تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804148747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس؛ شکوه اجماع حق جویان جهان در حمایت از مظلومان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob روز قدس؛ شکوه اجماع حق جویان جهان در حمایت از مظلومان شهرستان ها - ایرنا - امسال روز قدس شکوهی دیگر در جهان از جمله ایران اسلامی دارد و فریاد مرگ بر اسرائیل حق جویان رساتر و سهمگین تر از سنوات قبل شنیده می شود تا نشان دهد جهانیان همدل و یکصدا با مسلمین، پشتیبان مردم مظلوم فلسطین و غزه فروغلتیده در خون به عنوان پاره تن اسلام هستند.


امروز گره مشت ها محکمتر از هر زمان دیگر است و فریاد مظلومیت مسلمانان فلسطین و محکومیت جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در غزه که در آن حتی بیمارستان ها نیز آماج حملات ددمنشانه قرار می گیرد، رساتر از هر وقت دیگر از حلقوم راهپیمایان روز قدس در جای جای پهنه گیتی و ایران اسلامی خارج می شود.
امروز فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا طنین دیگری در جهان دارد و ایرانیان به عنوان پیشگامان خلق این دعای برائت همگام با حقیقت پویان نشان می دهند که همچنان پیشتاز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و پاسدار یادگار امام راحلشان هستند که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس و روز حمایت از پاره تن اسلام قرار داد.
خبرنگاران ایرنا در سراسر کشور روایتگر این حضور شکوهمند مردم ایران اسلامی هستند.
به گزارش خبرنگاران روزه داران تنها ساعاتی پس از راز و نیاز سحرگاهی، خانه ها را به نیت پیوستن به اقیانوس خشم ملت های آزاده و بیان برائت از نژادپرستی و وحشی گری صهیونیست ها ترک کرده اند.
تجمع قطره قطره دل های غمگین از این همه ددمنشی مدعیان حقوق بشر در دنیای مدرن به رودهای خروشانی تبدیل شده است که با خود میلیون ها مرگ و نفرین برای غاصبان فلسطین حمل می کند.
در همین راستا برخی مقامات لشگری و کشوری برای حضور در جمع راهپیمایان روز قدس به استانهای مختلف سفر کرده اند.
به گزارش ایرنا وزیر دادگستری که به شیراز سفر کرده است، عمر رژیم صهیونیستی را رو به پایان خوانده و پایداری و مقاومت مردم فلسطین و غزه را نوید بخش سقوط رژیم صهیونیستی برشمرد است.
حجت الاسلام «مصطفی پورمحمدی» روز جمعه در فرودگاه بین المللی شیراز به خبرنگاران گفت: جنگ بین رژیم صهیونیستی و مبارازن فلسطینی و غزه یک جنگ غیرانسانی، نابرابر و عاری از همه شاخصه های انسانی و همراه با خشونت است.
در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد نمایش همبستگی ملی راهپیمایان روز قدس در شهرهای این استان که با حرکت گروه ها مردمی از صبح امروز و همگام با ملت ایران آغاز شده بود با اجتماع در میعادگاه های نمار جمعه شهرهای استان به اوج خود رسید.
بانگ تکبیر و دعای نفرین مرگ بر اسراییل ،مرگ بر آمریکا در آیین های راهپیمایی روز قدس که با استقبال پرشور آحاد مردم در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد مواجه شده، ظنین انداز است.
چهره ی خون آلود غزه و تالم مردم دیندار و روزه دار از این جنایات فجیع و ضدبشری باعث شد که به رغم گرمای هوا، نمایش همبستگی در دفاع از قدس شریف امسال با شور و حال دیگری همراه شود که حضور چشمگیر زنان و کودکان در این مراسم مثال زدنی است.
مردم ولایتمدار استان دارالحماسه بوشهر نیز در روز قدس به عنوان رستاخیز جهانی علیه جنایت های ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس، طنین فریادهای مرگ بر اسرائیل خود را با موج های خروشان خلیج فارس همراه کردند و به اقیانوس تنفر و انزجار از صهیونیست های خونریز پیوستند.
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، مردم شهرها و روستاهای استان بوشهر از دیلم در شمالی ترین تا عسلویه در جنوبی ترین نقطه، طنین خروش آزادی و عدالتخواهی امت اسلامی در حمایت از آرمان قدس شریف را فریاد کردند.
مردم روزه دار استان بوشهر در 10 شهرستان و 33 شهر و بسیاری از روستاها در گرمای بالای 40 درجه زیر آفتاب سوزان به صحنه دفاع از ملت مظلوم فلسطین آمدند.
انبوه زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در روز جهانی قدس ضمن حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین، نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را فریاد زدند.
راهپیمایی مردم روزه دار مشهد از میدان شهدای این شهر آغاز و به سمت حرم مطهر رضوی ادامه یافت.
در این راهپیمایی انبوه شرکت کنندگان با فریادهای مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکا، نفرت و انزجار خود از کشتار مردم مظلوم روزه دار غزه توسط صهیونیست های جنایتکار را محکوم کردند.
آنها با شعارهایی مانند ˈفرموده امام ما چنین است ، حمایت از فلسطین تکلیف مسلمین است ، حمایت از فلسطین سفارش امام است ، اسرائیل زمینگیر کارش دیگر تمام استˈ ، مسلمانان و آزادیخواهان جهان را به حمایت از مردم مظلوم فلسیطن فرا خواندند.
آری امروز روز جهانی قدس است و جای جای استان سمنان شاهد حضور گام های استوار مردان و زنانی شد که در دفاع از مظلومیت کودکان، زنان و هزاران بیگناهی که هر روز و هر شب به دست شمرهای زمان در باریکه غزه به خاک و خون کشیده می شوند فریاد خشم زدند.
شهرهای مختلف استان سمنان امروز حضور گسترده زنان، جوانان و مردانی را به نظاره نشست که با مشت های گره کرده و فریادهای کوبنده یک صدا جنایات صهیونیست ها را محکوم کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر جنایتکاران کودک کش خشم خود را از سکوت و در مواردی حمایت های کشورهای مدعی حقوق بشر و بی تفاوتی سازمان ملل ابراز کردند.
راهپیمایی روز قدس در 19 نقطه این استان برگزار شد و هزاران سمنانی روزه دار در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین در هوایی گرم و سوزان به خیابان ها آمدند و یکپارچه جنایت های صهیونیست ها را محکوم کردند.
...خبر تکمیل می شود.
1104

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن