تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820994067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس روز اسلام، فریاد بیداری اسلامی و نماد وحدت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob روز قدس روز اسلام، فریاد بیداری اسلامی و نماد وحدت است نیکشهر، زاهدان- ایرنا- امام جمعه شهرستان نیکشهر گفت: روز قدس روز اسلام و فریاد بیداری اسلامی و نماد وحدت و اراده امت اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین و عرصه‏ای برای نمایش عمق استراتژیک و دامنه نفوذ مکتب مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی در پهنه گیتی است.


حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل همچنان اولویت نخست جهان اسلام در روز جهانی قدس خواهد بود و مردم مسلمان و آزادیخواه جهان در این روز جنایات اخیر صهیونیستها در قتل عام زنان، کودکان و غیرنظامیان فلسطینی و اقداماتی که در راستای انحراف توجه جهانیان از موضوع فلسطین صورت می‏پذیرد، را محکوم می‏کنند.
وی افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام(ره) به عنوان روز جهانی قدس و گسترش این مسأله به سایر کشورهای اسلامی و اهمیت مضاعف روز قدس امسال‏، فلسطین را به یکی از مهم‏ترین مسائل جهان اسلام تبدیل کرد.
امام جمعه نیکشهر گفت: این مسأله باعث آگاهی، بیداری و اتحاد جهان اسلام، در قبال اهداف شوم آمریکا و صهیونیسم بین‏الملل شد و افکار عمومی جهان اسلام را به کانون این توطئه‏ها، سوق داد.
وی اظهار داشت: ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به جنایت‏ها و ددمنشی‏های رژیم صهیونیستی اهمیت مضاعف یافته است و حداقل کمک مردمان جهان به غزه، فریادهای همراهی با مظلومان فلسطینی و مقابله با ددمنشی‏ها و وحشیگری رژیم آدمکش اسرائیل غاصب خواهد بود.
لطفیان سرگزی خاطرنشان کرد: روز قدس روز اعلام برائت از مشرکان، بیزاری از صهیونیست‏ها، حمایت از قدس و آزادی آن از چنگال صهیونیست‏ها است.
وی ادامه داد: ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان بویژه مردم شیعه و سنی نیکشهر با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم غزه، حمایت خود را از آنان اعلام کرده و جان و نفسی تازه به جهان اسلام و مقاومت فلسطین خواهند بخشید.
وی گفت: مسأله قدس مربوط به کل جهان اسلام است و اکنون با گذشت 35 سال از ابتکار معجزه‏ گونه و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و رهبری حکیمانه و تداوم مدبرانه آن توسط خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آرمان آزادی قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، فراتر از جغرافیای جهان اسلام، ملل و جوامع آزادیخواه و حق‏طلب در اقصی نقاط عالم و حتی در قلب اروپا و آمریکا را با خود همراه و همصدا ساخته است.
وی ادامه داد: رویای تسلط از نیل تا فرات و تحقق خاورمیانه بزرگ رنگ باخته است و زرادخانه رسانه‏ای غرب و اتاق‏های فکر وابسته به صهیونیسم و نظام سلطه، به ‏رغم تلاش سردمداران جنگ‏ افروز و فتنه‏گر خود تماشاگر عظمت و اقتدار روز افزون جبهه مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی و عبور هوشمندانه آن از پیچ تاریخی و حصول آمادگی برای بازیگری در ساختار آتی جهان شده‏اند. ک/3
7306 / 653

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن