تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820080475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهاوند مهیای برگزاری راهپیمایی حماسی در روز قدس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نهاوند مهیای برگزاری راهپیمایی حماسی در روز قدس است همدان – ایرنا – مردم روزه دار و انقلابی شهرستان نهاوند آماده اند تا علیه نماد جنایت و طاغوت ، غده سرطانی بشریت یعنی رژیم صهیونیستی راهپیمایی کنند و خشم و انزجار خود را از سالها وحشی گری این رژیم جعلی ابراز کنند.


به گزارش ایرنا سالهاست که منطقه خاورمیانه به عنوان یکی از بحرانی ترین مناطق جهان با مشکلات اساسی روبرو ست که مهمترین و بارزترین این مشکلات مساله فلسطین و وجود غده ای سرطانی به نام صهیونیسم است.
رژیم صهیونیستی منطقه خاورمیانه را نا امن نموده و با تجاوز و وحشی گری در محل قبله اول مسلمانان و تعرض به کشورهای همجوار آن به دنبال پیاده کردن نیت شوم خود است تا از این طریق بتواند کشورهای اسلامی و مسلمانان را تضعیف و به ورطه نابودی بکشاند.
وجود این خطر را سالیانی است که مسلمانان درک کرده اند اما وجود حکومتهای دست نشانده مانع از آن بوده که آنان بتوانند قدرت واقعی خود را در این زمینه به نمایش بگذارند.
برای نخستین بار در جهان اسلام از زمان اشغال فلسطین و به منظور وارد کردن قدرت عظیم مسلمانان و مستضعفان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بنیان گذار انقلاب اسلامی، آخرین جمعه ی ماه رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب نمودند تا مسلمانان جهان و دولت های اسلامی طی مراسمی، همبستگی بین المللی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین اعلام نمایند .
امام جمعه نهاوند در این ارتباط گفت: شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس به معنی اعلام حمایت از مقاومت فلسطین و اعلان دشمنی با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است که این روزها غزه را به خاک و خون کشیده است.
حجت الاسلام ˈعباسعلی مغیثی نیا افزود: متاسفانه آمریکا پس از این همه جنایات اسراییل از او حمایت کرده و بودجه ای را برای تقویت سپر آهنین ضد موشکی این کشور تصویب می نماید.
وی گفت: سازمان ملل و حقوق بشر نیز در برابر جنایت رژیم صهیونیستی فقط ابراز تاسف می کند و هیچ اقدام بازدارنده ای در برابر آنها انجام نمی دهند که همه اینها نشان دهنده همراهی آنان با این غده سرطانی است.
وی با بیان اینکه امروز همه ملتهای مسلمان می بایست در برابر جنایت اسرائیل در غزه احساس مسوولیت نمایند، افزود: متاسفانه کشورهای اسلامی در برابر این جنایت ساکت نشسته اند و همین سکوت به نوعی تائید اقدامات رژیم صهیونیستی و همکاری با آنان می باشد.
وی حضور با شکوه ملت ایران و سایر ملل مسلمان در راهپیمایی روز قدس را لبیک به دعوت امام راحل عظیم الشأن و زنده نگه داشتن آرمان رهایی قدس شریف از چنگال ددمنشان غاصب اسرائیلی دانست و براین نکته تأکید کرد که تنها با اتحاد مسلمانان و اقدام عملی آنان می توان جلو جنایات این رژیم جعلی را گرفت و این غده سرطانی را از صفحه روزگار محو کرد.
وی حضور در راهپیمایی روز قدس را نشان از وجدان بیدار ملتهای آزاده و ظلم ستیزی آنان و موجب رسوایی داعیه داران حقوق بشر توصیف کرد.
فرماندار نهاوند نیز در این ارتباط به ایرنا می گوید: متاسفانه در ماه مبارک رمضان امسال امت اسلام و همه آزادیخواهان جهان شاهد تراژدی کشتار بی رحمانه مسلمانان غزه و وحشی گریهای رژیم صهیونیستی هستند که باعث جریحه دار شدن عواطف مسلمانان شده است.
ˈامامعلی عبدالملکیˈ افزود: رژیم صهیونیستی امروز دست به یک نسل کشی زده و جنایت بزرگی را مرتکب شده که چهره پلید این نظام نامشروع را عریان تر از گذشته برای جهانیان نمایان ساخته است.
وی با یاد آوری این مطلب که حمایت از مسلمانان فلسطین بر اساس آموزه های اسلامی امری لازم است اضافه کرد: امروز ندای مظلومیت مسلمانان غزه بلند است و انان از برادران خود و همه انسانهای آزاده در خواست یاری دارند لذا بر اساس آموزه های دینی ما سکوت و کوتاهی هر مسلمانی جایز نیست و لازم است با حضور در راهپیمایی نفرت خود را از این همه جنایات اعلام نماییم.
وی با تاکید بر حضور مردمی در این روز تاریخی افزود: حداقل اقدام و کمک ما به مردم این سرزمین این است که در این روز تاریخی فریاد اعتراض خود را نسبت به نسل کشی جنایتکاران صهیونیست و حامیان غربی آنان و سکوت ذلت بار بعضی دولتهای مرتجع منطقه اعلام کنیم و از مجامع بین المللی بخواهیم هر چه زودتر به وظیفه قانونی، انسانی و اخلاقی خود در جلوگیری از کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطین اقدام نمایند.
وی افزود: مردم مسلمان ایران در روز جمعه با حضور بی نظیر در راهپیمایی روز قدس خود ضمن حمایت از مردم مسلمان فلسطین از سازمانهای حقوق بشر و قدرتهای بزرگ جهان خواهند خواست از خواب غفلت بیدار شده و چشمان خود را به روی واقعیت نبندند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: امسال روز جهانی قدس با جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل به مردم رنج کشیده و مظلوم غزه همزمان شده است.
حجت الاسلامˈ حسین گروسیˈ گفت: این رژیم غاصب که کینه و دشمنی دیرینه نسبت به اسلام و مسلمانان، به ویژه رزمندگان مقاوم و شجاع مقاومت دارد، با حمایت آمریکا و بعضی از دیگر کشورهای غربی و متأسفانه سکوت مرگبار بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی، مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین، بویژه نوار غزه را از زمین و دریا و هوا مورد هجوم و کشتار بی رحمانه قرار داده است و تاکنون صدها نفر از آنها را شهید یا زخمی کرده و حتی به کودکان و پیران و بیماران و زنان رحم نکرده است.
وی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اولا حضور همه مسلمانان قدرت واقعی جهان اسلام را به رخ دشمنان دین خدا می کشاند و از سوی دیگر مخالفت ها و تظاهرات مردمی در سراسر جهان ضمن بیدار کردن وجدانهای خفته و گوشهای ناشنوای قدرتهای بزرگ ، چهره زشت و منفور اسراییل را زشت تر و منفورتر خواهد کرد و این رژیم را در وضعیتی قرار خواهد داد که در دنیا رسواتر شده و چهره پلید آن در اقصی نقاط جهان به نمایش در خواهد آمد.
وی افزود: امسال در شهرستان نهاوند مراسم راهپیمایی علاوه بر مرکز شهرستان در سه شهر فیروزان ، برزول و گیان با حضور مردم مسلمان و روزه دار این مناطق برگزار می شود و آنان خشم و انزجار خود را از ددمنشیهای صهیونیسم ابراز می کنند.
وی گفت: در شهر نهاوند نیز این مراسم با حضور مردم، مدیران و مسوولان شهرستان، ورزشکاران، دانش آموزان و دانشجویان و دیگر آحاد مردم از ساعت 10 صبح از جلوی مسجد شهید حیدری آغاز و پس از عبور از خیابانهای سطح شهر تظاهر کنندگان در مصلی نمازجمعه گرد هم می آیند .
مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز حضور در راهپیمایی قدس امسال را بسیار مهمتر از سالهای گذشته عنوان کرد و گفت: امسال جهان اسلام در شرایط بسیار حساسی قرار دارد که لازم است مردم با حضور خود و به نمایش در آوردن قدرت واقعی جهان اسلام این نکته را یاد آور شوند که وحدت مسلمانان امری لازم است تا مانع از گستاخی های بیشتر دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی شود.
وی با اشاره به حضور داعش در عراق و سوریه که با طراحی های صهیونیسم صورت گرفته افزود: نباید از یاد برد که جهان اسلام اکنون در شرایط بسیار حسّاس و خاصی به سر می برد و رژیم صهیونیستی به نام اسلام داعش را در عراق و سوریه به جان مسلمانان انداخته تا نیروی آنها را تضعیف نموده و از این رهگذر امنیت خود را تامین نماید لذا حضور مردم می تواند به لحاظ سیاسی این توطئه دشمن را نیز خنثی کند .
وی با تاکید بر حضور گسترده مردم و به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: امروز هیچ مسلمان و آزادیخواهی نباید نسبت به این نوع حرکات ضدانسانی و ضد حقوق بشری این رژیم غاصب و جنگ افروز بی تفاوت باشد و به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل نماید زیرا سکوت در برابر این جنایات باعث گستاحی بیشتر آنان و ادامه وحشی گریهای کنونی خواهد بود.
حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری نمودند که در این روز همه مسلمانان اقصی نقاط عالم و همچنین همه آزادیخواهان و انسان دوستان با حضور در راهپیمایی انزجار خود را از اشغالگری رژیم صهیونیستی و تعدی به مسلمانان و آواره نمودن آنها اعلام می کنند.
تعیین این روز از سوی امام راحل یکی از این تصمیم هایی باعظمت در تاریخ انقلاب اسلامی است که از عمق تیزبینی امام راحل برخاسته و امروز به کانون همگرایی استکبار ستیزی و بیداری اسلامی در برابر صهیونیست غاصب تبدیل شده است.
7526/2624

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن