تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820778199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایات اسرائیل، چهره استکبار را در جهان منفورتر کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob جنایات اسرائیل، چهره استکبار را در جهان منفورتر کرده است ایلام- ایرنا- معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار ایلام گفت: جنایات اسرائیل، چهره استکبار را در جهان هر روز بیش از گذشته منفورتر می کند.


«حشمت الله عسگری» روز جمعه در جمع راهیپمایان روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دیدن کشتار و قتل عام زنان و کودکان بی دفاع غزه دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.
وی ادامه داد: این اقدام های ددمنشانه جز نمایان کردن چهره واقعی اسرائیل و استکبار جهانی هیچ دستاوردی برای آنان به دنبال نخواهد داشت.
معاون استاندار ایلام افزود: حضور پرشور و گسترده مردم مسلمان و روزه دار ایلامی در این هوای گرم در حمایت از مردم فلسطین ستودنی و قابل تقدیر است.
عسگری یادآور شد: امروز بیش از هر موضوعی مسلمانان به اتحاد و همدلی نیاز دارند تا بتوانند، قدرت واقعی خود را به دشمنان اسلام نشان دهند.
وی گفت: اعمال خبیثانه اسرائیل در غزه، رفتار وحشیانه داعش و اقدام های تروریستی جز بیزاری بشریت از این گروه ها هیچ دستاوردی برای آنان به همراه نخواهد داشت.
وی بیان کرد: با سانسور خبری و بی توجهی کشورهای غربی نمی توان این اقدام های غیر انسانی را نادیده گرفت، امروزه به واسطه فناوری های روز همه مردم از این جنایات مطلع اند و در بسیاری از کشورها با راهپیمایی این رفتار ننگین اسرائیل در غزه را محکوم می کنند.
وی اضافه کرد: قدس شریف به عنوان نخستین قبله مسلمانان جهان متعلق به جهان اسلام است و حضور در راهپیمایی امروز حرکت نمادین برای ایجاد همدلی بیشتر مردم مسلمان جهان علیه کشتار بشریت است.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با دور اندیشی خود پیام وحدت بخشی در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به جهانیان اعلام کرد که آنان حول محور فلسطین گرد هم آیند و همدل و یک صدا در دفاع از مظلوم به پا خیزند.
وی در پایان از حضور پرشور و گسترده مردم روزه دار ایلامی در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد. ک/3
7177/540

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن