تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820252758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکرات یارانه ای نمایندگان به مسوولان کشوری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob تذکرات یارانه ای نمایندگان به مسوولان کشوری تهران - ایرنا - سه نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهوری خواهان فراهم شدن امکان ثبت نام یارانه برای افرادی شدند که از ثبت نام جا مانده اند.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نادر قاضی پور، جواد جهانگیرزاده، حسین سبحانی نیا نمایندگان ارومیه و نیشابور در تذکر کتبی به رییس جمهوری خواهان تسریع در ثبت نام یارانه برای افرادی شدند که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد قرار دارند یا به تازگی تشکیل خانواده داده اما در ثبت نام اولیه جا مانده اند.
همچنین حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در تذکری به رییس جمهوری بر لزوم اصلاح در شیوه کنونی ثبت نام یارانه تاکید کرد.
نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس همچنین در تذکری به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری بر لزوم جلوگیری از برگزاری مراسم افطاری با هزینه از بیت المال تصریح کرد.
وی در تذکری دیگر به رییس جمهوری خواستار تسریع در تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت و وزارت کشور، ناظران گندم و همچنین رسیدگی به وضعیت مربیان آموزش فنی و حرفی و استخدام مربیان پیش دبستانی و شرکتی شد.
این نماینده مجلس همچنین در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی خواستار احداث سرویس های بهداشتی بین راهی مناسب برای جانبازان و معلولان شد.
رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار نیز در تذکری به وزیر جهادکشاورزی بر لزوم ایجاد تمهیدات لازم برای صادرات هندوانه جهت جلوگیری از وارد شدن خسارت به کشاورزان تاکید کرد.
فاطمه آلیا نماینده تهران در تذکری به وزیر نفت بر لزوم توجه به اختصاص سهمیه دو درصدی استخدام معلولان در مجموعه های تابعه وزارت نفت تاکید کرد.
وی در تذکری دیگر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تسریع در تبدیل وضعیت مربیان حق التدریسی آموزش فنی و حرفه ای شد.
حجت اله درویش پور نماینده مردم ایذه و باغملک در تذکری به رییس جمهوری خواستار رسیدگی بیشتر به مشکلات اجتماعی و معیشتی عشایر شد.
وحید احمدی نماینده کنگاور و فتح الله حسینی نماینده قصر شیرین در تذکری مشترک به وزیر اموراقتصادی و دارایی خواستار توضیح علت اخذ مالیات و عوارض از صادرات کالاهای غیرنفتی و خدماتی صادرکنندگان نمونه و فعال شدند.
یعقوب جدگال نماینده چابهار نیز در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علت رسیدگی نکردن به تعطیلی شعبه بین المللی دانشگاه پزشکی چابهار را جویا شد.
همچنین علیرضا منظری توکلی نماینده بافت در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از پرداخت نشدن حقوق بازنشستگان صنعت فولاد انتقاد کرد.
موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد نیز در تذکری به وزیر نفت بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف آزمون استخدام شرکت کنندگان این وزارتخانه تاکید کرد.
سیدباقر حسینی، حلیمه عالی، حسینعلی شهریاری، زهره طبیب زاده، فاطمه آلیا، عبدالرحمن رستمیان، محمدرضا محسنی ثانی، عبدالوحید فیاضی، سلیمان عباسی نمایندگان زابل، زاهدان، تهران، دامغان، سبزوار، محمودآباد و گنبدکاووس در تذکری به رییس جمهوری و وزیر کشور از بی توجهی مسوولان استان سیستان و بلوچستان به مشکلات حوزه بهداشت و سلامت انتقاد کردند.
جعفر قادری نماینده شیراز در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی بر لزوم تسریع در ارسال لایحه اصلاح و دایمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده تاکید کرد.
رسول خضری نماینده پیرانشهر در مجلس نیز در تذکری به وزیر جهادکشاورزی خواستار جلوگیری از واردات نخود برای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان داخلی شد.
وی در تذکری دیگر به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر تسریع در پرداخت معوقات کارگزاران روستایی تاکید کرد.
خضری همچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش بر تسریع در تعیین تکلیف معلمان پیش دبستانی تاکید کرد.
محمدعلی مددی نماینده میانه و میرهادی قره سید نماینده تبریز به وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره علت واگذاری غیرقانونی فولاد آذربایجان به بخش خصوصی تذکر دادند.
رجب رحمانی نماینده تاکستان نیز به وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره ضرورت نظارت بر عملکرد مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و جلوگیری از اخراج کارمندان محروم و مستضعف تذکر داد.
علیرضا محجوب نماینده تهران در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر پرداخت حقوق بازرسان صنعت و تجارت با توجه به نظر صریح دیوان محاسبات مبنی پرداخت حقوق بازرسان تاکید کرد.
تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور را حسین سبحانی نیا عضو هیات رییسه مجلس در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس قرائت کرد.
سیام**2025**1336

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن