تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821163050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوشش بیمه تمامی حادثه دیدگان ناشی از کار بدون نیاز به سابقه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پوشش بیمه تمامی حادثه دیدگان ناشی از کار بدون نیاز به سابقه
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: کسانی که در حین کار حادثه می‌بینند بدون نیاز به سابقه سازمان تأمین اجتماعی آن‌ها را تحت پوشش کامل قرار می‌دهد.


 زدا معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: سازمان تأمین اجتماعی کار افتادگی ناشی از بیماری و از کار افتادگی ناشی کار را تحت پوشش قرار می‌دهد ولی آثار و خدماتی که به آنها ارائه می‌کند متفاوت است. 


وی ادامه داد: کسی که حادثه ناشی از کار دارد بدون نیاز به سابقه حتی اگر روز اول حادثه ببیند آنها تحت پوشش کامل قرار می‌گیرند ولی حوادث ناشی از بیماری باید حداقل سابقه قبل از حادثه داشته باشند تا تحت پوشش باشند. 


زدا اظهار داشت: اگر کسی در حین کار فوت کند خانواده او مادام‌العمر حقوق مستمری دریافت کرده حتی اگر یک روز سابقه داشته باشد ولی اگر کسی بر اثر بیماری فوت کند ما حداقل یکسال سابقه در 10 سال آخر عمر و 90 روز در سال آخر عمر نیاز داریم که بتوانیم به خانواده‌اش حقوق پرداخت کنیم. 

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: اگر بیمه شده‌ای در بین مسیر بین منزل به محل کار یا از محل کار به منزل حادثه ببیند این حوادث ناشی از کار محسوب می‌شود که تحت پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/  







تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن