تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804074371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع از آرمان مردم مظلوم فلسطین وظیفه تمامی مسلمانان و آزادیخواه جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس دفاع از آرمان مردم مظلوم فلسطین وظیفه تمامی مسلمانان و آزادیخواه جهان است تهران بزرگ – ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت : دفاع از آرمان مردم مظلوم فلسطین وظیفه تمامی مسلمانان است و قدس عامل وحدت مسلمانان جهان می باشد.


دکتر سید حسین نقوی حسینی که در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان قرچک و در مصلای نماز جمعه این شهرستان سخنرانی می کرد افزود: روز قدس ، روز همبستگی ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان با مردان ، زنان و کودکان مظلوم فلسطین و غزه است که در راه مقامت از تمامی هستی خویش گذشته اند .
وی گفت :امروز تمامی ملت های جهان که بویی از انسانیت برده اند ، اسرائیل را نه تنها دشمن شماره یک اسلام که دشمن بشریت میدانند و برای نابودی این غده سرطانی به میدان آمده اند از این رو شاهدیم که راهپیمایی روز جهانی قدس نه تنها در ایران که در بسیاری از کشورهای جهان برگزار می شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد : استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا باید بداند که ایران اسلامی تا نابودی کامل اسرائیل دست از حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین بر نخواهد داشت .
وی از سکوت مجامع بین المللی در قبال ظلم و ستم روا داشته به مردم مظلوم فلسطین به عنوان سیاست های دوگانه یاد کرد و افزود: قتل و نسل کشی صورت گرفته در غزه قلب هر انسانی را به درد می آورد و سکوت این مجامع ظلم روا داشته شده به این مردم را دو چندان کرده است .
وی تأکید کرد: روز جهانی قدس، روز بیداری امت اسلامی است و تمام مسلمانان جهان با اتحادی که در این روز پیدا می کنند باید در برابر توطئه های استکبار جهانی بایستند.
نقوی گفت : رژیم صهیونیستی، مهمترین مناطق خاورمیانه که منبع عظیمی از نفت و گاز را دارد و از نظر نظامی و اقتصادی تاثیربسزایی درمنطقه دارد را غصب کرده چرا که این منطقه به دلیل تاثیر خاصی که برروی جهان داردهمواره مورد نظر کشورهای زورگوی جهان بوده و هست.
وی افزود: ملت مظلوم فلسطین نیاز به حمایت همه جانبه مسلمانان جهان دارد و روز قدس یکی از ایامی است که مردم آزادیخواه می توانند تنفر خودرا از استکبار و حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام کنند.
وی با اشاره به حمایت های همه جانبه آمریکااز اسراییل افزود: ازابتدای اشغال فلسطین تاکنون تمامی دولتمردان آمریکا، چه جمهوری خواه و چه دموکرات از اسراییل حمایت کرده و نگذاشته اند حتی یک قطعنامه علیه این اشغالگران به تصویب برسد.
نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی امروز ثابت کردند که جایی به نام اسرائیل وجود نداشته و موجودیت آنرا به رسمیت نمی شناسند و سخن همیشه آنان این است که وجود کشور و جامعه اسرائیل نامشروع بوده و تا نابودی کامل آن دست از مبارزه بر نخواهند داشت .
نقوی اظهار داشت : با وحدت و همدلی، رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار محو و سرنوشت ملت فلسطین بدست خودشان سپرده خواهد شد.
وی اضافه کرد: وحدت نیاز اساسی دنیای اسلام برای غلبه بر استکبار است و قدس شریف به عنوان نخستین قبله گاه مسلمانان نیز عاملی در تقویت یکپارچگی مسلمانان جهان به شمار می رود.
تهرام564/7254

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن