تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820766105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره تربيت مربي قرآن در برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۲ب.ظ)
مدير دفتر قرآن و عترت معاونت تهذيب حوزه‌هاي علميه: دوره تربيت مربي قرآن در برگزار مي‌شود مدير دفتر قرآن و عترت معاونت تهذيب حوزه‌هاي علميه از برگزاري دوره تربيت مربي قرآن از نهم مرداد امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام علي مقني نصرآبادي با اشاره به طرح تابستاني تربيت معلم قرآني اظهار کرد: اين طرح با هدف احياي نظام بهره‌مندي از ثقلين به طلاب و فضلاي علاقه‌مند به قرآن و عترت برگزار مي‌شود.
وي افزود: آموزش عمومي روخواني، روانخواني و تجويد در قالب تربيت معلم، حفظ و معارف قرآن، تخصصي ترجمه و مفاهيم قرآن، ساختارشناسي سوره‌هاي قرآن کريم و دوره آموزش علوم و معارف اهل بيت(ع) برگزار مي‌شود.
مدير دفتر قرآن و عترت معاونت تهذيب حوزه‌هاي علميه عنوان کرد: افراد شرکت‌کننده در اين دوره بايد طلبه رسمي حوزه علميه باشند و نسبت به حضور منظم در کلاس‌ها تعهد داشته باشند.
وي ادامه داد: دوره تربيت معلم قرآن پس از ماه رمضان از نهم مرداد آغاز مي‌شود که نزديک به 240 نفر از طلاب از سراسر کشور در اين دوره‌ها شرکت مي‌کنند.
مقني نصرآبادي خاطرنشان کرد: تربيت معلمان توانمند براي تدريس در دوره‌هاي آموزش عمومي قرآن، تربيت نيروي انساني کارآمد براي امور کارشناسي فعاليت‌هاي قرآني و پرورش استعدادهاي واجد شرايط لازم براي ورود به دور‌ه‌هاي تربيت مدرس قرآن کريم از اهداف دوره تربيت معلم قرآني است.
اين مسئول يادآور شد: افراد شرکت‌کننده در اين دوره با فنون و مهارت‌هاي عمومي کلاسداري و فنون و مهارت‌هاي اختصاصي هر دوره آشنا مي‌شوند‌ و در زمينه مباني تعليم و تربيت اسلامي اطلاعاتي کسب مي‌کنند.
وي بيان کرد: دوره تربيت مدرس نهج‌البلاغه و صحيفه سجاديه از 22 تا پايان مرداد امسال در شهر قم با حضور 120 نفر از روحانيون و فضلاي سطح سه حوزه برگزار مي‌شود.
مدير دفتر قرآن و عترت معاونت تهذيب حوزه‌هاي علميه گفت: در اين دوره‌ها از استادان حوزه و دانشگاه و علوم حديث استفاده مي‌شود و هدف از برگزاري اين دوره‌ها تربيت نيروي کارآمد و متخصص براي آموزش قرآن، نهج‌البلاغه و صحيفه سجاديه است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن