تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815627263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای شکست توطئه صهیونیست ها باید اختلافات را کنار گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob سفیر فلسطین در تهران: برای شکست توطئه صهیونیست ها باید اختلافات را کنار گذاشت تهران – ایرنا – ˈصلاح الزواویˈ سفیر فلسطین در ایران در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران بر ضرورت اتحاد بین مسلمانان و کنار گذاشتن اختلافات به منظور شکست دادن توطئه های آمریکا و صهیونیست ها تاکید کرد.


به گزارش ایرنا، الزواوی به مناسبت روز جهانی قدس به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران، گفت: توطئه های آمریکا و صهیونیست ها مسوولیتی اسلامی و تاریخی در مقابل ما قرار داده و گزینه ای جز پایان دادن به اختلافات و اتحاد نیروها برای از میان برداشتن این توطئه برای ما نمانده است.
وی در سخنان خود با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) درباره فلسطین، تصریح کرد: امام راحل می خواست به این وسیله اهمیت قدس را برای مسلمانان و جهانیان یادآوری کند و بر ضرورت توجه به این مساله مقدس و اتحاد بر آن تاکید نماید.
الزواوی گفت: امام خمینی(ره) از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مستضعفین جهان را به مبارزه علیه استکبار، استعمار و صهیونیست ها فراخواند و به دنیا تاکید کرد که این انقلاب قبل از آنکه ایرانی باشد، اسلامی است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نیز با برافراشتن دو پرچم مقدس اسلام و فلسطین خطاب به جهان عربی و اسلامی سخنان امام راحل را که می گفت ما مسلمانان با یکدیگر متحدیم و می خواهیم احکام کتاب خداوند و آموزه های پیامبر گرامی اسلام(ص) اجرا شود، یادآوری کردند.
سفیر فلسطین در تهران هشدار داد که دشمنان اسلام در نبردی سخت به دنبال از بین بردن و لکه دار کردن تصویر مقدس دین و ایجاد تفرقه بین مسلمانان از نظر قبیله ای، قومی و مذهبی هستند که همه این اقدامات در جهت طرح های صهیونیست ها و ایجاد اسراییل بزرگ از فرات تا نیل است.
وی در ادامه به مسوولیت سنگین مسلمانان اشاره کرد و بر ضرورت باز کردن باب مذاکره و گفت وگو برای پایان دادن به اختلافات و یکپارچگی صفوف برای شکست دادن توطئه های صهیونیست ها تاکید نمود.
سفیر فلسطین در تهران تاکید کرد: توطئه های آمریکایی - صهیونیستی امروز به مرحله ای رسیده که ما را در مقابل مسوولیتی اسلامی و تاریخی قرار داده و راهی جز پایان دادن به اختلافات و اتحاد همه نیروهای برای از میان برداشتن این توطئه و حفاظت از دین حنیف اسلام برای ما نگذاشته است.
وی افزود: حملات وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه، چهره کثیف توطئه های آنان علیه خط مقدم امت ما و مرکز استقامت آن را نشان می دهد ولی به همه برادرانم در همه جهان اسلام بشارت می دهم که پایان طرح های صهیونیستی و پایان رژیم سرطانی اسراییل آغاز شده و این مساله برای همه روشن است.
وی از همه کسانی که از مقاومت فلسطین حمایت کرده و به نیازهای آنان برای ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی پاسخ داده اند، تشکر کرد و گفت مردم فلسطین هزاران مجروح و معلول در دفاع از مساله اسلام و مسلمانان داده اند.
وی از حمایت های رهبر معظم انقلاب در دفاع از مساله فلسطین در این مرحله تاریخی و همچنین مردم ایران و سایر کشورهای جهان که همبستگی خود را با ملت فلسطین بیان کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم نموده اند، قدردانی کرد.
الزواوی همچنین از مواضع دبیر کل سازمان ملل در قبال حوادثی که در فلسطین اشغالی و به خصوص غزه می گذرد، اظهار تاسف کرد.
رسانام**1408**1275

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن