تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803925703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروش یکپارچه مردم همدان در حمایت از فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob خروش یکپارچه مردم همدان در حمایت از فلسطین همدان - ایرنا - امروز روز امید است روزی که با حمایت همه مردم مسلمان جهان به ویژه ملت سربلند ایران زمین و مردم دارالمومنین همدان، خونی تازه در رگ های مردم فلسطین جاری شد.


به گزارش ایرنا ماه رمضان امسال مردم فلسطین روزه خود را با آتش و خون افطار کردند و سحر خود را با وداع نزدیکان و کودکان به صبح پیوند زدند.
رژیم صهیونیستی امسال بی شرمانه تر از گذشته به قتل عام وحشیانه مردم فلسطین به ویژه مردم نوار غزه پرداخت و این جنایات ددمنشانه دل همه مسلمانان جهان به ویژه ملت بزرگ ایران را به درد آورد.
و به همین بهانه امروز هیچ یک از هموطنان همدانی در خانه نماندند، امروز روز فریاد است روزی که همه خشم ها و همه بغض های در گلو گیر کرده به فریاد تبدیل شده است.
امروز همه اقشار مختلف مردم دارالمجاهدین همدان همسو و همگام با مردم سراسر کشور با هر دیدگاه و تفکری، زن و مرد ، پیر و جوان ، کودک و دانش آموز همه و همه از ساعات ها قبل به صحنه آمدند تا در روز قدس که از امام راحل به یادگار مانده، ندای همبستگی و وحدت سر دهند.
آری مردم همدان در روز قدس آمدند تا غیرت و مردانگی خود را در حمایت از مظلوم به نمایش بگذارند و همه با هم فریاد شدند تا خشم، نفرت و انزجار خود را به رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
مردم روزه دار همدان پس از تجمع از میدان امام خمینی (ره) با شعارهای ˈمرگ بر اسراییلˈ، ˈمرگ بر آمریکاˈ، ˈمرگ بر استکبارˈ و ندای ˈالله اکبرˈ به سمت میدان شریعتی حرکت کردند.
راهپیمایان با در دست داشتن پلاکارد و پارچه نوشته هایی که بر روی آن شعارهای از جمله ˈاسراییل باید از بین برودˈ ،ˈ دشمن و شیطان بزرگ آمریکاˈ وˈ آزادی فلسطین آزادی اسلام استˈ خیابان شریعتی را به سمت خیابان پاسداران پیمودند.
مردم مومن و روزه دار همدان با شعارهای ˈپیام قرآن ما وحدت مسلمین استˈ، ˈآزادی فلسطین شعار مسلمین استˈ ، ˈبسته شده کربلا، مهدی بیا، مهدی بیاˈ ،ˈاین همه لشکر آمده به عشق رهبر آمدهˈ ، ˈرهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنیمˈ، ˈ ما همه سرباز توئیم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ایˈ خود را به سمت میعادگاه های عاشقان حسینیه امام خمینی (ره) محل برگزاری نماز جمعه رساندند.
حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار و جمع زیادی از مسوولان استانی و شهرستانی، اقشار مختلف مردم ، جوانان و خانواده های معظم شهدا جلوه خاصی به این خروش مردمی بخشیده است.
همچنین مردم خشمگین همدان با نفرت و انزجار پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
یکی از روحانیون شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر چه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گسترده و صفوف فشرده تر باشد دشمن بیشتر احساس خطر می کند و موجب سستی دشمن می شود.
حجت الاسلام ˈاحمد غلامیˈ افزود: امروز تمام کفار جهان در برابر اسلام قرار گرفتند و در همه نقاط با همدستی استکبار جهانی قصد از بین بردن اسلام را دارند اما تا زمانی که مردم مقاومت می کنند و در صحنه حضور دارند همه توطئه های آنان نقش برآب می شود.
یکی از فرهنگیان همدان که به همراه خانواده در این راهپیمایی گسترده شرکت کرده است به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به حساسیت در منطقه خاورمیانه و اتفاقات مهم که در این روزها شاهد آن هستیم دفاع و حمایت از مردم مظلوم غزه که در خون و اشک هستند بر هر مسلمانی واجب است.
ˈمهدی جلیلیˈ می گوید: راهپیمایی روز قدس یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و همه مردم با حضور چشمگیر در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام کردند.
وی افزود: حضور مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی مقاومت آنان و مردم ستم دیده و مظلوم فلسطین خواهد شد.
یکی از شهروندان همدانی شرکت کننده در این راهپیمایی نیز گفت: یکی از مهمترین مناطقی که زورگویان عالم و مدعیان دروغین حقوق بشر چهره خود را به جهانیان نشان می دهند، منطقه فلسطین است که با تدبیر معمار کبیر انقلاب آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شده است تا در این روز شاهد همنوایی و یکپارچگی با مردم فلسطین در اقصی نقاط جهان باشیم.
ˈعلی باباییˈ افزود: روز قدس روز نمادین اتحاد جهان اسلام علیه صهیونیست غاصب و تمام زورگویان دنیا است.
وی می گوید: در روز قدس اعلام حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیان غرب و عرب آن از حلقوم هر فردی که خداوند متعال به وی قدرت تشخیص حق از باطل را داده است، شنیده می شود.
به گفته وی امسال با توجه به رمضان خونین غزه و تشدید تجاوزات همه جانبه آنان به مردم فلسطین، بی شک حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس کمترین کاری است که به حمایت از مردم فلسطین می توان انجام داد.
مردم روزه دار همدان پس از پایان راهپیمایی در محل حسینیه امام خمینی (ره) همدان محل برگزاری نماز جمعه تجمع کردند.
7523/2624

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن