تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798396919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهان باید حقوق مردم فلسطین را به رسمت بشناسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob وزیر خارجه یوگسلاوی سابق: جهان باید حقوق مردم فلسطین را به رسمت بشناسد بلگراد-ایرنا- وزیر امور خارجه یوگسلاوی سابق کشتار فلسطینیان بی گناه را فاجعه ای بزرگ دانست و گفت: جهان باید حقوق مسلم مردم فلسطین را به رسمیت بشناسد.


ˈژیوادین یوانوویچˈروزچهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در بلگراد با ابراز نگرانی عمیق خود از جدیدترین ناآرامی در فلسطین پس از حملات نظامی گسترده اسرائیل در نوار غزه که بیش از 600 فلسطینی قربانی شدند، گفت: وضعیت کنونی در نوار غزه یک فاجعه بزرگ است که به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
وی که رییس سازمان غیردولتی ˈانجمن بلگراد، برای جهانی برابر استˈ تاکید کرد: ما خواهان توقف فوری و بدون شرط حملات نظامی ارتش اسرائیل بر فلسطینی ها در نوار غزه هستیم.
وی افزود: براین باورم مساله فلسطین که سالیان دراز ادامه دارد و برخی از قدرت های بزرگ غربی ازاین مساله برای منافع خود استفاده می کنند، از طریق راه های صلح آمیز و در چارچوب حقوق بین المللی، حقوق بشر و قطعنامه های شورای امنیت در این حوزه قابل حل و فصل است.
وزیر خارجه یوگسلاوی سابق گفت: حملات گسترده نظامی ارتش اسرائیل به نوار غزه که در سایه بحران اوکراین، جنگ در سوریه و همچنین حملات گروه داعش در عراق شروع شده، برنامه ای برای ایجاد تنش در منطقه حساس و مهم خاورمیانه است.
وی با بیان اینکه تمامی این ناآرامی ها و تنش ها که بدون حمایت برخی از قدرت های بزرگ غربی امکان پذیر نیست، هشدار داد که درگیری های کوچک در این مناطق ابعاد بزرگی به خود گرفته که از کنترل خارج شده است.
یوانوویچ افزود: شخصا براین باورم که اقدام های دیپلماسی بین المللی گامی بزرگ برای پایان دادن به فاجعه کنونی در نوار غزه به شمار می آید و انجام سریع ابتکارهای بشر دوستانه می تواند از گسترش ابعاد این فاجعه جلوگیری کند.
وی ادامه داد: یقین دارم که صلح در منطقه خاورمیانه امکان پذیر است و به رسمیت شناختن حقوق ملت فلسطین برای کشوری مستقل عامل مهم برای صلح است، البته باید اشاره کرد که اسرائیل نیز به استقلال نیاز دارد ولی این اقدام می بایستی از راه های صلح آمیز انجام شود و نه از طریق تهدید و تجاوز به حقوق دیگران.
وی اشاره کرد:به رسمیت شناختن متقابل اسرائیل و فلسطین می بایستی مبنای راه حل در جهت صلح، ثبات و توسعه منطقه باشد.
دیپلمات یوگسلاوی سابق بااشاره به اهمیت منطقه خاورمیانه چه به لحاظ اقتصادی و راهبردی گفت که کشورهای خاورمیانه نباید اجاز بدهند که این منطقه به یک مکانی برای نزاع و درگیری جهانی تبدیل شود.
وزیرخارجه یوگسلاوی سابق ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی برای روز جهانی قدس را شروع و نقطه ای مهم برای تلاش های روزانه و بدون وقفه تمامی ملت ها، کشورها و سازمان ها به ویژه کشورهای عربی و اسلامی تا رسیدن به هدف نهایی یعنی آزادی و استقلال فلسطینی ها دانست و گفت که این ابتکار نباید فقط به روز قدس اختصاص داشته باشد.
یوانوویچ اظهار داشت:صلح و ثبات در خاورمیانه باید در چارچوب سازمان ملل پیدا شود نه اینکه برخی از قدرت های بزرگ، سازمان ها و مراکز قدرت راه حلی را برای منطقه خارمیانه بر اساس منافع خود برنامه ریزی کنند.
وی اضافه کرد:راه حل های قدرت های بزرگ برای منطقه مهم مانند خاورمیانه که خارج از سازمان ملل برنامه ریزی می شود، صرفا برای حضور نظامی و اقتصادی خود آنها است.
به گفته وی، پایگاه های نظامی خارجی و حضور نیروی دریایی خارجی در منطقه خارومیانه و یا دیگر مناطق برای آزادی و استقلال کشورهای منطقه نیست، بلکه احاطه کردن منابع انرژی و دارایی های منطقه ای از طرف شرکت های چند ملیتی است و در نهایت تصرف دارایی ها و غارت منابع طبیعی دیگران است.
اروپام**2061**1547

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن