تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820683438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس، فصل مشترک بین انسان های حق طلب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امام جمعه خوسف: روز قدس، فصل مشترک بین انسان های حق طلب است بیرجند – ایرنا – امام جمعه خوسف گفت: روز جهانی قدس، فصل مشترک میان انسان های حق طلب و به خصوص مسلمانان جهان می باشد.


حجت الاسلام ˈعلی حسینیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: روز قدس همچنین نماد صف بندی حق در مقابل باطل می باشد.
وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) روز قدس را یک روز جهانی معرفی کرده اند و این روز متعلق به تمامی مسلمانان و ملتهای آزاده جهان است، گفت: به فرموده معمار کبیر انقلاب، روز قدس روز اسلام و روز حکومت اسلامی و روزی است که باید به ابرقدرت ها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشرویی کنند.
وی اساسی ترین ریشه بحران در خاورمیانه را مساله فلسطین و جنگ مداوم رژیم جعلی اسراییل با مردم فلسطین دانست و افزود: منطقه خاورمیانه به خاطر شرایطی که رژیم اشغالگر قدس ایجاد کرده به منطقه ای بحرانی، متشنج و ناآرام تبدیل شده است.
حجت الاسلام حسینی گفت: دشمن صهیونیستی در ماه های اخیر به منظور نشان دادن فقدان تغییر سیاست های ضد بشری خود بعد از مرگ شارون، اقدامات تروریستی بر ضد ملت فلسطین را شدت بخشیده و حقوق ملت مظلوم فلسطین را نقض و ضایع می کند.
به گفته امام جمعه خوسف، از این روی روز قدس روزی است که تمام ملت ها باید قیام کنند و جرثومه های فساد را به زباله دان ها بریزند.
وی اظهار داشت: روز قدس علاوه بر آن که یک روز جهانی است، یک پیام جهانی هم دارد و نشان دهنده آن است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود، ولو آن که این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولتهای عالم برخوردار باشد.
وی با بیان این که امروز سکوت مجامع بین المللی و تبعیت مدافعان حقوق بشر از رژیم نامشروع اسراییل، قلب انسان مسلمان و آزادیخواه را رنج می دهد، گفت: فردا مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، لرزه سهمگینی بر قلب رژیم اشغالگر قدس خواهند انداخت و امیدواریم سکوت مجامع بین المللی با مشاهده این همه فریاد حق طلبی در اقصی نقاط جهان شکسته شود.666 /665

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن