تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798914052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت سازمان ها ، نهادها ، تشکل ها و فعالان سیاسی و اجتماعی فارس برای حضور در راهپیمایی روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob دعوت سازمان ها ، نهادها ، تشکل ها و فعالان سیاسی و اجتماعی فارس برای حضور در راهپیمایی روز قدس شیراز - ایرنا - شخصیت ها ، سازمان ها ، نهادها ، تشکل ها ، نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی و اجتماعی فارس با انتشار بیانیه هایی از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و سید محمد احمدی استاندار فارس با صدور بیانیه مشترکی، ضمن بیزاری از اقدامات جنایتکارانه صهیونیستهای غاصب در غزه، از مردم برای شرکت یکپارچه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
در این بیانیه تاکید شده است، که در روز قدس گام هایمان را باصلابت تر و محکم تر از گذشته بر سر استکبار جهانی فرود خواهیم آورد.
رئیس کل دادگستری استان فارس و اعضای شورای قضایی استان هم به مناسبت فرا رسیدن روز قدس با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه به نقش حضور پر شور مردم و گروه های مختلف در راهپیمایی روز جهانی قدس پرداختند.
رئیس کل دادگستری استان فارس در این باره با اشاره به تأثیر حضور پر شور مردم مسلمان و روزه دار در روز جهانی قدس و اعتراض به سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه گفت: حضور پررنگ مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی می تواند ضمن وحدت بخشی به جهان اسلام ادامه دهنده راه ترسیم شده توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی در مقابله با صهیونیسم جهانی باشد.
ذبیح اله خدائیان در ادامه، حرکت های جدید استکبار در خاورمیانه را نشانه احساس خطر دشمنان از جهان اسلام ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت: حضور هر مسلمان روزه دار در راهپیمایی روز قدس می تواند بیش از پیش دشمنان اسلام و استکبار جهانی را در دست یابی به اهداف تفرقه افکنانه و شوم خود ناامید سازد.
رییس شورای قضایی استان فارس همچنین از آمادگی حضور پر شور مسوولان قضایی استان، قضات و کارکنان دادگستری و مجموعه قضایی فارس در راهپیمایی روز قدس خبر داد و افزود: ما نیز در دستگاه قضایی استان همدوش با هموطنان و همشهریان و همه اقشار جامعه با حضور در مراسم روز جهانی قدس ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، پاسخ کوبنده ای به ایادی استکبار و برهم زنندگان وحدت مسلمین خواهیم داد.
اتاق اصناف شیراز نیز با صدور بیانیه ای از حضور گسترده اعضای مجامع امور صنفی شیراز و سایر شهرستان های استان فارس در راهپیمایی روز قدس خبر داد.
اتاق اصناف مرکز استان فارس در بیانیه خود، ضمن محکوم کردن تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی اسرائیل به غزه، از همه گروه های مردمی نیز برای حضور در راهپیمایی روز قدس، دعوت کرده است.
در این بیانیه آمده است: تهاجم وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی دفاع و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان فلسطینی در سکوت و سانسور رسانه های بین الملل و بی توجهی کشورهای غربی و سازمان ملل متحد، حرکت ددمنشانه ای است که در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس هیچ مسلمانی آن را بر نمی تابد چرا که هر مسلمان بدون اهتمام به سرنوشت مسلمانان دیگر مسلمان نیست.
جامعه مؤمن، متعهد و ولایت مدار اصناف و بازاریان استان فارس با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین و تأکید بر غاصب بودن رژیم اشغالگر صهیونیستی اسرائیل، ضمن لبیک به ندای بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی ایران و در راستای تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب، با حضور گسترده و در صفوف بهم پیوسته راهپیمایان روز جهانی قدس، مشت های گره کرده خود را بر سر ظالمان عالم و استکبار جهانی کوبیده و به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد.
همچنین دانشگاه علوم پزشکی جهرم، با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم بی دفاع فلسطین، از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است : روز قدس روز رهایی قبله اول مسلمین جهان است و فریاد ملت های مظلوم جهان علیه جنایات اسرائیل غاصب در این روز به اوج خود خواهد رسید.
ملت ما امسال در حالی روز جهانی قدس را گرامی می دارد که اقشار مختلف مردم در غزه از زمین، هوا و دریا مورد هجوم صهیونیست ها هستند و ملت فلسطین همچون استوار در برابر تجاوزات صهیونیست ها ایستاده اند.
استکبار و ایادی دست نشانه او بی شرمانه همچنان از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می کنند و امروز در چهار گوشه جهان صدای اعتراض آزادیخواهان جهان برخاسته اما سازمان های مدعی حقوق بشر در برابر جنایات اسرائیل مهر سکوت بر لب زده اند.
اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم ضمن حمایت از مقاومت رزمندگان فلسطینی و دفاع از مردم مظلوم غزه و دیگر مناطق اشغالی اعلام می دارد در لبیک به ندای امام خمینی(ره) و بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از مردم بی دفاع فلسطین همپای مردم ایران اسلامی و ملت های آزادیخواه جهان، روز قدس با فریاد مرگ بر اسرائیل خشم و نفرت خود را نسبت به جنایتکاران رژیم صیونیستی ابراز خواهند کرد.
جامعه روحانیت شیراز هم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. این بیانیه می افزاید: روز جهانی قدس گرامی ترین میراث حضرت امام خمینی(ره) و با ارزش ترین هدیه الهی به مردم ظلم ستیز جهان است. در این بیانیه همچنین عنوان شده است: هم اکنون جریان های پرخروش ضد استکباری بهم پیوسته و با صلابت در سبیل هدایت قرار گرفته و با تجمع این نیرو در پشت سد بصیرت و آگاهی ملل دنیا، نوید شکست هیمنه پوشالی ابر قدرت های غربی عینی تر به گوش رسیده که موج بیداری اسلامی یکی از دستاوردهای مهم جوشش قدرت و اراده مردم مظلوم دنیا است جامعه روحانیت شیراز در بیانیه خود متذکر شده است: روز جهانی قدس امسال در حالی برگزار می شود که چنگال خونین رژیم صهیونیستی گلوی ملت قهرمان فلسطین را در غزه با بمب های سمی سخت می فشرد. در این بیانیه آمده است: حمایت از آزادی قدس شریف و مردم محروم و بی پناه فلسطین وظیفه ای است که بر دوش تمام مسلمانان و آزادگان جهان است اما با کمال تأسف در سایه سکوت رهبران کشورهای اسلامی و همراهی سازمان های بین المللی و قدرت های سلطه جو هر روز شاهد موج جدید جنایات رژیم اشغالگر قدس در حق مردم فلسطین به ویژه مردم مظلوم غزه هستیم.
این بیانیه می افزاید : جامعه روحانیت شیراز در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و با مشت های گره کرده شعار «مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل» سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه دار دعوت می کند با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند.
شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز نیز در بیانیه ای به همین مناسبت اعلام کرد : منتخبین شما در شورای اسلامی به همراه مدیران و کارکنان مجموعه شهرداری برای تبیین جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دفاع از قدس شریف و مردم مظلوم غزه، در دریای خروشان امت حزب الله، در راه پیمایی روز قدس شرکت می کنند.
اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم در آستانه روز جهانی قدس در بیانیه ای اعلام کردند که حمایت و پشتیبانی از قدس موجب اتحاد بیشتر و نقشی مهم در بیداری مسلمانان جهان دارد .
دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دعوت از تمامی مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس ، در این بیانیه آورده اند : در کنار دیگر آحاد ملت، روز جمعه بدون هراس از هیمنه های پوشالی غرب و شرق و با توکل به ایزد یکتا، با مشت های گره کرده و صدایی رسا که در حنجره زمان خواهد پیچید، به میدان آمده و حمایت خود را از فلسطین و انزجار از مستکبران عالم، اعلام می نمایند و موجی جدید، جهت تنویرِ افکار عمومی دنیا به مساله ی فلسطین ایجاد می کنند .
در این بیانیه آمده است : ما دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در کنار دیگر آحاد ملت، روز جمعه بدون هراس از هیمنه های پوشالی غرب و شرق و با توکل به ایزد یکتا، با مشت های گره کرده و صدایی رسا که در حنجره زمان خواهد پیچید، به میدان آمده و حمایت خود را از فلسطین و انزجار از مستکبران عالم، اعلام نموده و موجی جدید، جهت تنویرِ افکار عمومی دنیا به مسئله ی فلسطین ایجاد می کنیم.
احمد رضا دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی هم با انتشار بیانیه ای اعلام کرد : عصری که بشریت تشنه معنویت و عدالت است؛این مهم جز با پایداری و مقاومت به دست نمی آید.
سالیان درازی است که منافقتی که از داعیه داران عدالت و آزادی در پرده پنهان بود حجاب از چهره برانداخته و ملت ها طعم نفاق را از وفاق باز شناخته اند.
در روزهایی که تلاطم امواج فتنه ی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی کار را بر جهان اسلام شورانیده،امن و امان از عراق رخت بر بسته و حرامیان صهیونیستی چونان عُقاب و کرکسی گرسنه بر کودکان و مردم مظلوم غزه دهان گشوده؛ سکوت سران کشورهای عربی که یارانی منافق و دوستانی ناموافق برای ملت فلسطین بوده اند همگان را به حیرت واداشته است.
روز جهانی قدس روزی است که مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور ،چشمگیر و خستگی ناپذیر در حماسه راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید پیمان با ارزش ها و آرمان های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اعلام خواهد کرد که تهاجم و تحریم هرگز اثری و خللی در اراده پولادین آنان نخواهد داشت و همانند گذشته با تاسی از رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) با حفظ وحدت و بصیرت در راستای تعالی اهداف این نظام مقدس گام برمی دارد.
برخود می بالیم که تیرِ تدبیرِ ضمیرِ بصیرِ قافله سالار انقلاب اسلامی هم چنان یکه تاز و میدان دار عرصه های گوناگون سیاسی،اجتماعی و فرهنگی جهان است.
در پایان با دعوت از مردم شریف و ولایتمدار استان فارس به ویژه سومین حرم اهل بیت (ع)امید دارد چونان گذشته با حضور گسترده و همیشگی بر صراط مستقیمی که در راه خدا و به سوی حاکمیت اسلام در پیش گرفته اند تاکید ورزیده و این حضور خط پایانی بر همه ی گستاخی ها و جسارت های استکبار جهانی و رژیم نژاد پرست صهیونیستی باشد.ک/4
677/ 667

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن