تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820403917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشم هایی که به گام های راهپیمایان دوخته شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob روز قدس در راه است؛ چشم هایی که به گام های راهپیمایان دوخته شده است کرمان - ایرنا - چشم دنیا و ویژه تر مردم مظلوم فلسطین و غزه به مشت های گره کرده و گام های استوار مسلمانان و آزادیخواهان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس دوخته شده است.


به گزارش ایرنا، مردم خداجو، همیشه در صحنه و شهیدپرور کرمان فردا سوم مرداد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با سایر مسلمانان ایران و جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس، خشم و انزجار خود را از دشمن دون و غاصب اعلام می کنند و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سر می دهند.
ملت مسلمان ایران همواره نشان داده اند که حول فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و بر مدار اتحاد چرخیده اند و محکم و استوار از حریم کشور خود و اسلام ناب محمدی دفاع کرده اند.
اینان در هشت سال دفاع مقدس حماسه های بی مثال آفریدند و جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتند و فردا نیز این شیر زنان و دلاور مردان همچون کوهی ستبر در برابر اسراییل زبون و حامیانش دوباره می ایستند و فریاد بر می آوردند که طبق وعده الهی ریشه ظلم کنده و مستضعفان پیروز خواهند شد.
ˈمریم دادالله پورˈ یکی از شهروندان کرمانی در گفت و گو با ایرنا، از ظلم و ستمی که بر مردم فلسطین و غزه روا می شود ابراز ناراحتی کرد و گفت: این حق نیست عده ای مسلمان در گوشه ای از این دنیا مورد تهاجم و تعرض قرار گیرند و سایر خواهران و برادران مسلمان سکوت کنند.
وی سکوت مجامع بین المللی و سازمان های حقوق بشر را معنادار دانست و افزود: مسلمانان جهان باید نسبت به این سکوت اعتراض کنند.
وی تصریح کرد: من نمی توانم ببینم جمعی از انسان ها بی دلیل و به طور مغرضانه مورد هجوم ناجوانمردانه و بی رحمانه عده ای از خدا بی خبر قرار می گیرند و همه دنیا فقط تماشا می کنند.
این شهروند با تاکید بر حضور همه اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: این حضور یک وظیفه و تنها کاری است که از دست ما بر می آید.
یکی دیگر از شهروندان کرمانی، ظلم به مردم فلسطین و غزه را ظلم و ستم به همه مسلمانان خواند و ادامه داد: چه فرقی می کند کودکان فلسطین و غزه زیر آماج گلوله های رژیم غاصب صهونیستی قرار گیرند یا فرزندان ما؟
ˈمهری ماهانیˈ، افزود: دشمن درصدد نابودی اسلام و مسلمانان است و اگر دستش به هر سرزمین مسلمان نشینی برسد با آن ها همین کار را می کند که امروز در حق مردم فلسطین و غزه روا می دارد.
وی اظهار کرد: دفاع از مسلمانانی که مورد تهاجم و تعدی قرار گرفته اند وظیفه انکارناپذیر هر مسلمانی است.
وی افزود: اگر کسی در رابطه با حمایت از مسلمانان بی دفاع فلسطین و غزه کوتاهی کند فردای قیامت پاسخگو خواهد بود.
این شهروند کرمان شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را بر خود واجب دانست و تصریح کرد: با پدر و مادر و همچنین فرزندان و همسرم در این راهپیمایی دشمن شکن شرکت خواهم کرد و دعا می کنیم ریشه ظلم کنده شود.
ˈحمید زارع فوسکیˈ نیز که خود را جانباز جنگ تحمیلی معرفی می کند، می گوید: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس نوعی جهاد و بر همه ما مسلمانان واجب است.
وی مردم کرمان را دیندار و تابع ولایت خواند و ادامه داد: ملت همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هستند.
وی افزود: باید در جمعه آخر ماه مبارک رمضان دین خود را نسبت به اسلام و مسلمانان جهان ادا کنیم و با حضور در این آیین باشکوه خشم و نفرت خود را از اسراییل جنایتکار و حامیان آن نشان دهیم.
مسوولان استان کرمان نیز به نوعی خشم و انزجار خود را از اقدامات و جنایات رژیم صهونیستی اعلام و از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان، قشرهای مختلف مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس فراخواند.
آیت الله سید ˈیحیی جعفریˈ در گفت و گو با ایرنا، از مردم خواست امسال نیز همانند سال های گذشته در آیین دشمن شکن روز جهانی قدس شرکت کنند.
وی شرکت در راهپیمایی روز قدس را واکنش در برابر اقدامات ننگین رژیم پلید صهیونیستی دانست و ادامه داد: روز قدس با ابتکار امام راحل (ره) عظیم الشان در کشور مطرح و پایه گذاری شد.
وی تصریح کرد: روز جمعه آخر ماه رمضان به این دلیل روز قدس اعلام شد که مساله فلسطین و قدس فراموش نشود زیرا دشمن درصدد بود که این مهم را به فراموشی بسپارد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان، افزود: ابتکار امام خمینی (ره) در مورد نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به روز قدس بتدریج در تمامی کشورهای اسلامی بروز کرد و آیین این روز با شکوه خاص در کشورهای مختلف برگزار می شود.
وی فلسفه نامگذاری روز قدس و برگزاری آیین راهپیمایی این روز را به نوعی محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم فلسطین و غزه عنوان کرد.
آیت الله جعفری تاکید کرد: امام خمینی (ره) زمانی که این روز را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند فرمودند تنها نباید به همین امروز و چند شعار بسنده کنیم بلکه امروز روز غلبه مستضعفین بر مستکبرین است و این روز باید مسلمانان تکلیف خود را در برابر زورگویان مشخص کنند و به اهداف عالیه خود برسند.
وی روز قدس سال جاری را دارای ویژگی خاص دانست و گفت: حدود 20 روز است که سرزمین غزه از زمین و هوا مورد تهاجم قرار گرفته و چندین هزار نفر شهید و مجروح شده اند و در این بین دنیایی که دم از حقوق بشر می زند ساکت مانده و هیچ عکس العمل مناسبی نداشته است.
امام جمعه کرمان اضافه کرد: کشورهای عربی نیز بی تفاوت از کنار این کشتار بی رحمانه گذشتند و سکوت کردند.
استاندار کرمان نیز گفت: روز قدس، محور اتحاد جهان اسلام است.
ˈعلیرضا رزم حسینیˈ روز گذشته (چهارشنبه) در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور یکپارچه مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس بیانگر اعلام انزجار و بیزاری عمومی از اقدامات رژیم جعلی و اشغالگر اسراییل است.
وی با اشاره به جنایات این رژیم غاصب طی سال های گذشته و سکوت مجامع بین المللی و برخی کشورهای اسلامی در برابر این جنایات، تصریح کرد: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان موجب ضعف و ناامیدی دشمن خواهد شد.
وی ادامه داد: اگر مسلمانان جهان در برابر زورگویی های مستکبران همصدا و متحد می ایستادند کسی جرات روا داشتن ظلم به مسلمانان را به خود نمی داد.
استاندار کرمان، روز جهانی قدس را ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و فرصتی مغتنم برای نشان دادن وحدت امت اسلامی خواند و بر اهمیت شرکت در آیین این روز تاکید کرد.
وی گفت: رژیم صهیونیستی همانطور که در فلسطین و لبنان جنایت هایی را انجام می دهد از تروریست های تکفیری نیز در منطقه حمایت می کند.
رزم حسینی با اشاره به اهمیت برگزاری روز جهانی قدس، افزود: روز قدس روز وحدت بین مسلمانان در جای جای جهان است و جمعه آخر ماه مبارک رمضان باید صحنه حضور همه مسلمانان برای دفاع از اسلام باشد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، نیز استان کرمان را مهیای برگزاری راهپیمایی با شکوه و با عظمت روز جهانی قدس می داند.
ˈمهدی صدفیˈ، با اشاره به برنامه ریزی انجام شده و بکارگیری تمهیدات لازم در زمینه برگزاری آیین روز جهانی قدس در کرمان، افزود: امسال نیز مانند سال های گذشته این آیین با حضور همه جانبه مردم در این استان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: بدون شک یکی از ابتکارات مهم امام خمینی (ره) روز جهانی قدس است و این روز منشاء بیداری اسلامی و مقاومت های ملت های مظلوم و ستمدیده در برابر قدرت های استکباری جهان است.
صدفی ادامه داد: همانطور که امام راحل فرمودند روز قدس روز اسلام و پیامبر اکرم (ص) است و این روز متعلق به یک محدوده جغرافیایی و یک منطقه خاص نیست بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران عالم است.
وی گفت: با توجه به تحولات اخیر منطقه بخصوص جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین جنایت های گروه های تکفیری در سوریه و عراق با حمایت و پشتیبانی رژیم صهیونیستی امسال نیز مردم متدین و ولایتمدار سراسر استان با اتحاد هرچه بیشتر و با حضور در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس ضمن اعلام پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی اعلام می دارند.
وی شعار محوری روز جهانی قدس در سال جاری را ˈتمرکز بر آرمان فلسطین، پشتیبانی از مردم غزه، برائت از فتنه صهیونیستی داعش و بیزاری از رژیم اشغالگر قدسˈ اعلام کرد.
صدفی، گفت: راهپیمایی مردم کرمان روز جمعه سوم خرداد از ساعت 10 و 30 دقیقه از محل چهارراه توحید (ارگ سابق) به طرف مصلای بزرگ امام علی (ع) و در همه شهرستان ها و بخش های استان نیز براساس وضعیت آب و هوایی و مکان های تعیین شده به طرف میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات ظالمانه صهیونیسم و استکبار جهانی نشان می دهند، افزود: امروز ردپای رژیم غاصب اسراییل در همه جنایات علیه مسلمانان مشاهده می شود.
سازمان ها و نهادهای مختلف استان کرمان نیز طی روزهای گذشته با انتشار بیانیه هایی به مناسبت روز قدس مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی این روز فراخواندند.
به انتظار جمعه ای دیگر و حضور یکپارچه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم خداجوی دیار کریمان در روز قدس لحظه شماری می کنیم.ک/4
گزارش از: نجمه حسنی
7433/8154

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن