تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801188985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش صدای اذان و برگزاری نماز جماعت در ادارات نهادینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob پخش صدای اذان و برگزاری نماز جماعت در ادارات نهادینه شود بیجار - ایرنا - فرماندار شهرستان بیجار گفت: در نظام اسلامی که حاصل خون شهدای گرانقدر است، اجرای شعائر اسلامی مانند پخش اذان و برگزاری نماز جماعت در ادارات کمترین انتظار است و باید نهادینه و به الزام تبدیل شود.


به گزارش ایرنا، بیژن زندیه شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اقامه نماز بیجار، ضمن تشریح مبانی حکومت اسلامی و اهداف عالیه آن برای جامعه و سعادت مردم افزود: حکومت و دست اندر کاران نظام اسلامی از نظر مردم، بعنوان مصادیق و نماد اسلام و دین شناخته می شوند و تمام حرکات و رفتارهای آنان به حساب دین رقم می خورد و بنام اسلام در ذهن مردم جای می گیرد.
وی به لزوم رعایت شعائر اسلامی و توجه به ارکان حکومت اسلامی توسط مدیران دستگاه های دولتی پرداخت و گفت: پخش صدای اذان، برگزاری نماز جماعت و توجه به نمازخانه در شان نماز و نمازگزاران، می تواند در جذب مراجعین در ادارات هنگام اقامه نماز بسیار موثر باشد.
برگزاری نماز جماعت در ادارات همجوار و داشتن برنامه مناسب برای وقت نماز از تاکیدات فرماندار شهرستان بیجار بود و خواستار هماهنگی مدیران ادارات همجوار و نزدیک به هم برای برگزاری نماز جماعت شد.
وی به انتخاب محل مناسب و مکان تمیز، مرتب و آراسته بعنوان نمازخانه توسط ادارات پرداخت و عنوان کرد: محل نمازخانه نماد و الگوی خوبی برای ارزیابی و توجه ما به نماز است، بعضی مساجد بسیار جذاب هستند و این در کسب و ارتقاء روحیه ای معنوی و ماندن مدت بیشتری در مسجد خیلی مفید است و برعکس آنهم وجود دارد.
امام جمعه بیجار نیز در این نشست به وظایف حکومت اسلامی در قبال مردم پرداخت و گفت: برگزاری نماز و اقامه نماز جماعت اولین اقدامی است که باید حکومت اسلامی انجام دهد است.
حجت الاسلام علی مرادی به نقش و تاثیر نماز در زندگی مردم اشاره کرد و افزود: جامعه ای که فاقد نماز و ارتباط معنوی با خداست از آرامش و معنویت تهی است و در جوامع اسلامی ارتباط با خدا و برگزاری نماز موجب آرامش روحی و ارتقاء معنویت مردم می گردد.
وی اقامه نماز را یکی از اهداف مهم و عالیه نظام اسلامی و وظیفه مدیران حکومت اسلامی دانست و گفت: دیدار با خداوند برای ما یکی از آرزوهای مهم است و لازم است زمینه های این دیدار به نحو شایسته ای فراهم شود.
امام جمعه بیجار ضمن تشریح تاثیرات مثبت وضو برای انسان، گفت: بعضی مومنین دائم الوضو هستند و این در نحوه انجام کار، برخورد با مراجعین و ناظر دانستن خدا در همه حال، موجب رشد و تعالی معارف اسلامی در انسان می شود.ک/3
7350/533

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن