تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815176792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحلیل تکنیکال جهانی فلز زرد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



تحلیل تکنیکال جهانی "فلز زرد"
تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس امپایر نشان می دهد احتمال ادامه روند نزولی قیمت طلا در بازارهای جهانی در شرایط کنونی بیشتر شده است.



به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر تحلیل تکنیکال حاکی از آن است که سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1290 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح احتمال کاهش بیشتر قیمت این فلز زرد وجود خواهد داشت.

بر اساس این گزارش توصیه کارشناسان اقتصادی به سرمایه گذاران این است که اگر قیمت طلا سطح حمایتی 1290 دلاری را شکست بهترین فرصت برای خرید خواهد بود.

قیمت جهانی طلا بار دیگر سطح روانی و تعیین کننده ای 1300 دلاری را شکسته و وارد کانال 1200 دلاری شده است. عدم تشدید تنش های بین المللی به خصوص در اوکراین و خاور میانه و انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا تاثیر زیادی بر افت مجدد قیمت طلا داشته است.

قیمت طلا از ابتدای سال 2014 میلادی تاکنون حدود 8 درصد رشد داشته که علت اصلی این مساله تنش های بین المللی بوده است. قیمت طلا در سال جاری تاکنون با نوسانات شدید سال گذشته روبرو نشده است./طلا/110




۰۳/۰۵/۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن