تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804901185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحدت میان ملت فلسطین و نیروهای مقاوم آن کلید پایداری است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس مجلس سوریه در اجلاس تروئیکای بین المجالس اسلامی؛
وحدت میان ملت فلسطین و نیروهای مقاوم آن کلید پایداری است
رئیس مجلس سوریه در اجلاس تروئیکای بین المجالس اسلامی در مورد وضیت فلسطین و تهاجم علیه غزه گفت: وحدت میان ملت فلسطین و نیروهای مقاوم کلید پایداری است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، جواد النهام رئیس مجلس سوریه در اجلاس تروئیکای بین المجالس اسلامی ضمن قدردانی از ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران به دلیل موضع حمایتی آنها از ملت فلسطین در مقابل تجاوزات اسرائیل گفت: امروز گردهم آمده ایم به خاطر اینکه امت اسلامی در بهترین شرایط به سر نمی برد، دشمنان تمامی امکانات خود را علیه ما بسیج کرده اند و بدترین فشارها و محاصره ها را بر هر کشور اسلامی که جلوی طرح آنها می ایستد ایجاد میکنند.

وی تصریح کرد: طرح هایی که هدف آن تسلط بر منطقه ی ما و در اختیار گرفتن سرنوشت آن است.

رئیس مجلس سوریه افزود: پراکندگی صفوف ما و گسترش اختلافات میان ما باعث گسترش اختلاف میان ما شده و کشورهای غربی کشورهای ما را یکی یکی مورد هدف قرار داده است. 

النهام اظهار داشت: امروز گردهم آمده ایم تا تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیست علیه برادرانمان که در غزه محاصره شد را بررسی کنیم و باید تاکید کنم که این تجاوز ادامه دارد و از 66 سال پیش هیچگاه متوقف نشده است، و با محاصره ی ظالمانه ای که بر فلسطین تحمیل شده بیش از یک و نیم میلیون فلسطینی یا از طریق مصادره ی زمین ها یا تلاش برای گرسنه نگه داشتن مردم و ممانعت از رسیدن دارو و مواد حیاتی مورد جنایات وحشیانه ی رژیم صهیونیست قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: در گرما گرم سکوت تلخ جهان عرب و اسلام در قبال این وقایع این که ما به صدور بیانیه و فراخوان بسنده کنیم امر پسندیده ای نیست .

رئیس مجلس سوریه با بیان اینکه حتی برخی کشورهای اسلامی به خود زحمت نمی دهند تجاوز علیه فلسطین را محکوم کنند، گفت: این کشورها ملت فلسطین را مقصر میدانند و در واقع با کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی در تجاوز به ملت فلسطین حمایت میکنند.

النهام با تاکید بر اینکه کشورهای اسلامی باید تحرک داشته باشند و از هر فرصتی در سطوح سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی برای حمایت از پایداری ملت فلسطین استفاده کنند گفت: برای بازدارندگی در مقابل تجاوز راهی جز حمایت از مبارزه ی ملت فلسطین وجود ندارد و وحدت میان ملت فلسطین و نیروهای مقاوم کلید پایداری است.

وی تصریح کرد: ما در اینجا از گروه های مقاوم فلسطین می خواهیم که مواضع خود را در سطوح سیاسی و میدانی یکپارچه کنند؛ چرا که تنها راه جلوگیری از تجاوز همین موضوع است.

رئیس مجلس سوریه با تاکید بر اینکه توانی برخی کشورها و سکوت سازمان های بین المللی و اقدام آنها برای مجرم دانستن مردم فلسطین بر کسی پوشیده نیست گفت: جنگ های منطقه ای در سوریه و عراق و جنگ تروریسم مورد حمایت کشورهای غربی و اسرائیل در جهت طرح محو مسئله ی فلسطین از طریق سر گرم کردن محور مقاومت و کشورهای منطقه به وسیله ی مشکلاتی است که باعث دور ساختن نگاه آها از مسئله ی فلسطین میشود.

وی در پایان تاکید کرد: راهی جز همکاری برای مبارزه با تروریسم و القاعده که در خطر همگون در منطقه هستند وجود ندارد، لذا از تمام ملت های آزادی خواه و گروه های سیاسی می خواهیم که به پا خیزند و در مقابله با حاکمیت اشغال گران و تروریست ها قیام کنند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن