تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821090877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام جراحی در بخش چشم بیمارستان نیمه شعبان ساری متوقف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob در پی ابتلا به عفونت تعدادی از بیماران پس از عمل جراحی انجام جراحی در بخش چشم بیمارستان نیمه شعبان ساری متوقف شد ساری- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تعلیق عمل جراحی چشم در بیمارستان خصوصی نیمه شعبان ساری تا دستیابی کامل به اطمینان در رفع آلودگی اتاق عمل این بیمارستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر ˈ علیرضا مردانشاهی ˈ روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت : گزارشات مختلفی از پزشکان معالج و کارکنان اتاق عمل این بیمارستان اخد شد و پرونده بیماران، محیط اتاق عمل و عملکرد بخش سی اس آر CSR نیز مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود : دانشگاه نسبت به حفظ حقوق بیمارانی که چند روز پیش به خاطر ابتلا به عفونت بیمارستانی دچار ضایعه شدند ، متعهد است.
مردانشاهی گفت: دانشگاه ضمن عمل به تعهدات و وظایف خود، نتایج بررسی های میدانی و مستندات موجود را به مراجع ذیصلاح منعکس کرده است.
هفته گذشته 10 بیمار که در یکی از اتاق های عمل بیمارستان نیمه شعبان جراجی چشم بر روی آنان صورت گرفته بود پس از عمل دچار عفونت شدند.
بر اساس اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران هشت نفر از این بیماران با مصرف آنتی بیوتیک در این بیمارستان مداوا شدند ولی دو بیمار دیگر به خاطر جدی بودن عفونتشان به تهران انتقال یافتند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی پیش از این بروز مشکلات جدی تر بینایی برای این دو بیمار را محتمل دانسته بود.
تاکنون علت و منشا آلودگی اتاق عمل بیمارستان نیمه شعبان اعلام نشده است ولی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از احتمال آلودگی وسایل جراحی خبر داده بود.
بیمارستان نیمه شعبان ساری دارای سه اتاق عمل است و جراحی چشم نیز از سال ها پیش در این بیمارستان انجام می شود.ک/3
7330/1654

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن