تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805505995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم اشغالگر قدس به رغم برتری تجهیزاتی در حمله به غزه شکست خورده‌است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سردار آسودی:
رژیم اشغالگر قدس به رغم برتری تجهیزاتی در حمله به غزه شکست خورده‌است
زنجان - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به رغم برتری تجهیزاتی اسرائیل و همچنین حمایت های قاطعانه استکبار از این رژِیم جعلی امروز اسرائیل در جنگ 19 روزه در غزه شکست خورده و زمین گیر شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی آسودی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه امروز دنیای استبکار به رغم جنایات فجیح و غیرانسانی  اسرائیل از این رژیم جعلی حمایت می کند افزود: رژیم صهیونیستی با تمامی تجهیزات و امکانات پیشرفته خود و پشتیبانی های مادی و بی شائبه از سوی کشورهای غربی به ویژه آمریکا در مسئله  غزه شکست خورده است

وی با بیان اینکه مقاومت مردم شجاع غزه و حملات متقابل حماس، رژیم صهیونیستی را زمین گیر کرده است ا ادامه داد: امروز اسرائیل فجیح ترین و غیرانسانی ترین جنایات را در غزه در سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر انجام می دهد.

سردار آسوی با بیان اینکه در امروز در سکوت مرگبار  مجاتمع حقوق بشر بدترین جنایات در حق مردم نوار غزه در حال انجام است افزود:  امروز در حالی غزه آماج بی رحمانه اسرائیل غاصب است که اسرائیل غاصب در حملات بی وقفه نظامی خود خانه و کاشانه مردم مظلوم غزه رابمباران می کند. معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم غزه در راه دفاع از اسلام و سرزمین خود دلاورانه و تاپای جان ایستاده‌اند و این موضوع به خشم بیشتر رژیم صهیونیستی را در پی داشته است.

سردار آسودی  افزود: این روزها حملات ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل شدت گرفته و در جنوب لبنان تا نابودی مبارزان فلسطینی به پیش می‌رود و خانه و کاشانه مردم را ویران می‌کند.

وی گفت: تغییر نگاه برای شکست رژیم صهیونیست با عنوان روز قدس، روز حیات اسلام است باعث شد تا مقاومت شدت یافته و رویکرد اما در موضوع فلسطین موجب شکل‌گیری جبهه مقاومت شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران فضای موجود در زمینه حمایت از  مردم فلسطین را مدیون  حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: نباید نقش امام خمینی (ره) را نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی فلسطین فراموش کرد. سردار  آسودی گفت:  گنبد آهنین و اصطلاح سپر دفاعی در برابر حملات موشکی حماس سر تعظیم فرود آورده است و مقامات اسرائیل هرگز تصور نمی کردند موشک های سربازان حماس از این سپر عبور کرده و بخش هایی از تل آویو را مورد هدف قرار دهد.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران  با اشاره به روند موجود در جنگ غزه، شکست رژیم صهیونیستی درحمله به لبنان، فلسطین  را یادآور شد: سابقه  این حملات نشان می  دهد که   اسرائیل در  زمینه حمله  به نیز غزه محکوم به شکست است.

سردار آسودی  گفت: در حال حاضر جبهه مقاومت حماس یکه تاز و پیروز این نبرد است و با تمام وجود از سرزمین فلسطین دفاع می کند. آسودی، تمسک به اسلام ناب محمدی راه مقابله با توطئه های و تهدید های گوناگون دشمنان عنوان کرد و افزود: مردم غزه حاضرند با تقدیم جان فرزندان خود در راه اعتلای آرمانهای خود ایستادگی کنند. معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ایمان، معنویت و بصیرت لازمه اتحاد و انسجام مسلمانان است و مردم غزه نیز با توسل به این مهم تا پای جان مقاومت را سرلوحه خود قرار داده اند سردار آسودی در ادامه  ولایتمداری  را از مهمترین مولفه‌ها در زمینه پیروزی های جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت:  رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص مسائل مختلف همیشه مورد توجه گروه‌های مقاومت در فلسطین و غزه است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی های از روی جهل در مقابل ولایت فقیه عمل می کنند افزود:  افرادی که گاها از روی نفهمی یا از روی حسادت با ولی فقیه مقابله می‌کنند باید ولایتمداری را از حماس و حزب‌الله یاد بگیرند. مردم زنجان حماسه ای بزرگ خلق کردند

مردم روز دار زنجانی امروز در روز قدس حماسه ای دیگر خلق کردند و در حضوری گسترده لزوم اتحاد جهان اسلام برای تحقق آرمان فلسطین را مورد تاکید قرار دادند.

امروز همزمان با روزجهانی قدس اقشار مختلف مردم استان زنجان با گرایش‌ها و سلایق مختلف سیاسی فریاد یکپارچه مرگ بر اسراییل را سر دادند و پایان جنایات اسرائیل غاصب و آزادی قدس شریف را خواستار شدند. راهپیمایان در پایتخت شور و شعور حسینی با انتقاد از  سکوت مجامع مدعی حقوق بشر لزوم اتحاد ملت های جهان اسلام را در مقابل با صهیونیست جهانی را مورد تاکید قرار دادند. راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن محکوم کردن حمایت قدرتهای استکباری جنایتکار از وحشی گری های غده سرطانی اسراییل، شعارهایی در محکومیت حملات و جنایات وحشیانه اسراییل غاصب علیه مردم بی دفاع غزه سر می دهند. مردم زنجان با طی مسیر راهپیمایی میدان قائم، کوچه مشکی، میدان رسل و مصلای نماز جمعه با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا سر دادند. در راهپیمایی روز قدس شهر زنجان نماینده ولی فییه در ساتان و امام جمعه زنجان، استاندار و مسئولان و فرمانده هان و کارد نیروهای مسلح مستقر در استان حضور  داشتند. راهپیمایان روزه دار با آتش زدن پرچم های رژیم غاصب و جعلی اسرائیل و  همچنین آمریکای جنایتکار تندیس شیطان بزرگ را شکسته و به آتش  کشیدند تا اثباتی بر پوشالی و سست بودن استکبار باشد همچنین در حاشیه راهپیمایی مردم زنجان دو دستگاه گیرنده شبکه های ماهواره ای به آتش کشیده شد. کمیته امداد نیز صندوق های ویژه کمک به مردم غزه را در مسیر راهپیمایی مستقر کرده بود و ایستگاه های نقاشی با موضوع مقاومت برای کودکان طراحی شده بود.


۱۳۹۳/۵/۳ - ۱۶:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن