تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821057671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم سبزوار شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک تکلیف ملی و شرعی دانستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مردم سبزوار شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک تکلیف ملی و شرعی دانستند سبزوار - ایرنا - مردم مومن و انقلابی سبزوار شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک تکلیف شرعی و ملی دانستند و گفتند: در این برهه از زمان حضور در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف شرعی و ملی است .


آنها امروز در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی گفتند: ما همانند سالهای گذشته برای حمایت از ملت مسلمان و مظلوم فلسطین و غزه احساس تکلیف کرده و در راهپیمایی روز قدس حضور گسترده خواهیم داشت .
یک فرهنگی در این باره گفت : ما باید با حضور گسترده خود در این راهپیمایی وحدت و یکپارچگی خودمان را نشان دهیم .
حسین حسین آبادی با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط امام راحل، اظهار کرد: این روز یادگاری از بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی در جهت بیداری و افزایش بصیرت مسلمانان جهان در مقابل مستکبران است.
یک استاد حوزه علمیه هم شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک تکلیف دانست و گفت : نامگذاری روز جهانی قدس ناشی از افکار بلند و جهان شمولی امام راحل (ره) است .
وی وحدت و اتحاد بین مسلمانان را تنها راه حل پیروزی دانست و افزود: بیشترین بهره ای که استعمار برده از اختلاف بین ادیان ، مذاهب و احزاب است.
وی گفت : راهپیمایی ها در روز جهانی قدس، اسرائیل را محدود کرده و توان پیشروی را از او گرفته است.
وی بیان کرد: حضور همه ما در روز جهانی قدس پاسخ دندان شکنی به همه مستکبران است .
یک دانشجوی سبزواری هم گفت :دشمنان اسلام بدانند ما همیشه در کنار ملت های مظلوم ایستاده ایم و پشتیبان آنها خواهیم بود.
علی اصغری افزود:دشمنان داخلی و خارجی خصوصا آمریکا و اسرائیل بدانند که تهدیدات آنها در ابعاد مختلف بر علیه ایران اسلامی به جایی نمی رسد.
یک کاسب سبزواری هم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را ضروری دانست و افزود: با توجه به حوادث اخیر در غزه برگزاری باشکوه روز قدس امسال از اهمیت خاصی برخوردار است.
یک بازنشسته فرهنگی هم در سبزوار گفت :مردم مسلمان ایران اسلامی در روز جمعه یک بار دیگر دشمنان اسلام را محکوم کرده و انزجار خود از دشمن را به نمایش خواهند گذاشت.
حسن محمودی افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس به منزله اعلام بیداری و نیز وحدت ملت های مسلمان در مقابل جنایات و ظلم های علیه بشریت است .
یک خانم خانه دار هم گفت : شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی، اعلام وفاداری نسبت به آرمان های امام راحل، معمار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است .
منصوری افزود: ما همانند گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت گسترده خواهیم کرد و جواب دندان شکنی به دشمنان خواهیم داد.
وی افزود:در چنین شرایطی لزوم حضور ملت مسلمان ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس بیش از پیش احساس می شود.
یک دانش آموز سبزواری هم گفت : ملت ایران با شرکت باشکوه در این همایش ،تعهد خود را نسبت به انقلاب ، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت های مظلوم نشان خواهد داد.
علی خیرآبادی شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک تکلیف ملی دانست و افزود: روز جهانی قدس روز حمایت از ملت های مظلوم و روز اعلام انزجار علیه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب است.
7499/659

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن