تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798478925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت خلیفه کل ارامنه آذربایجان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




دعوت خلیفه کل ارامنه آذربایجان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خبرگزاری رسا ـ خلیفه کل ارامنه آذربایجان با انتشار پیامی از عموم مردم به خصوص هموطنان ارمنی دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت گسترده ای داشته باشند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اسقف گریگور چیفتچیان، خلیفه کل ارامنه آذربایجان امروز در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با انتشار پیامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و اظهار داشت: از عموم ارامنه آذربایجان دعوت می کنم همچون سال های گذشته همگام با دیگر هموطنان حق طلب خود در راهپیمایی روز قدس، روز مستضعفین جهان شرکت کنند.
وی در این پیام بر حضور گسترده و یکپارچه هموطنان تاکید و افزوده است: مردم باید با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ندای حقانیت ملت مظلوم فلسطین و فریاد ضد صهیونیستی خود را به گوش جهانیان برسانند.
بنابر این گزارش، نهادها، ادارات، سازمان ها و تشکلات مختلف دولتی و غیردولتی آذربایجان شرقی نیز با صدور بیانیه هایی جداگانه به مناسبت روز جهانی قدس، از عموم مردم برای حضورگسترده در این راهپیمایی دعوت کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه عاشورا، باشگاه های فرهنگی ورزشی، بسیج اقشار و اصناف آذربایجان شرقی، دانشگاه های استان، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، شهرداری تبریز، نیروی انتظامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه از جمله ارگان هایی هستند که بیانیه صادر کرده اند.
همچنین مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برادران استان، اداره کل تبلیغات اسلامی، جامعه روحانیت مبارز، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان محیط زیست استان، شرکت توزیع نیروی برق تبریز، کمیته امداد امام خمینی(ره)، دادگستری کل استان، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
در بیانیه هایی که امروز از سوی نهادهای دولتی و غیردولتی در اختیار دفتر خبرگزاری رسا در تبریز قرار گرفته است، آمده: سکوت بی شرمانه مدعیان حقوق بشر و دولت های عرب قساوت و شقاوت صهیونیست ها را صد چندان نموده و ضمن افزایش شدت حملات، معنی واقعی نسل کشی را به نمایش گذاشته که حضور در راهپیمایی امسال می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.
نهادهای دولتی و غیردولتی آذربایجان شرقی در این بیانیه ها با اشاره به وضعیت کنونی فلسطینیان و حملات وحشیانه ارتش رژیم غاصب صهیونیستی به مردم غزه، بر تاثیر وسیع حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و آرمان های امام راحل تاکید کرده اند.
گفتنی است، آیت الله مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در استان و اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در بیانیه مشترکی عموم مردم استان را به حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند./935/پ203/ب4



۱۳۹۳/۵/۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن