تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه مردم در موضوع غزه و فلسطین مسئول هستند/ راهپیمایی روز قدس در 80 کشور جهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام حسینی:
همه مردم در موضوع غزه و فلسطین مسئول هستند/ راهپیمایی روز قدس در 80 کشور جهان
قزوین- خبرگزاری مهر: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین آنقدر فجیع و ضد انسانی است که همه مردم نسبت به آن مسئول هستند و باید عکس العمل نشان دهند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی حسینی روز جمعه در جمع راهپمایان روز جهانی قدس قزوین که در مسجدالنبی تجمع کرده بودند اظهارداشت: آنچه امروز در فلسطین و غزه رخ می دهد موضوعی صرفا دینی و مذهبی نیست و فارغ از مسلمانی افراد شاهد جنایت و کشتار انسانهایی هستیم که بنده خدا هستند و هر انسانی باید نسبت به آن عکس العمل نشان دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز جنایت اسرائیل در منطقه در حدی است که ما آشکارا حمایت خود را اعلام می‌کنیم و با جرات می‌گویم اگر موشکی به سوی اسرائیل پرتاب می شود با کمک ایران است تا این غده سرطانی از منطقه حذف شود.

حسینی بیان کرد: امروز ایران اسلامی با افتخار و آشکار از همه مظلومان دفاع خواهد کرد تا ستمدیدگان با حمایت ما بتوانند در برابر ظالمان بایستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به علت تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز قدس تصریح کرد: صهیونیست‌ها با همکاری آمریکا می خواستند موضوع قدس را عربی و ناسیونالیستی کنند و بگویند عرب‌ها تصمیم گیرند و قدس ربطی به مسلمانان ندارد اما با تدبیر امام قدس موضوعی مربوط به کشورهای اسلامی شد و امروز راهپیمایی روز قدس در 80 کشور جهان برپا می‌شود.  

وی افزود: قدس متعلق به اسلام است لذا عربهای وابسته به غرب عصبانی هستند و به همین دلیل فتوای داعش این بود که کسی حق ندارد در راهپیمایی روز قدس شرکت کند در غیر این صورت مجرم است ومحاکمه می شود.

حسینی یادآورشد: آمریکا بعد از انحلال شوروی سابق به این نتیجه رسید باید قدرتی در مقابل خود ایجاد کند تا بتواند تجیهزات نظامی تولید کرده و به فروش برساند لذا چنگ نمدن ها را مطرح کردند و برای تحقق آن جنگ بالکان، حادثه 11 سمپتامبر، جنگ عراق و موضوع هسته ای ایران شکل گرفت که در ایران نتواسنتند وارد جنگ شوند.

این نماینده گفت: آمریکا با این جنگها فکر کرد می تواند در خاورمیانه حاکم شود و منافع اسرائیل را تامین کند اما در عراق حکومتی شیعه روی کار آمد که با ایران هماهنگ بود، در افغانستان نتیجه نگرفت لذا جنگ درون مسلمانان را با ایجاد داعش مطرح کردند تا عراق، سوریه، بحرین و لبنان و ایران را ناامن کنند تا توان مقابله با اسرائیل را نداشته باشد.

حسینی اظهارداشت: با راه اندازی داعش و حضور آنها در عراق و سوریه این کشورها را مشغول خود کردند و در ایام جام جهانی هم اذهان را متوجه فوتبال کرده و جنایات جدید خود را آغاز کردند تا فلسطین نتواند مقاومت کند و اسرائیل احساس کرد فرصت خوبی است و در چند روز می تواند به اهداف خود برسد اما نتیجه نگرفت.

وی افزود: در این جنگ بیش از 800 نفر کشته شده اند که 75 درصد آن مردم عادی هستند و چهار هزار مجروح نیز مردم عادی هستند و در این تهاجم از فرماندهان حماس حتی یک نفر کشته نشده و طراحی آمریکا برای ایجاد گنبد آهنین و زدن موشک ها درآسمان اسرائیل جواب نداده و رادارهای اسرائیل هم جواب نداده است. نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کانالهایی که حماس در  فلسطین و غزه ایجاد کرده اسرائیل را غافلگیر کرده و شرایط حماس امروز بسیار عالی است و دشمنان را نگران کرده است.

داعش در 25 کیلومتری ایران است؛ هوشیار باشیم

حسینی تصریح کرد: هر چند امروز به لطف قدرت نیروهای نظامی و انتظامی تمامی منطقه زیر پوشش راداری سپاه کشور است اما باید هوشیار باشیم زیرا داعش در 25 کیلومتری مرزهای ایران است و اگر کوچکترین ناامنی در کشور ایجاد شود سوء استفاده می کنند لذا اگر مجلس حساس است نگاه سیاسی ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: متاسفانه در دانشگاهها کسانی روی کار می آیند که در فتنه 88 گرداننده بودند و اگر مشکلی ایجاد شود و حادثه ای در این مراکز رخ دهد مسائل امنیتی خواهیم داشت لذا مجلس می خواهد دولت را حمایت کند و کارشکن نیست اما نگران و حساس است تا مشکلی ایجاد نشود.

وی افزود: ما نگران هستیم که داد میزنیم افرادی روی کارنیایند که عامل دشمن باشند و مسائل امنیتی را نمی دانند و با ایجاد حادثه موجب سوء آستفاده سلطنت طلب ها و بهایی شوند.

حسینی گفت: مگر روز قدس نگفتند نه غزه نه لبنان و عکس امام را پاره کردند و روز عاشورا حسینیه را آتش زدند لذا همه باید هوشیار باشیم و مسائل امنیتی را سیاسی نکنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به لطف الهی ایران اسلامی امروز به قدرتی بزرگ تبدیل شده و کشورهای دیگر هم به این نتیجه رسیده اند که باید با ایران کنار بیایند اما منتظر پیروزی حماس هستند تا در خاور میانه امتیاز بگیرند و اگر داعش قوی شود به ما فشار بیاورند و اگر تضعیف شد در مذاکرات کوتاه بیایند.

امنیت ایران در گروه امنیت غزه و لبنان و سوریه است

وی با انتقاد از کسانی که می گویند موضوع غزه به ما ربطی ندارد اظهارداشت: امنیت امروز ما در گروه امنیت حزب الله، لبنان، فلسطین و غزه و سوریه است و اگر اسرائیل به ما حمله نمی کند به خاطر داشتن موشک نیست بلکه از حماس هراس دارد.

حسینی بیان کرد: امروز باید هوشیاری خود را حفظ کنیم و راهپیمایی عظیم مردم در استان و کشور نشان می دهد مردم هوشیارند و در برابر دشمنان چون کوه ایستاده اند.


۱۳۹۳/۵/۳ - ۱۴:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن