تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799529017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکید ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری بر حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



رسا گزارش می‌دهد؛
تأکید ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری بر حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز قدس خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری بر حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید و این حضور را تکلیفی شرعی عنوان کردند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نزدیک به 70 سال است که جهانیان و مردمان آزاده دنیا شاهد به خاک و خون کشیدن مردم مسلمان و مقاوم فلسطین توسط خطرناک‌ترین ر‍ژیم اشغالگر دنیا هستند.
 
رژیم صهیونیستی با وحشیگری و به راه انداختن کشتارهای خونین در نوار غزه، جسم و جان فلسطینیان و روح ملت‌های آزاده دنیا را مورد هدف قرار داده است و روز به روز بر حملات بی‌دلیل خود به نخستین قبله‌گاه مسلمانان می‌افزاید.
 
گروه‌های تروریستی و تکفیری در عراق و سوریه با انجام اقدامات تروریستی و ایجاد رعب و وحشت در دل مسلمانان سعی در گمراهی مردم و پاک کردن موضوع فلسطین و جنایات ر‍ژیم صهیونیستی از اذهان عمومی دنیا کرده‌اند.
 
آمارها حاکی از آن است که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی در رمضان خونین، بیش از 600 نفر از مردم این سرزمین به شهادت رسیده و هزاران نفر نیز زخمی شده‌اند که بیشتر این افراد غیرنظامیان، زنان و کودکان هستند.
 
اما در هفته گذشته اسرائیل، عملیات زمینی خود را پس از بمباران چند روزه هوایی و دریایی، به بهانه تلاش برای رفع شلیک راکت توسط مبارزان فلسطینی آغاز کرده است و رمضان مردم غزه را به خونبارترین ماه برای آنان تبدیل کرد.
 
حملات ر‍ژیم اشغالگر قدس روز به روز در حال شدت گرفتن است و این در حالی است که دنیا، شاهد سکوت خفقان‌آور مجامع بین‌المللی و کشورهای عربی است.
 
باید این نکته را نیز یادآور شد که محکومیت اسرائیل و یاری مردم بی‌دفاع فلسطین نیازمند عزمی جهانی و اتحاد ناگسستنی مسلمانان برای ریشه‌کن کردن ظلم و فساد در دنیا است که روز قدس، میعادگاهی برای مسلمانان دنیا و طنین‌انداز شدن فریاد پرنوای آنان در برابر ظلم جهانی است.
 
بی‌شک، این رژیم منفور اهداف خاصی را از انجام جنایات جهانی دنبال می‌کند. در این گزارش و در آستانه روز قدس، ابعاد دینی و سیاسی جنایات اسرائیل و سایر سران استکبار در کشورهای اسلامی را بررسی کرده و به ضرورت زنده نگه داشتن روز قدس از نگاه ائمه جمعه این استان خواهیم پرداخت.
 
حجت الاسلام سید مرتضی احمدی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به این که روز قدس، روز نابودی صهیونیسم جهانی است، تصریح کرد: مسأله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی اسرائیل و سمبلی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح‌های استکباری است.
 
وی اضافه کرد: تحولات جهان اسلام نشانگر این واقعیت است که انقلاب اسلامی ایران، نیرو و نشاط لازم را برای به حرکت در آوردن میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان ایجاد کرده و استکبار جهانی به جای درگیری مستقیم با جمهوری اسلامی ایران، امروز باید در جبهه‌های گوناگون فرهنگی، نظامی و سیاسی با مسلمانان به مبارزه برخیزد.
 
حجت الاسلام احمدی افزود: امروز مسأله فلسطین یکی از مسائل مهم جهان اسلام است و بی‌تفاوتی در قبال صدای مظلومانه ملت فلسطین و سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل بیانگر تأیید رژیم صیهونیستی و اقدامات جنایتکارانه آنان بر علیه مردم مسلمان فلسطین است.
 
وی با اشاره به این تعبیر امام خمینی(ره) که فلسطین پاره تن اسلام است گفت: ملت مظلوم و مسلمان فلسطین بیش از 60 سال است برای آزادی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی با رژیم اشغالگر قدس در حال مبارزه است.
 
حجت الاسلام احمدی یادآورشد: پیامبر اکرم(ص) می فرماید اگر مسلمانی مورد ظلم و ستم واقع شد و اعلام نیاز و کمک کرد بر همه مسلمانان و حتی غیر مسلمانان واجب است او را کمک و یاری کنند.
 
مدرس حوزه و دانشگاه افزود: متأسفانه امروز ملت مسلمان فلسطین در میان سکوت و بی‌تفاوتی بسیاری از سران کشورهای اسلامی در حالی توسط رژیم اشغالگر قدس به خاک خون کشیده می‌شوند که بسیاری از ملت های آزاده جهان حتی در قلب واشنگتن بر علیه اسرائیل و حامیان آنان تظاهرات و حمایت خود را مردم فلسطین اعلام می‌کنند.
 
این مقام مسؤول، اسرائیل را نطفه نامشروع استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار دانست و یاد آورشد: تقویت و حمایت از اسرائیل توسط آمریکا با هدف نسل کشی مسلمانان و اصل اسلام است.
 
به گفته وی، مسلمانان جهان و ملت مظلوم و مسلمان فلسطین در برابر رژیمی غاصب و زیاده خواه و تا دندان مسلح قرار گرفته است که برای نسل کشی مسلمانان از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند.
 
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری منشأ همه ‌توطئه‌ها بر علیه مسلمان جهان را رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار دانست و گفت: ما معتقدیم اسرائیل و انگلستان و آمریکا به وجود آورنده گروه‌های تروریستی داعش و وهابیت برای استفاده ابزاری و نسل کشی مسلمانان هستند.
 
این مقام مسؤول با اشاره به شهادت جمع کثیری از کودکان و زنان مسلمان و بی‌پناه فلسطینی در حملات اخیر رژیم اشغالگر قدس گفت: بر همه مسلمانان جهان حتی آزادگان دنیا واجب و لازم است از ملتی که با دست خالی به مقابله با چهارمین ارتش دنیا رفته است حمایت کنند.
 
حجت الاسلام احمدی در ادامه، بر اهمیت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: ملت شریف ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب حمایت بی‌دریغ خود را از ملت ستمدیده فلسطین دریغ نکردند و امروز نیز مصمم هستند با حضور میلیونی و پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل، التیامی بر زخم های عمیق ملت فلسطین و موجب استیضاح و اضمحلال رژیم غاصب اسرائیل خواهند شد.
 
وی حضور همگانی در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشانه اتحاد و همبستگی مسلمانان و باعث وحشت اسرائیل غاصب دانست و افزود: مردم مسلمان و آزاده جهان به همراه ملت انقلابی و قهرمان ایران در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، ضمن همراه شدن با مردم ستم دیده فلسطین، مشت‌های گره کرده خود را بر دهان اسرائیل غاصب و حامیان او خواهند کوبید.
 
حضور در راهپیمایی روز قدس سبب دلگرمی مردم فلسطین می‌شود
 
حجت الاسلام حسین جمالی زاده، امام جمعه فارسان نیز در گفت و گو با خبرنگار حبرگزاری رسا در شهرکرد، بر اهمیت وحدت مسلمانان برای ریشه کردن اسرائیل به ‌عنوان یک غده سرطانی تأکید کرد و با اشاره به‌وقوع جنایات در کشورهای اسلامی گفت: این کشتار از کشورهایی شروع شد که موج بیداری اسلامی در آنجا رخ داده؛ چرا که این موج بیداری، مردمی، اسلامی، ضداستکباری و ضد‌صهیونیستی بوده است.
 
وی افزود: نظام استکبار بعد از سردرگمی اولیه درباره بیداری اسلامی، با شناختی که از ماهیت انقلاب‌ها به‌دست آورد، وارد صحنه شد و در همه مراحل تشکیل نظام‌های جدید در کشورهای اسلامی دستکاری کرده و انحراف ایجاد کرد، به این ترتیب در بعضی از کشورها فقط سران حکومت عوض شد و بدنه اصلی حکومت استکباری به جای خود باقی ماند.
 
حجت الاسلام جمالی زاده با اشاره به بزرگترین هدف دشمن از تفرقه‌افکنی بین مسلمانان و کشتن مسلمانان به‌دست خودشان گفت: هدف دشمن از کشتار مسلمانان به‌دست خودشان، منحرف کردن توان نظامی جهان اسلام از جهت‌گیری علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی به داخل جهان اسلام و نابود کردن جان و مال و اقتصاد مسلمانان به‌دست یکدیگر است.
 
امام جمعه فارسان یکی از علل به راه انداختن جنگ مذهبی و طایفه‌ای بین مسلمانان را کمرنگ کردن موضوع فلسطین در اذهان عمومی دنیا دانست و گفت: اگر نگاهی به تاریخ جنایات اسرائیل بیندازیم، در ‌می‌یابیم که اسرائیل همیشه از غفلت مردم جهان نسبت به مسائل سیاسی و تمرکز دوربین‌های خبری جهان بر وقایعی مثل مسابقات جام جهانی فوتبال، سوء‌استفاده کرده و بیشترین جنایات خود را در این مقاطع از زمان مرتکب می‌شود.
 
این مقام مسؤول با بیان نقش دستگاه‌های رسانه‌ای استکبار جهانی در پوشاندن چهره خبیثانه اسرائیل در دنیا گفت: تمام دستگاه‌های رسانه‌ای استکبار جهانی از زمان تولد این رژیم خبیث، تلاش کرده‌اند چهره جنایت‌کارانه صهیونیست‌ها را تطهیر کرده و همه جنایات آن ها را تحت عنوان «دفاع از خود» جا بیندازند.
 
وی ادامه داد: به همین سبب در بسیاری از کشورها و نزد بسیاری از مردم جهان، اسرائیل به‌ عنوان یک رژیم «مظلوم» جلوه داده شده و جنایات وحشیانه آن‌ها بسیار اندک به تصویر کشیده شده است؛ بنابراین وظیفه همه مردم مسلمان جهان است که به هر صورتی مظلومیت را از چهره این رژیم خبیث کنار بزنند.
 
حجت الاسلام جمالی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وظیفه سازمان ملل متحد برای برقراری صلح و امنیت در سراسر دنیا گفت: وظیفه سازمان ملل این است که زمینه زندگی مسالمت‌آمیز و همراه با آسایش را برای همه ملل جهان فراهم کند، امّا همه ما می‌دانیم که ساختار این سازمان با این هدف طراحی نشده است.
 
وی ادامه داد: قانون «وتو» که در اختیار پنج کشور بزرگ جهان قرار دارد، همه مردم جهان را از امید بستن به چنین سازمان‌هایی دلسرد کرده است و از آن جهت که انگلیس از بنیانگذاران رژیم صهیونیستی و آمریکا از حامیان اصلی آن است، نمی‌توان امیدی به سازمان ملل داشت؛ بنابراین مسلمانان خود باید در جهت ریشه‌کنی این غده سرطانی اقدام کنند.
 
عضو شورای استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری همچنین با بیان توصیه‌های امام خمینی(ره) در خصوص راهپیمایی روز گفت: ما این فرموده حضرت امام(ره) را که «اسرائیل باید از بین برود» و یا این که «اگر مسلمانان جهان هر کدام یک سطل آب بر روی اسرائیل می‌ریختند، اسرائیل از بین می‌رفت» فراموش نمی‌کنیم، حضور ما در راهپیمایی روز قدس حداقل کاری است که می‌توانیم انجام دهیم و فلسطینی‌ها را نسبت به ادامه مبارزه خود دلگرم کنیم.
 
مدیریت درست روز قدس، مقدمات ویرانی نظام سلطه را به دنبال دارد
 
حجت الاسلام موسی سلمان پور، امام جمعه اردل نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به ریشه‌های عقیدتی و مبانی فکری صهیونیزم گفت: یکی از مبانی اندیشه‌ای صهیونیزم، تفکر طایفه‌ای و نژادپرستانه است که احساس می‌کنند بر تمام دنیا مالکیت دارند.
 
وی ادامه داد: این اندیشه نژادپرستی در کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین به خوبی خود را نشان می‌دهد؛ بنابراین مبانی فکری و اندیشه‌ای حزب خونخوار صهیونیست، علت اصلی حملات وحشیانه به فلسطین است.
 
حجت الاسلام سلمان پور با بیان این که سردمداران جهان سلطه سعی در فرونشاندن انرژی انقلابی جهان اسلام دارند، گفت: یکی از سیاست‌های اصلی نظام سلطه به سردمداری انگلیس، آمریکا و اسرائیل این است که با یک برنامه چند منظوره انرژی انقلابی جهان اسلام را برای مواجهه با نظام سلطه فرو بنشانند.
 
وی افزود: امام راحل(ره) با انقلاب خود و سرنگونی حکومتی وابسته به آمریکا، فضای گفتمان جهان اسلام را در جهت ضد نظام استکباری و بازگشت به اسلام تغییر داد؛ بنابراین انقلاب اسلامی ایران باعث آزادسازی انرژی انقلابی بودن در جهان اسلام شد.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردل با تأکید بر آگاهی آمریکا از خطر انرژی انقلابی جهان اسلام یادآور شد: آنان از خطر انرژی جهان اسلام آگاه شدند، به همین جهت در هدف‌گذاری‌های خود انقلابیون جهان را به‌گونه‌ای سازمان‌دهی کردند که انرژی انقلابی‌گری خود را در درون جامعه به مصرف برسانند.
 
این مقام مسؤول افزود: آنان در این مسیر، شیعه را به‌عنوان جامعه هدف خود انتخاب کردند؛ چرا که تفکر شیعه جهان اسلام را مدیریت می‌کند. بنابراین سلطه‌گران، این انرژی انقلابی را به مبارزه مستقیم با فضای گفتمانی و عناصر شیعی منطقه برگرداندند.
 
امام جمعه اردل در بخش دیگری از سخنانش، مسئله فلسطین را مواجهه انقلابیون جهان اسلام با خاکریز نخست جهان سلطه، یعنی اسرائیل دانست و گفت: نقطه تماس جهان اسلام با صهیونیزم، فلسطین است؛ به همین جهت است که اسرائیل، نبردهای سنگینی را برای نابودی جریان مقاومت در فلسطین انجام می‌دهد.
 
وی همچنین با بیان نحوه شکل‌گیری سازمان ملل، متناسب با اهداف پلید نظام سلطه گفت: نظام سلطه، متناسب با اهداف خود در سطح بین‌المللی دست به ساختارسازی زده است؛ از همین رو، ساختار حاکم تمدن جاری بشر، زیرمجموعه نظام سلطه است.
 
حجت الاسلام سلمان پور تأکید کرد: نباید انتظار داشته باشیم بخش‌هایی از این ساختار، علیه خود آن‌ها دست به اقدام بزند؛ چرا که تمامی ساختارهای نظام سلطه همانند شورای امنیت سازمان ملل، پیش ساخته تفکر جهان‌بینی یهود است و این سازمان‌ها با سرمایه سرمایه‌داران یهود اداره می‌شود.
 
وی در ادامه با بیان این که نظام عرب وابسته به جهان سلطه است، گفت: حاکمان جهان عرب منصوبان و وابستگان حزب جهانی صهیونیزم هستند. آن‌ها منصوب شدند تا جهان اسلام را کنترل کنند؛ بنابراین نمی‌توان از آن ها انتظار داشت که در برابر جنایات بی‌حد و حصر رژیم صهیونیستی فریاد برائت سر دهند.
 
حجت الاسلام سلمان پور یادآور شد: ما از دانشمندان، سیاسیون، فرهیختگان و صاحب‌نظران مطالبه داریم که چگونه می‌توانند شب را با آرامش بخوابند در حالی‌که سنگین‌ترین نسخه ظلم عالم در فلسطین شکل گرفته است.
 
امام جمعه اردل با تأکید بر این که روز قدس، روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است، گفت: امت‌های اسلامی و ملت ایران باید بدانند که اگر ظرفیت روز قدس به درستی فعال شود، مقدمات ویرانی نظام سلطه و صهیونیزم خونخوار فراهم می‌شود.
 
وی بیان کرد: زمانی‌که بیش از یک میلیارد انسان فریاد آزادی یک نظام چند میلیونی را در سراسر عالم طنین‌انداز کنند، بر اساس تمامی قانون‌های بین‌المللی، نامشروع بودن یک نظام سیاسی غاصب برملا می‌شود و سند می‌خورد که این سند به‌صورت قانونی در مجامع بین‌‌المللی قابل دفاع است.
 
حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس مشتی بر دهان دشمنانی است
 
حجت الاسلام یحیی صفری، امام جمعه شلمزار نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با بیان این که راهپیمائی روز جهانی قدس از دو جهت اهمیت دارد، گفت: نخستین جهت این است که فاجعه انسانی اتفاق افتاده و جنایت‌هایی انجام شده که شرکت در راهپیمائی روز قدس موجب زنده نگه داشتن و بزرگداشت آن و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.
 
وی شرکت در راهپیمائی روز قدس را یکی از مصادیق بارز اعلام وحدت و یکپارچگی مسلمانان دانست و افزود: دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان از هر ابزاری استفاده می‌کنند که این حرکت‌ها می‌تواند خنثی کننده آن دشمنی‌ها باشد.
 
حجت الاسلام صفری با بیان این که بزرگان دین بر وحدت جامعه اسلامی تأکید داشته‌اند، ابرازداشت: دشمن به کلمه توحید و لااله الاالله گفتن مسلمانان کاری ندارد بلکه هدف او از بین بردن توحید کلمه و وحدت امت اسلام است.
 
وی تصریح کرد: راهپیمائی روز جهانی قدس مشتی بر دهان دشمنانی است که به دنبال تضعیف مسلمانان هستند.
 
امام جمعه شلمزار با تأکید بر این که حفظ وحدت از ضروریات است و بدون آن امکان ندارد که دین سالم بماند، خاطر نشان کرد: روحانیان و طلاب حوزه های علمیه به عنوان راهنمای مردم وظیفه دارند که از اسلام دفاع کنند و یکی از راه های حفظ و بقای آن وحدت است که باید برای همگان تبیین شود.
 
حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف شرعی است
 
حجت الاسلام حسن انصاری، امام جمعه لردگان نیز در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری در شهرکرد، نیز در ارتباط با جنایات اخیر در غزه گفت: جای تأسف است که ظلمی بسیار شدید نسبت به جمعی از افراد مظلوم انجام شده اما کسانی که در ارتباط با آن باید تلاش کنند و برنامه لازم را برای مقابله با آن اجرا کنند، اقدامی نداشته‎اند.
 
وی ابراز داشت: دشمنان و جریان‎های تکفیری و داعش در عراق و برخی دیگر کشورهای اسلامی دست به جنایت می‌زنند که امیدواریم خداوند متعال نسبت به دفع و رفع این ظلم‌ها توجه و عنایت خاصی داشته باشد.
 
امام جمعه لردگان در ادامه درباره روز قدس به بیان اهمیت آن پرداخت و افزود: شرکت در راهپیمائی روز قدس برای کمک به مظلوم است و طبیعی است که راهپیمائی این روز از برنامه‌های بسیار مؤثر در جهت توجه دادن به عموم افراد به منظور دفع و مقابله با ظلم و حرکت در مسیر تحقق عدالت محسوب می‌شود.
 
این مقام مسؤول، با بیان این که صهیونیست‌ها انسانیت را زیر پا گذاشته‎اند و جنایات آنان موجب ملالت و ناراحتی جهانیان می‌شود، گفت: شرکت در راهپیمائی روز قدس که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، یکی از اقداماتی است که می‌توان در حمایت از مظلومان انجام داد.
 
وی با بیان این که حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیف شرعی است، افزود: حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روحیه مبارزات آنان و تقویت مقاومت تأثیرگذار است.
 
حجت الاسلام انصاری همچنین در پایان با بیان این که روحانیت از بهترین قشرهای تاثیرگذار در مسائل مختلف است، گفت: این افراد می‌توانند با تبیین وضع عالم اسلام، افکار عمومی را نسبت به دشمنی استکبار علیه اسلام و مسلمانان متوجه کنند.
/9457/502/ر
 
سجاد محمدی فارسانی




۱۳۹۳/۵/۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن