تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813182197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاستمدار پاکستانی: روز قدس بیانگر جایگاه فلسطین در قلب جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob سیاستمدار پاکستانی: روز قدس بیانگر جایگاه فلسطین در قلب جهان اسلام است اسلام آباد - ایرنا - سیاستمدار برجسته و دبیرکل حزب ˈجماعت اسلامیˈ پاکستان گفت: روز جهانی قدس یادآور جنایت های فجیع صهیونیست ها علیه ملت بی دفاع فلسطین و بیانگر جایگاه بیت المقدس در قلب جهان اسلام است.


ˈلیاقت بلوچˈ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در اسلام آباد افزود: امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان بزرگداشت روز جهانی قدس، مساله فلسطین را برای همیشه در جهان احیا کردند.
وی مواضع امام راحل در حمایت از فلسطین و مخالفت با موجودیت نامشروع رژیم جعلی اسراییل را مواضعی اصولی و شجاعاته توصیف کرد و گفت: امت اسلامی باید در پشتیبانی از آرمان های ملت قهرمان فلسطین و علیه اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی متحد شوند.
این سیاستمدار پاکستانی ادامه داد: متاسفانه امروز دولت های برخی کشورهای اسلامی تبدیل به عاملی برای به انجام رساندن طرح های شیطانی آمریکا و رژیم اسراییل شده اند.
وی ضمن انتقاد ازعملکرد بی نتیجه سازمان ملل و سازمان همکاری کشورهای اسلامی برای کمک به حل مساله فلسطین گفت: با این حال رژیم نامشروع صهیونیستی قادر به اجرای توطئه های خود علیه امت اسلامی و به ویژه مردم فلسطین نبوده و امیدواریم به زودی بیت المقدس از چنگال اشغالگران صهیونیست آزاد شود.
لیاقت بلوچ با تقبیح حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و ابراز تاسف نسبت به جان باختن صدها نفر از ساکنان این منطقه از جمله کودکان و زنان بی دفاع، سکوت برخی از سران دولت های اسلامی در خصوص تجاوز رژیم اسراییل علیه غزه را به شدت محکوم کرد.
دبیرکل حزب جماعت اسلامی پاکستان افزود: رهبران کشورهای اسلامی هرگز نباید نقش خود را در قبال آزادی قدس و دفاع از حقوق مردم فلسطین فراموش کنند.
بر اثر حملات گسترده هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه که از بیش از دو هفته پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد، تاکنون نزدیک به 820 نفر از ساکنان غزه شهید و بیش از پنج هزار نفر مجروح شده اند.
آساق*ش*ا.ر*1723 ** 1064

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن