تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: روز قدس قامت پوشالی رژیم صهیونیستی به رعشه خواهد افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نماینده مجلس: روز قدس قامت پوشالی رژیم صهیونیستی به رعشه خواهد افتاد ساوه- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس یک بار دیگر قامت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی به رعشه خواهد افتاد.


ˈشهلا میرگلوبیاتˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز قدس نماد آزادیخواهی، اقتدار و همبستگی جهان اسلام با ملت مظلوم فلسطین است.
وی با اشاره به اینکه روز قدس نماد اسلام خواهی و پایداری مبارزان فلسطینی است، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز محور هویت و اتحاد جهان اسلام برای مبارزه با استکبار جهانی است.
وی یادآورشد: در این روز مسلمانان جهان حقانیت مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین را یک صدا فریاد خواهند زد.
میرگلوبیات با اشاره به این که حضور در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف دینی برای همه مردم است، افزود: حضور پر شور اقشار مختلف مردم در این حماسه، تجلی وحدت مسلمانان در حمایت از فلسطین ستمدیده است.
نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون مردم غزه چشم به یاری و همصدایی دیگر مسلمانان در سراسر جهان دوخته اند و بر همگان واجب است برای همدردی با ملت مظلوم وارد صحنه شوند.
وی اظهار کرد: ملت ایران با حضور پرشکوه و به یادماندنی در آیین روز جهانی قدس بار دیگر حمایت خود را از مظلومان جهان اسلام به ویژه ملت فلسطین اعلام و جنایت های رژیم صهیونیستی در این سرزمین مقدس را محکوم خواهند کرد.ک/3
7337/686

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن