تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819413594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاد برجسته حوزه: حمایت از اسراییل، خیانت به اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob استاد برجسته حوزه: حمایت از اسراییل، خیانت به اسلام است قم- استاد برجسته حوزه علمیه قم با انتقاد از حمایت آشکار و نهان سران برخی کشورهای اسلامی از رژیم صهیونیستی گفت: این مدعیان اسلام با اقدامات خود به مسلمانان خیانت کرده و تیشه به ریشه دین می زنند.


آیت الله ˈ سید جعفر میرعظیمیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: ملت ها باید در روز جهانی قدس، اقدام دولت های حامی اسراییل را در کشورهای خود محکوم و به آنها هشدار و تذکر دهند.
وی ادامه داد: اگر اسراییل در منطقه قدرت پیدا کند همه کشورهای اسلامی را از بین خواهد برد.
میرعظیمی اظهار داشت: اتحاد شوم کشورهای غربی، مرتجعان عرب و رژیم نامشروع اسراییل عزم خود را برای نابودی جنبش های مقاومت فلسطین جزم کرده اند، بنابراین امت اسلامی باید هوشیارانه این توطئه شوم را خنثی کند.
استاد حوزه علمیه قم گفت: در سال های اخیر جنایات و ظلم و ستم اسراییل به حدی رسیده است که حتی به کودکان شیرخوار هم رحم نمی کند، بنابراین برهمه مسلمانان عالم واجب و لازم است که با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، نفرت و انزجار خود را از این رژیم سفاک اعلام دارند.
آیت الله میرعظیمی ادامه داد: ما از کشورهای عربی گلایه داریم که چرا از مردم مظلوم و مسلمان غزه حمایت نمی کنند؟ مگر مردم غزه برادران دینی ما خصوصا برادران اهل سنت نیستند، چرا مانند جمهوری اسلامی ایران از آنها حمایت قاطع نمی کنند؟
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: اسلام مرز نمی شناسد و در هر کجای عالم مسلمانی تحت ظلم و ستم باشد جهان اسلام باید به یاری او بشتابد، بنابراین وظیفه مسلمانان دفاع همه جانبه از مردم مظلوم غزه است.
وی با بیان این که اگر کشورهای اسلامی دست به دست هم دهند اسراییل از میان می رود، گفت: در روز جهانی قدس باید شاهد خروش خشم میلیاردها مسلمان در سراسر جهان علیه اسراییل باشیم.
وی گفت: متاسفانه در سایه بی تفاوتی مسلمانان و تفرقه میان آنها اسراییل، امروز گستاخانه در قلب مسلمین، مردم مظلوم غزه را به بدترین شکل ممکن مورد حمله مستقیم قرار می دهد.
آیت الله میرعظیمی ادامه داد: تنها کشوری که به صورت مستقل و شفاف از مردم مظلوم غزه حمایت می کند جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب است و سایر کشورها باید از ایران عبرت بگیرند.
گفتنی است: در جریان حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، طی دو هفته گذشته، بیش از 400 نفر شهید و چهار هزار نفر نیز مجروح شدند. حملات شدید به نوار غزه که از دو هفته قبل آغاز شده هر روز شدیدتر می شود.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به ابتکار امام راحل روز جهانی قدس نامگذاری شده است؛ در این روز ملت های آزاده جهان علیه اسراییل غاصب و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین راهپیمایی می کنند. ک/3
7401 / 380/

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن