تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817233777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی گروه ها و نهادهای مختلف در مهاباد برای حضور در راهپیمایی روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob اعلام آمادگی گروه ها و نهادهای مختلف در مهاباد برای حضور در راهپیمایی روز قدس مهاباد - ایرنا - در آستانه روز جهانی قدس، دستگاه ها و نهادهای مختلف اجرایی و نیز مسوولان شهرستان مهاباد با اعلام آمادگی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی این روز فراخواندند.


به گزارش ایرنا، دستگاه های اجرایی، تشکل ها، ارگانها و ادارات مختلف این شهرستان روز پنجشنبه با صدور بیانیه های جداگانه ای برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس آمادگی خود را اعلام کردند.
ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، حوزه قضایی، شرکت گاز، اداره منابع طبیعی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی بخش مرکزی، ورزش و جوانان، مرکز بزرگ اسلامی، دفتر امام جمعه، ثبت احوال، اداره پست، بیمه آسیا، شرکت مخابرات، تاکسیرانی، مدیریت توزیع برق، شرکت غله و خدمات بازرگانی، بهزیستی، تعزیرات حکومتی، گمرک، تامین اجتماعی، بیمه ایران، شهرداری و جمعیت هلال احمر مهاباد با ارسال بیانیه های جداگانه مردم را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا خواندند.
انجمن خبرنگاران جنوب آذربایجان غربی، شورای فرهنگ عمومی، انجمن های فرهنگی و هنری، شورای روحانیت و شورای مدرسین، امور بانوان، شورای اسلامی شهر، بسیج ادارات و باشگاه ها و تیم های ورزشی نیز با ارسال اطلاعیه های جداگانه به مناسبت روز جهانی قدس از مردم مومن و انقلابی این شهرستان خواستند تا حضوری پرشور در این راهپیمایی داشته باشند.
تشکل ها و دستگاه های اجرایی این شهرستان در بیانیه ها و اطلاعیه های خود آورده اند: در این برهه حساس تاریخی که مردم غزه از زمین و هوا، آماج حملات وحشیانه و زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی هستند اقشار مختلف مردم باید با حضور گسترده و فعالانه در راهپیمایی روز قدس، فریادهای خود را در دفاع از آرمان فلسطین و آزادیخواهی بر سر مستکبران و صهیونیستهای جهان فرود آورند.
در ابن بیانیه ها دستگاه های اجرایی مختلف مهاباد با اشاره به شهادت صدها نفر و مجروح شدن هزاران نفر از زنان، کودکان و مردم مظلوم غزه در حملات وحشیانه رژیم اسرائیل، با مردم فلسطین ابراز همدردی کرده اند.
امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز در پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس مردم مومن و انقلابی این شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا خواندند.
در بخشی از این پیام مشترک آمده است: تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی که بیشتر آنان را زنان و کودکان شامل می شوند ماحصل حملات جنایتکارانه صهیونیستها به غزه می باشد اما سکوت جوامع به ظاهر طرفدار حقوق بشر و حمایت آشکار استکبار و ایادی وابسته به آن خود سند واضحی بر حمایت از این جنایات ضدبشری است.
در این بیانیه با محکوم کردن جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنها در نوار غزه تاکید شده است: مردم همیشه در صحنه شهرستان مهاباد در آستانه روز جهانی قدس، یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در روز جمعه همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت کرده و با مشت های گره کرده شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل سرمی دهند.
مرکز بزرگ اسلامی، دفتر امام جمعه، شورای روحانیت و شورای مدرسین شهرستان مهاباد نیز با ارسال بیانیه مشترکی از مردم روزه دار و همیشه در صحنه مهاباد خواسته اند در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت گسترده ای داشته باشند.
در این بیانیه آمده است: هر ناظری که از شفقت و عقل سلیم برخوردار باشد حق دارد بپرسد چگونه بمباران منطقه ای که یکی از متراکم ترین نقاط جمعیتی جهان است و بیشتر قربانیان آن را افراد غیرنظامی و کودکان تشکیل می دهند می تواند مصداق ˈحملات تلافی جویانهˈ و ˈدفاع مشروعˈ محسوب شود، دریغا و شگفتا که آدمی این چنین از شرافت انسانی تهی می شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهاباد نیز در اطلاعیه ای مردم این شهرستان را برای شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در آستانه سی و ششمین سالگرد روز جهانی قدس، ملت بزرگ و آگاه مهاباد و حومه همچون سالهای گذشته با حضور انقلابی، پرشکوه و حماسی خود، با قلوبی سرشار از ایمان و با گام های استوار و مشت های گره کرده و در صفوفی متحد و یکپارچه و همصدا با امت اسلامی و همه آزادگان جهان خشم، نفرت و انزجار خود را با سردادن شعارهای ˈمرگ بر اسراییلˈ و ˈمرگ بر آمریکاˈ فریاد می زنند.
بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهاباد، راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار می شود.
آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز قدس نامگذاری شده است.
شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 120 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.
584/581

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن