تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819665806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس مظهر حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob سازمان تعزیرات حکومتی در بیانیه ای اعلام کرد: روز قدس مظهر حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است تهران - ایرنا - سازمان تعزیرات حکومتی کشور در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای، این روز را مظهر حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر رژیم غاصب صهیونیسم و استکبار جهانی دانست.


به گزارش ایرنا، در بیانیه سازمان تعزیرات حکومتی کشور که روز چهارشنبه انتشار یافته، آمده است: روز قدس از یادگارهای امام خمینی(ره) و روز اتحاد و انسجام مسلمانان در برابر رژیم غاصب صهیونیسم است و مظهر حمایت مظلوم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.
«جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس رسید. در این روز بار دیگر فریاد خشم ملت های مسلمان جهان بر رژیم صهیونیستی که هر روزه جنایات تازه ای را در فلسطین می آفریند، خواهد پیچید و ملت بزرگ ایران نیز در کانون این حرکت بزرگ قرار خواهد داشت.»
سازمان تعزیرات حکومتی کشوری همچنین روز قدس را روز همبستگی امت مسلمان برای دفاع از مردم ستمدیده فلسطین و مبارزه با صهیونیسم جهانی عنوان کرد.
این سازمان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم فاسد صهیونیستی و سکوت کشورها و سازمان های مدعی حقوق بشر در مقابل نسل کشی و کشتار زنان و کودکان، ادامه می دهد: مسوولان و کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی همراه با ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور و مشارکت آگاهانه خود در راهپیمایی روز قدس، تقویت وحدت ملی و یکپارچگی امت اسلامی را مورد تاکید قرار می دهد.
سازمان تعزیرات حکومتی کشوری در این بیانیه اعلام می کند، که ضمن تجدید عهد و پیمان مجدد با آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره)، همگام با مردم خداجوی و حق طلب در راهپیمایی شرکت نموده و با مشت های گره کرده و شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل»، لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی می اندازند تا موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.
اجتمام(1) ** 9317 ** 1071

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن