تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798556364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسمان فلسطین اشغالی، در دست مقاومت/ پروازهای اسرائیل لغو شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آسمان فلسطین اشغالی، در دست مقاومت/ پروازهای اسرائیل لغو شد


هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ که از نیویورک راهی تل آویو شده بود، نتوانست در فرودگاه بن گوریون فرود آید و مسیر خود را به سمت پاریس تغییر داد.در پی این حادثه، شرکت های هواپیمایی آمریکایی و اروپایی تمام پروازهای خود را به فرودگاه بن گوریون تل آویو لغو کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این هواپیما با 273 مسافر و 17 خدمه، به علت فرود آمدن موشک (مقاومت فلسطین) نزدیک فرودگاه بن گوریون در شهر تل آویو، به فرانسه تغییر مسیر داد.
لغو شدن پرواز ها در فلسطین اشغالی/93/05/01
در پی این حادثه، شرکت های هواپیمایی آمریکایی و اروپایی  تمام پروازهای خود را به فرودگاه بن گوریون تل آویو لغو کردند. برابر این گزارش، این اقدام شرکت های هواپیمایی به علت واقع شدن «فرودگاه بن گوریون» نزدیک سکوهای سامانه ضد موشکی گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی، و خطر برخورد موشک های این سامانه با هواپیماهای این شرکت ها (شبیه حادثه منجر به سرنگونی هواپیمای مالزی در شرق اوکراین) صورت گرفته است. شرکت هواپیمایی دلتا آمریکا نیز پروازهای خود را در روز سه شنبه به تل آویو لغو کرد. همچنین شرکت های «لوفتهانزا» آلمان و «ایر فرانس» فرانسه نیز از تعلیق پرواز های خود به تل آویو خبر دادند. ساقط شدن هواپیمای ام اچ 17 خطوط هوایی مالزی در منطقه دونتسک، در شرق اوکراین، و کشته شدن همه 298 سرنشین آن ترس این شرکت ها در لغو پرواز هایشان را نیز بیشتر کرده است. در پی این ناآرامی ها، سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا (faa)، نیز هرگونه پرواز خطوط هواپیمایی این کشور را (به مدت 24 ساعت) به تل آویو ممنوع کرده است.

یکی از مسافران گفت: اونها مجبورند این کار را به علت قوانین بین المللی انجام بدند. مسافر دیگری گفت: من واقعا گیج شده ام. ما باید روز به روز پروازهایمان را بررسی کنیم. من واقعا نمی فهمم چه پرواز هایی لغو شده و کدام پرواز ها لغو نشده. این شرکت ها از گرفتن هتل و پرواز مجدد خودداری می کنند.

همچنین، رئیس «اداره هوانوردی رژیم صهیونیستی» از آمریکا خواست، درباره تصمیم خود مبنی بر لغو تمامی پروازهای ورودی و خروجی اش به سرزمین های اشغالی در 24 ساعت آینده، بازنگری کند. « گیورا رام » (giora romm) که از این تصمیم آمریکا ناخرسند به نظر می رسید، در گفتگو با شبکه تلویزیونی «سی ان ان» ضمن تلاش برای توجیه ناامن بودن فرودگاه «بِن گوریون»، خواهان بازنگری مقامات آمریکا در خصوص این مسئله شد.
لغو پرواز های تل آویو/93/05/01

گیورا رام (giora romm) رئیس اداره هوانوردی شهری رژیم صهیونیستی گفت: بله، «اداره هوانوردی فدرال آمریکا» تصمیم گرفته است، تمامی پروازهای ورودی و خروجی خود را به اسرائیل، دست کم تا 24 ساعت آینده، لغو کند.
لغو پرواز های تل آویو/93/05/01
وی گفت: یک ساعت پیش هم نشستی با مقامات «اداره هوانوردی فدرال آمریکا» برگزار کردیم و در این نشست، تحلیل کاملی را در خصوص پیامدهایی که رژیم صهیونیستی در این پانزده روز متحمل شده است، به آنها ارائه دادیم و اکنون منتظر تصمیم آنها هستیم.
لغو پرواز های تل آویو/93/05/01


خبرنگار سی ان ان گفت: آقای «بِن رودز»، معاون مشاور امنیت ملی آمریکا هم همانطوری که در بیانیه «اداره هوانوردی فدرال آمریکا» گفته شده بود، اعلام کرد، موشکی در یک مایلی فرودگاه بین المللی «بن گوریون» شلیک شده است. حتی یکی از خانه های نزدیک این فرودگاه بر اثر این حمله تخریب شد. با این توصیف، از دید شما، این اقدام اداره هوانوردی آمریکا عاقلانه نیست؟ گیورا رام (giora romm)، رئیس اداره هوانوردی شهری رژیم صهیونیستی گفت: پانزده روز از این حملات گذشته و حتّی یک موشک هم به «بن گوریون» شلیک نشده است. وی افزود: این مسئله نه معجزه است و نه شعبده. ما می دانیم چطور از «بِن گوریون» دفاع کنیم. ما می دانیم چطور از «بِن گوریون» پاسداری کنیم. وی تاکید کرد: درباره آن موشک هم باید به شما بگویم که ما می دانستیم که قرار است به سمت فرودگاه شلیک شود. فرودگاه «بن گوریون» هنوز هم تحت تأثیر هیچ موشکی قرار نگرفته است و احتمال اینکه موشکی به فرودگاه برخورد کند بسیار ضعیف است؛ بنابراین از « اداره هوانوردی فدرال آمریکا » انتظار داریم که در خصوص تصمیم خود بازنگری کند.


چهار شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن