تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802189655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه حملات اسرائیل به غزه/ 33 شهید در روز قدس خونین


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



ادامه حملات اسرائیل به غزه/ 33 شهید در روز قدس خونین
کارشناسان مواد منفجره وزارت کشور فلسطین در غزه اعلام کردند که از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از 18 روز پیش تاکنون بیش از 10 هزار تن مواد منفجره در این منطقه فرو ریخته شده است.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، رسانه های عربی منطقه ای خبر دادند که ارتش رژیم صهیونیستی از سه شنبه 17 تیر ماه، دور جدید حملات وحشیانه خود را به نوار غزه آغاز کرده است.   این رژیم به بهانه مقابله با حملات موشکی مبارزان فلسطینی به اراضی اشغالی 48 مناطق مسکونی و زیرساخت های نوارغزه را بمباران می کند. صهیونیستها از بامداد روز جمعه گذشته نبردهای زمینی علیه غزه را نیز آغاز کرده اند. اخبار مربوط به جنگ غزه طی روزهای گذشته به شرح زیر است:   در آخرین گزارش ها ظهر امروز شبکه الجزیره به نقل از منابع اسرائیلی از هلاکت یک نظامی صهیونیست در شب گذشته در جریان حمله به نوار غزه خبر داد.     خبر دیگر اینکه گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد بئر السبع و اسدود با پنج موشک گراد هدف قرار گرفته است.     پیش از این رسانه های خارجی از افزایش شهدای حملات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 826 نفر و تعداد مجروحان به پنج هزار و 250 نفر خبر دادند.     شبکه الجزیره از شهادت یک کودک فلسطینی به ضرب گلوله یک تک تیرانداز صهیونیست در شرق غزه خبر داد. حملات مستمر صهیونیستها به مناطق مختلف نوار غزه در روز جمعه تا این ساعت 33 شهید به جا گذاشته است.     این در حالی است که گردانهای عزالدین قسام از حمله موشکی به فرودگاه بن گورین و تل آویو با موشک ام 75 خبر داده است.
  دبیر کل سازمان ملل متحد در سخنانی تنها بر ضرورت توقف فوری جنگ غزه تاکید و اعلام کرد که اوضاع نوارغزه غیر قابل پذیرش است.     بان کی مون پس از پایان دیدار غیر علنی خود با "جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا در قاهره ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه گفت: من و جان کری طی دو روز آتی برای توقف جنگ با رهبران و سران جهان رایزنی خواهیم داشت چرا که ادامه این وضعیت غیر قابل قبول است.     پایگاه خبری فلسطینی "عرب48" امروز خبر داد که گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس، شهرک عسقلان در اراضی اشغالی فلسطین را هدف 5 فروند موشک "گراد" قرار دادند.     در همین حال رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در منطقه "تل آویو بزرگ" به صدا درآمده است. المنار نیز گزارش داد که تل آویو مورد اصابت دو فروند موشک های مقاومت قرار گرفت. گردان های ناصر صلاح الدین نیز شهرک های اطراف نوارغزه را با 70 فروند موشک 107 هدف حمله قرار داد.     خبر دیگر اینکه فرمانده گردان 12 تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شدت زخمی شده است.
  رویترز خبر داد که کانادا بار دیگر با حمایت از حملات ددمنشانه صهیونیست ها به نوار غزه، مدعی شد تا زمان ادامه شلیک راکت های حماس، اسرائیل مجبور به دفاع از خود است.     سخنگوی وزارت همکاری‌ های بین‌ المللی کانادا در واکنش به این انتقادها که اعلام کردند چنین مواضعی تلاشهای این کشور را برای رسیدن به توافق صلح جامع و پایدار بین رژیم صهیونیستی و فلسطین از بین می‌ برد، گفت تا زمان ادامه شلیک راکت های حماس، اسرائیل مجبور به دفاع از خود بوده اما در عین حال به خاطر مرگ مردم فلسطین ناراحتیم.     روزنامه "هاآرتص" نوشت: جان کری وزیر امور خارجه آمریکا طرحی را برای توقف جنگ غزه ارائه کرده است. جنبش حماس و تل آویو قرار است امروز نظر خود را درباره طرح جدید آتش بس اعلام کنند.     به موجب این طرح، به مدت یک هفته آتش بس برقرار می شود و طی این مدت حماس و رژیم صهیونیستی مذاکرات غیر مستقیمی خواهند داشت و در عین حال ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق اطراف نوارغزه که در آنها متمرکز است باقی می ماند و به عملیات تخریب تونل ها ادامه خواهد داد.     این روزنامه نوشت: قطر و ترکیه ظهر جمعه از موضع خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در قبال طرح جان کری آگاه خواهند شد و کابینه اسرائیل نیز امروز جمعه موضوع این طرح را بررسی خواهد     کارشناسان مواد منفجره وزارت کشور فلسطین در غزه اعلام کردند که از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از 18 روز پیش تاکنون بیش از 10 هزار تن مواد منفجره در این منطقه فرو ریخته شده است.     "جهاد ابومراد" معاون رئیس پلیس مهندسی مواد منفجره در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: بیش از شش هزار حمله توپخانه ای به نوار غزه رصد و مشخص شده است در حمله به نوارغزه از مواد منفجره خطرناک و دارای اثر تخریبی بسیار استفاده شده است.     در همین راستا فلسطین الیوم گزارش داد: ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ غزه تاکنون هزار و 530 منزل مسکونی را به طور کامل تخریب کرده اند.     "مفید الحساینه" وزیر مسکن فلسطین با اعلام این خبر افزود: در حملات رژیم اسرائیل به نوارغزه همچنین 22 هزار واحد مسکونی به طور جزئی تخریب شده اند به طوری که هزار و 700 باب از این منازل دیگر قابل سکونت نیستند.
    صبح امروز نیز رسانه های خارجی از افزایش شمار قربانیان فلسطینی جنگ غزه به 807 شهید و 5 هزار و 237 زخمی خبر دادند.   منابع بیمارستانی و امنیتی فلسطین اعلام کردند که شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه تاکنون به 807 شهید و 5 هزار و 237 نفر افزایش یافته است.     در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوارغزه منزل "صلاح حسنین" یکی از فرماندهان گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هدف قرار گرفت. بر اثر این حمله وی و فرزندش به شهادت رسیدند و 14 تن دیگر زخمی شدند.   رژیم صهیونیستی از 18 روز پیش حملات گسترده هوایی و زمینی خود را به نوارغزه آغاز و اعلام کرده است به جنایات خود ادامه خواهد داد.   511
 




۰۳/۰۵/۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن