تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798569353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره گیری از سیره اهل بیت زمینه ساز تحقق سبک زندگی اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



استاد حوزه علمیه آمل:
بهره گیری از سیره اهل بیت زمینه ساز تحقق سبک زندگی اسلامی است خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که مسائل و مشکلات مشخص است که باید با عزمی ملی در راستای رفع آن تلاش شود، بیان داشت: بهره گیری از سیره اهل بیت معصومین(ع) زمینه ساز تحقق سبک زندگی اسلامی است که باید از آن بهره گیری شود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل سه شنبه شب در نشست نشست هم اندیشی تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی که در مسجد محمد رسول الله(ص) بخش امام زاده عبدالله(ع) آمل برگزار شد، گفت: روحانیان وظیفه پیامبرگونه داشته که به تبلیغ دینی روی می آورند.
 
امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) با بیان این که سبک زندگی اسلامی امر ارزنده ای است که باید در راستای ترویج آن تلاش شود، گفت: برنامه ریزی مدون و سازمان دهی شده ای باید در خصوص نهادینه سازی سبک زندگی وجود داشته باشد که باید از ظرفیت های موجود به نحو درستی استفاده شود.
 
وی با اشاره به این که باید آسیب شناسی نسبت به ناهنجاری های اجتماعی در جامعه وجود داشته باشد، بیان داشت: باید بدانیم چرا جوانان ما به مواد مخدر جذب و جلب می شوند که به حتم کشش و لذتی وجود دارد که باید جای آن را پر کنیم.
 
استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که امکاناتی چون مواد مخدر مهیا بوده که جوانان در خیابان حضور پیدا می کنند می توانند به آن دسترسی داشته باشند، ادامه داد: وقتی شرایط مهیا باشد نمی توان جوان را از این مواد خانمان سوز دور کرد که باید اهتمام ارزنده ای در راستای مقابله با مواد مخدر وجود داشته باشد.
 
حجت الاسلام غفاری با اشاره به این که برنامه های ماهواره درصدد انحراف نسل جوان جامعه هستند، گفت: برنامه های ماهواره ای در قالب انواع و اقسام فیلم ها و سناریوهای جذاب درصدد انحراف نسل جوان و خروج آنان از مسیر دین مداری هستند.
 
استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که برنامه های ماهواره ای همواره به دنبال آسیب در جامعه هستند، تصریح کرد: زمانی ماهواره ها خیلی مسأله بود، اما امروز دیگر مسأله نیست و تبدیل به امری عادی شده است.
 
وی با تاکید بر این که در خصوص وضعیت حجاب و عفاف نیز وضعیت نامناسبی وجود دارد، گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید به نحو ارزنده ای صورت گیرد که دشمنان با برنامه ها و نقشه های خود همواره به دنبال ضربه فرهنگی هستند.
 
حجت الاسلام غفاری با بیان این که مسائل و مشکلات مشخص است که باید با عزمی ملی در راستای رفع آن تلاش شود، بیان داشت: بهره گیری از سیره اهل بیت معصومین(ع) زمینه ساز تحقق سبک زندگی اسلامی است که باید از آن بهره گیری شود.
 
امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) با تاکید بر این که حرکت در مسیر سیره نورانی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت معصومین(ع) زندگی انسان را در مسیر تعالی قرار می دهد، خاطرنشان کرد: باید با بهره گیری از سیره نورانی این بزرگواران و تعالیم والای دینی برنامه های زندگی خود را اجرایی کنیم.
 
استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام از ویژگی های مثبتی چون ساده زیستی و مهمان نوازی در دوران خود استفاده می کرده است، گفت: حضرت محمد(ص) اساس زندگی خود را براساس ساده زیستی قرار داد که این امر در بحث قضیه شعب ابی طالب وجود دارد.
 
وی، ادامه داد: مهمان نوازی نیز از جمله دیگر ویژگی های پیامبر گرامی اسلام است که در بحث هجرت از آن استفاده کردند.
 
حجت الاسلام غفاری با بیان این که انسان باید ساده زیستی را سرلوحه امور خود قرار داده و از رفاه طلبی دوری کند، گفت: دشمنان در هر عرصه ای می خواهند وارد شوند بحث رفاه را وارد می کنند که باید مراقب باشیم./1314/پ202/ب1




۱۳۹۳/۵/۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن