تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802791985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت جامعه ورزش ایران از مردم مظلوم غزه و فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: روز جهانی قدس؛
حمایت جامعه ورزش ایران از مردم مظلوم غزه و فلسطین
جامعه ورزش کشور ایران در روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین از مردم کشورمان برای شرکت در راهپیایی باشکوه روز جمعه دعوت کردند.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه‌های فوتبال کشورمان در روز جهانی قدس بیانیه‌هایی را صادر کردند.  
*فراخوان باشگاه پرسپولیس در روز جهانی قدس/اعلام حمایت خانواده بزرگ پرسپولیس از مردم غزه و آرمان آزادی قدس شریف
 
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از هواداران پرسپولیس و همچنین از اهالی فوتبال و ورزش دعوت کرد با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، ضمن گرامیداشت تصمیم مدبرانه و دوراندیشانه امام راحل (ره)، بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین بویژه ستمدیدگان غزه و از آرمان آزادی قدس شریف اعلام کنند.
 
در بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است:
 
آلام مردم فلسطین سالها است که ادامه دارد اما این روزها رژیم اشغالگر قدس، دست به جنایاتی در غزه زده و بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع بویژه زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشد که هیچ انسان آزاده‌ای را تاب تحمل آن و سکوت در مقابلش نیست. روز قدس، فرصتی است تا با اعلام انزجار از این جنایات ضد بشری، به حمایت از این مردم ستمدیده برخواسته، صدای مظلومیت آنها را به گوش جهانیان برسانیم.
 
نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه بنیانگذار انقلاب و معمار تفکر وحدت اسلامی بود تا حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قدس شریف به نشانه شرافت همه مسلمانان جهان فصل‌الخطاب همه آنها و بلکه همه آزاد اندیشان جهان باشد.
 
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین، بویژه مادران غمدیده و کودکان درد کشیده آن سرزمین، بویژه غزه از هواداران و همه مردم فهیم، آگاه، عدالت طلب ایران اسلامی بویژه از هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس در همه نقاط جهان دعوت می‌نماید مقابل این ظلم و بیداد آرام ننشسته، با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی‌های روزی قدس پاسخ قاطعانه‌ای به اقدامات ضد بشری و شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن بدهند، در حالی که هر روز ظلم جدیدی بر مردم فلسطین روا داشته می شود. همچنین به مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز هرگز فراموش نخواهد شد.
 
روز جمعه همه در کنار هم در صفوف به هم پیوسته در لبیکی دوباره به ندای آزادی خواهی معمار کبیر انقلاب حضرت آیت‌ا... خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌ا... العظمی خامنه‌ای فریاد می‌زنیم؛ ایرانی هیچگاه چشم خود را برابر ظلم نمی‌بندد و فریادش برابر ظلم بلند است.
 
روز قدس، روز وحدت، شرافت و دمیده شدن جان تازه در کالبد جهان اسلام است که همه با  مشارکت در آن، سهیم خواهیم شد و فریاد خواهیم زد؛ قدس عزیز و مردم فلسطین، بویژه غزه تنها نیستند.
 
*بیانیه باشگاه استقلال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
 
باشگاه استقلال طی فراخوانی با حمایت از مردم مظلوم فلسطین از حضورش در راهپیمایی روز قدس خبر داد.
 
طراحی نقشه درگیر کردن کشورهای مسلمان در جهت انتقام از بیداری اسلامی از مدت ها قبل در لابی های صهیونیستی انجام گرفت سکوت مرگبار برخی روسای کشورهای عربی و همدستی ایادی دست نشانده استکبار جنایت بس عظیم در نسل کشی فلسطینیان را رقم زده است هر روز که می گذرد جامعه جهانی بیشتر با ابعاد این فجایع آگاه تر می شود و بر فریاد های مظلومانه و حق طلبانه رهبر عظیم الشأن اسلام صحه می گذارند.
 
مردم جهان در جای جای کره خاکی ، حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته از فریاد " یا للمسلمین " کودکان و زنان بی دفاع  نه تنها بر مسلمین بر هر انسان آزاده وظیفه شناس پاسخ و حمایت از این مظلومان را واجب می گرداند . کار به جایی رسیده که اهالی فوتبال در کشورهای مختلف به حمایت از فلسطینیان و محکومیت جنایات غزه برخواسته و خود را از غفلت در ایام جام جهانی سرزنش می کنند . گویی غفلت در جام جهانی سرنوشت محتوم هر دوره ای برای جنایات استکبار علیه مردم مظلوم کشورهاست . رود گولیت و لوتار ماتئوس به عنوان دو تن از محبوبترین و بهترین چهره های تاریخ فوتبال ضمن حمایت از مردم فلسطین جنایات نسل کشی مردم غزه را محکوم کرده اند . رودگولیت می گوید از هم زمانی جام جهانی در غزه سوء استفاده شد ، نباید از فوتبال سوء استفاده می کردند. ماتئوس ضمن محکوم کردن سوء استفاده از فوتبال گفت نمی بایستی فوتبال و سیاست گره می خورد و آن اتفاقات در غزه پیش می آمد.
 
فرزندان استقلال نیز به همراه تمام فوتبالیستهای جهان ضمن محکوم کردن جنایات استکبار و نسل کشی فلسطینیان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و حمایت خود را اعلام می دارند.
 
*فراخوان مشترک باشگاه ذوب آهن اصفهان و کانون هوادران جهت شرکت در راهپمیایی روز قدس
 
باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان ضمن اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین، به ویژه مادران غمدیده و کودکان درد کشیده آن سرزمین با صدور اطلاعیه ای از تمام مردم عزیز ایران ،اصفهان ، ورزشکاران و هواداران خود،دعوت کرد در مراسم راهپیمایی عظیم روز قدس که یادگار بزرگ و خلل‌ناپذیر امام راحل  خمینی کبیر (ره) در مبارزه استراتژیک با صهیونیزم بین‌المللی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است حضور یابند و بر شکوه و عظمت این مراسم دشمن‌شکن بیفزایند.
 
در این فراخوان ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس از همه ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی به خصوص جامعه ورزش و هواداران عزیز دعوت شده است تا با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبارجهانی و رژیم اشغالگر قدس بزنند.
 
درادامه این فراخوان آمده است: امروز دنیا می داند که دیگر اسراییل جنایتکار حتی با پشتیبانی حامیان جهان خوار خود نیز دیگر نخواهند توانست از راه جنگ و کشتار مردم مظلوم و بی گناه غزه خود را از مرداب مرگ و هلاکت برهاند زیرا خیزش عظیم و اراده پولادین مردم غزه و حضور غیرتمند مردم با عزت ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان در روز قدس بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.
 
به همین منظورباشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان از عموم ملت شریف و غیور کشورمان دعوت می کند با حضور یکپارچه و باشکوه خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن زنده نگه داشتن اندیشه های ناب امام خمینی (ره ) به ندای ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت ایت الله خامنه ای برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین لبیک گویند.
 
وعده ما : ساعت ۹:۳۰ سوم مرداد ماه سال یک هزار  و سیصد و نود و سه خیابان شمس آبادی، مقابل مهمانسرای باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان.
 
*همدردی باشگاه صبای قم با مردم مظلوم غزه و تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه از حضور اعضای این باشگاه در راهپیمایی روز قدس خبر داد.
 
عباس جهان‌بینی اظهار داشت: مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اعم از مدیریت، کادر اجرایی و اداری و بازیکنان تیم‌های رده‌های سنی مختلف باشگاه صبا روز جمعه سوم مرداد ماه، همگام با سایر اقشار انقلابی و در کنار جامعه ورزش استان قم با حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس، جنايات رژيم ناپاک صهيونيستي علیه مردم مظلوم فلسطین علی‌الخصوص مسلمانان غزه را محکوم مي‌کنند. باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به همین منظور بیانیه‌ای نیز صادر و عنوان کرده است: آخرين جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهاني قدس، روز فريادهاي برآمده از آه و ناله مردم مظلوم فلسطيني است که سال‌هاي متمادي زير ظلم و ستم دژخيمان صهيونيستي شکنجه شده‌اند و به شهادت رسيده‌اند. رژيم صهيونيستي غاصب که طي سال‌هاي طولاني، انواع ظلم‌ها را بر مردم مظلوم فلسطين تحميل کرده است بايد بداند که عمر کثيف و ننگينش رو به زوال و نابودي است و به ‌زودي با ياري خداوند متعال، مسلمانان فلسطيني با پشتيباني همه مسلمانان در تمام نقاط جهان، اين غده چرکين و سرطاني را از سرزمين‌هاي متعلق به خود بيرون کرده و صهيونيسم را براي هميشه نابود خواهند کرد. در اين بيانيه تاکيد شده است: روز قدس روز دفاع از مظلومين فلسطين است و ضمن حمايت از مبارزات و جهاد به حق مردم فلسطين عليه رژيم غاصب صهيونيستي و محکوم کردن جنايات ددمنشانه اين رژيم جنايتکار، همگام با آحاد مردم مسلمان و روزه‌دار ايران اسلامي و استان قم روز جمعه سوم مرداد ماه در راهپيمايي روز جهاني قدس شرکت کرده و بار ديگر با مشت‌هاي گره کرده، فرياد مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل سر خواهیم داد.
 
*بیانیه باشگاه فولاد و فولادنوین خوزستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و دعوت به راهپیمایی قدس
 
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و باشگاه فولادنوین خوزستان در بیانیه هایی جداگانه اقدامات شنیع رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی که منجر به کشته و مجروح شدن بسیاری از مردم بی گناه غزه شده است را محکوم کرده و همچنین از مردم فهیم ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در متن بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و فولادنوین خوزستان آمده است:
 
" متاسفانه با تکرار فاجعه انسانی در غزه روبروییم و شاهد حملات وحشیانه و ضد بشری جنگنده‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه آوارگان و مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در نوار غزه هستیم. كشتاربی رحمانه کودکان ،زنان و مردان مظلوم غزه توسط رژیم ددمنش صهیونیستی در ماه ضیافت الهی که مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان غربی اش و با بی تفاوتی کشورهای اسلامی ورژيم‏هاي مرتجع عربي كه عمدتاً از ترس انقلاب‏هاي مردمي به آغوش قدرت‏هاي غربي پناه برده‏اند.

در این حال اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و هواداران بیشمار آن با حضور خود، بارزترين شكل تعهدخویش رابه نمايش خواهند گذاشت وضمن تجديد ميثاق با بنیانگذار كبير انقلاب با دعوت از  مردم شريف،غيرتمند وشهيد پرور خوزستان برای حضور در راهپیمایی جمعه آخر ماه مبارک رمضان وحماسه بزرگ روز قدس، همراه با آحاد مردم انقلابی و شهیدپرور ایران ، یکبار دیگر فریاد رهایی قدس شریف و مرگ رژیم اشغالگر قدس را سر خواهند داد واعلام مينمائيم."
 
*بیانیه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مناسبت روز قدس
 
در آخرین جمعه ماه رمضان مردم ایران و مسلمانان و آزادگان حامی مردم مظلوم فلسطین در جهان با قلبی اندوهبار از جنایات خونبار صهیونیست‌های جلاد اعتراضشان را علیه این جنایتکاران به جهانیان نشان خواهند داد.
 
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بیانیه‌ای، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، تاکید کرد که همه طلایی پوشان و طلایی دلان همگام با اقشار مختلف مردم برای محکوم کردن این جنایت‌ها و حمایت از مردم فلسطین در تظاهرات روز جهانی قدس شرکت می‌کند.
 
در این بیانیه آمده است:
 
در آستانه روز جهانی قدس رژیم  نامشروع صهیونیستی جنایات فجیعی را در همه ابعاد علیه مردم بیگناه و مظلوم فلسطین و غزه مرتکب شده که تاکنون صدها کودک، زن و سایر شهروندان را در نوار غزه به شهادت رسانده و هزاران مجروح برجای گذاشته است و نشان داده که یکی از کثیف ترین و جنایتکارترین رژیم های تاریخ بشریت است.
 
در آخرین جمعه ماه رمضان مردم ایران و مسلمانان و آزادگان حامی مردم مظلوم فلسطین در جهان با قلبی اندوهبار از جنایات خونبار صهیونیست‌های ددمنش اعتراضشان را علیه این جنایتکاران به جهانیان نشان خواهند داد و برای نابودی اسرائیل جنایتکار دعا می کنند.
 
مدیران، پرسنل، ورزشکاران و هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همراه با سایر ایرانیان و آزادگان جهان برای محکوم نمودن جنایتکاران رژیم صهیونیستی، حامیانش و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تظاهرات روز جهانی قدس شرکت خواهد نمود.
 
زنده باد فلسطین و زنده باد قدس عزیز
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن