تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816286363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقدام خداپسندانه وزیر بهداشت برای شوخان 


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



اقدام خداپسندانه وزیر بهداشت برای شوخان 
روشنایی چشم شوخان پس از ۲ بار پیوند توسط وزیربهداشت بیشتر شد، در آخرین معاینه چشم شوخان توسط هاشمی،این دختربچه کردستانی می‌تواند اشیا را مشاهده و رنگ‌ها را تشخیص دهد.مهمترین خواسته پدر شوخان مساعدت آموزش و پرورش برای تحصیل شوخان است.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش جام نیوز به نقل از تسنیم، سیدحسن هاشمی در روز جمعه 3 مرداد پس از حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر چشمان شوخان را مورد معاینه قرار داد، در حال حاضر چشمان شوخان پس از دو بار پیوند توسط هاشمی روشنایی خود را پیدا کرده است، بطوری که این کودک کردستانی می‌تواند چهره پدر و مادر خود را مشاهده کند و رنگ‌ها را نیز تشخیص دهد. هاشمی در تشریح جدیدترین معاینات بر چشم شوخان عنوان کرد: برای چنین کودکانی در این سن وقتی پیوندی بر روی چشم آنان صورت می‌پذیرد، باید 3 تا 6 ماه صبر کرد تا نتیجه نهایی آن معلوم شود. در حال حاضر چشم‌های شوخان پس از دو پیوندی که روی آن انجام شد، نتایج خوبی داشته است به طوری که این کودک هم اینک می‌تواند اطرافیان خودرا ببیند و رنگ‌ها را نیز تشخیص دهد.
وزیر بهداشت ادامه داد: شوخان با توجه به اینکه در یکی از روستاهای کشور زندگی می‌کند، خانواده وی باید برای مراقبت از چشم وی توجه بیشتری کنند، زیرا اینگونه پیوندها احتمال پس زدن وجود دارد و نباید بخیه‌ها عفونتی شود، ولی در مجموع امیدواریم چشم‌های شوخان به شرایطی بر گردد تا بتواند به زندگی عادی خود ادامه دهد.
هاشمی درباره تکنیک‌های جدید جراحی چشم در کشورمان نیز عنوان کرد: خوشبختانه تکنیک‌های متعددی در جراحی و پیوند چشم در کشور ما صورت می‌پذیرد، که از آن جمله می‌توان به پیوندهای لایه‌ای، قرنیه مصنوعی و سلولهای بنیادی اشاره کرد که خوشبختانه در اکثر مراکز دانشگاهی کشور نیز این خدمات ارائه می‌شود.
وی درباره علت این عارضه در چشمان شوخان بیان داشت: متاسفانه یکی از عوارض داروهای خانواده پنی‌سیلین تاول زدن در چشم است که این عارضه نه تنها در کشور ما، بلکه در تمام سیستم‌های درمانی دنیا اتفاق می‌افتد و تمام چشم‌پزشکان دنیا گرفتار این عوارض هستند. بنابراین شوخان نیز پس از استفاده از این داروی پنی‌سیلین دچار این عارضه شده بود.
در ادامه معاینات هاشمی از چشمان شوخان براخاصی، پدر این کودک کردستانی نیز از زحمایت دکتر هاشمی قدردانی کرد و بیان داشت: بنده بسیار از آقای دکتر هاشمی ممنونم که این جراحی‌ها و درمان بر روی چشم شوخان را انجام داده است، خوشبختانه با توجه وزیر بهداشت، هیچ هزینه‌ای از ما گرفته نشده است.
عباس براخاصی پدر شوخان با درخواست از آموزش و پرورش برای ایجاد تمهیداتی جهت ادامه تحصیل دخترش خاطرنشان کرد: من تنها درخواستی که از مسئولان دارم این است که خودشان را در شرایط ما قرار دهند، که اگر چنین شرایطی برای کودک آنها رخ می‌داد چه اقداماتی جهت بهبود درمانی فرزندشان انجام می‌دادند.
در پایان وزیر بهداشت نیز با تاکید بر حمایت‌های آموزش و پرورش برای ادامه تحصیل شوخان، برای این کودک کردستانی که از ناحیه دو چشم دچار آسیب شده بود و تا چندی قبل به نوعی نابینا بود از خدای منان برای وی آرزوی بهبودی کرد.    




۰۳/۰۵/۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن