تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821003582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزقدس زمینه ساز وحدت جهان اسلام در برابر کفر و بی عدالتی درجهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماینده مجلس شورای اسلامی: روزقدس زمینه ساز وحدت جهان اسلام در برابر کفر و بی عدالتی درجهان است تربت حیدریه - ایرنا - نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس زمینه ساز وحدت جهان اسلام در برابر کفر و بی عدالتی در جهان است.


ˈابوالقاسم خسرویˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، افزود: روز جهانی قدس روز صف آرایی امت اسلامی در برابر صهیونیسم است.
وی گفت: روز جهانی قدس روز اظهار وجود همه امت اسلام در برابر صهیونیسم جهانی و گردانندگان اصلی آن آمریکا و در نهایت روز ایستادگی و مقابله با مستکبران و غاصبان است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم جعلی اسراییل سالها است حقوق ملت فلسطین را پایمال کرده و به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان شناخته شده است.
خسروی ادامه داد: ماهیت این رژیم غاصب بر قتل، کشتار و تجاوز پایه گذاری شده و هر روز شاهد قتل و عام فلسطینیان هستیم که امیدواریم با اتحاد مسلمانان این غده سرطانی ریشه کن شود.
وی افزود: جهان اسلام با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیسم اعلام خواهند کرد.
او گفت: حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس اسراییل را نگران کرده چرا که موج بیداری اسلامی علیه آنان در جهان شکل گرفته است.
وی بیان کرد: در این روزها جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و بی گناه غزه، دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد لذا حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس می تواند گوشه ای از نمایش نفرت و انزجار مردم انقلابی از این گونه جنایات صهیونیست ها به شمار آید.
2691/659

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن