تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819497319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم غاصب اسراییل در رگ های فلسطین درد می ریزد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob بیانیه سازمان بسیج عشایر: رژیم غاصب اسراییل در رگ های فلسطین درد می ریزد تهران - ایرنا - سازمان بسیج عشایر با انتشار بیانیه ای در آستانه روز قدس اعلام کرد: در فلسطین سینه ها سوگوارند و از چشمان خیس آیینه ها خون می بارد. رژیم غاصب اسراییل در رگ های فلسطین درد می ریزد و دریا را در کنار اشک های کودکان می آویزد.


به گزارش ایرنا، در بخشی از بیانیه سازمان عشایر که روز سه شنبه انتشار یافته آمده است: صهیونیسم شوم، تصویر زیبای حقوق بشر و قداست انسان را در قاب فلسطین شکسته و رشته های محبت و ریشه های مودت را از هم گسسته است. ای کاش سبوی همه دریاها در چشمانمان می شکست، تا عمق فاجعه بزرگ را می گریست.
«ملت روزه دار ما امسال در حالی روز جهانی قدس را گرامی می دارد که زنان، کودکان و پیران در غزه از زمین، هوا مورد آتش باری و آتش بازی صهیونیست ها با بمب های سمی و فسفری هستند و هزاران تن در خون خود غلطیده اند.»
سازمان بسیج عشایر کشور در این بیانیه با اشاره به اینکه آمریکا و انگلیس و حکومت های مرتجع عرب بی شرمانه از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می کنند، می افزاید: امروز در سرتاسر جهان صدای اعتراض آزادیخواهان عالم به آسمان برخاسته، سازمان های حقوق بشری تقلبی و سمبلیک در برابر جنایات اسرائیل مهر خاموشی و تملق بر لب زده اند.
«استکبار جهانی با نقشه ای از قبل طراحی شده مسلمانان جهان را به فتنه، تفرقه و تکفیر گرفتار کرده و رژیم اشغالگر قدس نیز با استفاده از غفلت مسلمین و سکوت شرم آور مجامع بین المللی و دولت های منافق عربی جنایات ضد بشری خود را تداوم بخشیده است.»
سازمان بسیج عشایر در این بیانیه می افزاید: با توجه به وضعیت کنونی جهان اسلامی و ظهور دست های پلید رژیِم جنایتکار صهیونیستی در منطقه و در ظاهر و لباس گروه های تکفیری و سلفی و داعشی، ما بسیجیان عشایر همگام با سایر ملت آزاده و شریف ایران و مسلمانان جهان فریادهای خفته در آتشفشان سینه هایمان را در روز قدس با شعار مرگ بر اسرائیل طنین انداز می کنیم و ایمان داریم که این فریادهای خفته در صورت نزدیک شدن به یکدیگر به آتشی سوزنده مبدل شده و سرتاپای جریانات ضد اسلام را به آتش خواهد کشید.
ژیم صهیونیستی طی 16 روز گذشته با بمباران و گلوله باران مناطق غزه بیش از 580 نفر از مردم این منطقه را به شهادت رسانده و شمار زیادی را مجروح کرده است.
اجتمام ** 9303 ** 1071

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن