تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820907944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه پاوه: شهادت حضرت علی (ع) شهادت یک پایگاه مهم دین بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امام جمعه پاوه: شهادت حضرت علی (ع) شهادت یک پایگاه مهم دین بود کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه پاوه گفت: شهادت حضرت علی (ع)، شهادت یک فرد نبود، بلکه شهادت علم، فصاحت، بلاغت، شجاعت، تدین و در حقیقت شهادت یک پایگاه مهم دین بوده است.


به گزارش ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در مسجد قبای پاوه افزود: کسانی که در اثر جهل و برداشت غلط از اسلام مثل همین تندروهای عصر کنونی آمدند و چنین جنایتی را مرتکب شدند نام زشت خود را در تاریخ به ثبت رساندند و شهادت امام علی (ع) با همان جمله شیرین خودش که فرمود فزت و رب الکعبه درس مهمی به همه مسلمین داد.
وی اظهار کرد: حضرت علی (ع) در محراب مسجد و در شب های قدر و به هنگام نماز صبح به شهادت رسید و در این برهه از زمان نیز هر روز شاهد ده ها شهید و ترور انسانهایی هستیم که فقط گناهشان اسلام خواهی و مسلمان بودن است.
امام جمعه پاوه افزود: موحدین واقعی کسانی هستند که اگر زمینه رفاه و زندگی وعبادت برایشان فراهم شد باید به عنوان زکات و شکر خداوند نماز را بپا دارند و اقامه نماز تراویح در این منطقه یک نوع شکر و سپاس و ادای زکات است.
وی تصریح کرد: امروز به شکر خداوند در اورامانات صدرصد امنیت داریم و این امنیت لطف خداوند است و زحمات مسوولین و حضور مردم شریف پاوه و اورامانات که نیاز به شکر دارد.
ماموستا قادری گفت: هر شب بین دو هزار و 800 تا سه هزار نفر از برادران و خواهران در 23 مسجد پاوه حضور دارند و ضمن ادای نماز تراویح شبهای قدر را تا سحر با برنامه های قرائت قرآن، تفسیر و سخنرانی و مولودی خوانی زنده نگه می دارند.
امام جمعه پاوه افزود: نتیجه و خروجی این حضور، امنیت، سلامتی، امنیت اجتماعی، فیزیکی و تفاهم است.
مردم اهل سنت در شبهای ماه مبارک رمضان هر شب بعد از ادای نماز عشا، نماز تراویح را ادا می کنند که 11 رکعت است و بدون استثناء در تمامی مساجد شهر و روستاهای پاوه و اورامانات اقامه می شود.
7448/567

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن