پیش متوجه ددمنشی رژیم اشغالگر قدس کرده است خبرگزاری پانا: آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه روز جهانی قدس و اخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: شعارهای برآمده از راهپیمایی و قطعنامه های روز جهانی قدس مردم جهان را بیش از پیش متوجه ددمنشی و جعلی بودن رژیم اشغالگر قدس و دروغگو بودن حامیان آن کرده است.
۱۳۹۳ جمعه ۳ مرداد ساعت 22:55



به گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس گفت: آن روز که بنیانگذار جمهوری اسلامی روز جهانی قدس را اعلام کردند خیلی از مردم و همچنین تاحدودی جهان اسلام به ضرورت، اهمیت و نیاز مسلمانان به این مهم پی نبرده بودند. اکنون به برکت پیام امام خمینی (ره) با گذشت حدود سه دهه از روزجهانی قدس هر سال شاهد اضافه شدن موجی بر امواج خروشان ملت های مسلمان و آزاده جهان در حمایت از مردم فلسطین هستیم.
وی افزود: شعارهای برآمده از راهپیمایی و قطعنامه های روز جهانی قدس مردم جهان را بیش از پیش متوجه ددمنشی و جعلی بودن رژیم اشغالگر قدس و دروغگو بودن حامیان آن کرده است.
آیت الله نعیم آبادی امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس تصریح کرد: نظام حاکم بر این سرزمین را ساکنان اصلی فلسطین می توانند تعیین کنند ، چراکه صهیونیستها هر یک از کشوری به این منطقه آمده اند
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با محکومیت جنایتهای رژیم اشغالگر قدس و سکوت جهان اسلام در برابر این اعمال افزود : چشم دوختن به سازمانهای بین المللی خیال است چراکه اسرائیل با مجوز بین المللی بوجود نیامده که بخواهد با مجوز این سازمانها برود .
آیت اله نعیم ابادی با اشاره به جنایتهای وحشیانه در غزه و سکوت معنادار پاپ گفت : پاپ رهبر کاتولیک های جهان با سقوط یک هواپیما اقدام به صدور بیانیه می کنند در حالیکه از کنار صدها کودک فلسطینی کشته شده بوسیله اسرائیل غاصب به راحتی می گذرد.
خطیب جمعه بندرعباس افزود : باید اسلام به همه معرفی شود تا گروهی که بداخلاقی های خود را به نمایش می گذارند به حساب اسلام گذاشته نشود .
نمایند ولی فقیه تصریح کرد: مسلمانان از ابتدای رمضان در دعاهای خود خوبی را برای تمام مردم جهان خواستار بودند و هستند و این تفکر واقعی یک مسلمان که سلیقه‌ای عمل نمی کند و برای او تفاوتی نمی کند که خوبی را برای چه کشوری و چه مردمی می خواهد.
آیت الله نعیم آبادی افزود: این ترسیم زیبایی از چهره اسلام راستین است و ما باید به عنوان مسلمان به تمام دنیا بگوییم که تمام خوبی‌ها را برای همه خواستاریم و فقر، بیماری، قرض و اسارت را برای همه بد می دانیم و نگاه یک مسلمان سلیقه‌ای نیست.
وی اظهار کرد: ماه رمضان این فضا را برای ما ایجاد می کند که اسلامی باشیم و همان گونه که اسلام گفته رفتار کنیم و خوبی را برای همه بخواهیم و با عطوفت با مسلمانان رفتار کنیم و بدانیم که توجه به ملت‌های محروم به همه مسلمانان مربوط است و نباید نسبت به مردمان دیگر بی توجه باشیم.
امام جمعه بندرعباس در بخشی از سخنان خود به اسارت ملت‌ها اشاره کرد و گفت: مسلمانان در یکی از دعاهای خود از خداوند می خواهند که تمامی اسرا را از بند اسارت آزاد کند و بدانیم که در این جا فقط به انسان‌های اسیر اشاره نشده است بلکه به کشورهای اسیر نیز مربوط می شود، تصور نشود که دوران اسارت از بین رفته اکنون زمان اسارت کشورها است.
وی در خصوص فساد ملت‌ها بیان کرد: اکنون غزه زیر آتش و ویرانی است اما کشور مصر هیچ عکس و العملی نشان نمی دهد و علاوه بر آن راه را برای رساندن مواد غذایی به مردم بی پناه غزه بسته است و این همان فسادی است که مسلمانان از خداوند می خواهند از جهان اسلام برطرف کنند.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: در حالی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا فکر می کرد تنها با یاسر عرفات سروکار دارد متوجه موجی از آزادگان جهان در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین شد.
آیت الله نعیم آبادی عید سعید فطر را پیشاپیش به تمام مردم مسلمان تبریک گفت و اظهار کرد: هر چه نماز عید فطر باشکوه تر باشد و جمعیت شرکت کننده بیشتری حضور داشته باشد شکوه انقلاب و عظمت اسلام نمایان تر خواهد شد.
ایشان در پایان به روز اهدای خون نیز اشاره و عنوان کرد: ما سلامتی را برای همه می خواهیم و اگر بدانید که رساندن خون به مریضی چقدر وی را خشنود می کند حتما این کار را پیگیری خواهید کرد و بدانید که شفای بسیاری از مریضی ها در دستان شما است و می توانید با اهدای خون خود این کار را انجام دهید.
گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس با وجود هوای بالای ۵۰درجه سانتیگراد و رطوبت ۷۰ درصدی با حضور بی نظیرمسلمانان شیعه و اهل سنت که با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند در بندرعباس بر گزار شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن