تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803354718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه زنجان مردم این استان را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob سپاه زنجان مردم این استان را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد زنجان - ایرنا - سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با صدور بیانیه ای مردم انقلابی و ولایتمدار این استان را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.


در این بیانیه که تصویر آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا مرکز زنجان قرار گرفت، آمده است: قدس، نخستین قبله مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و موطن میلیون ها فلسطینی آواره ای است که در سال 1948 رژیم غاصب اسراییل موجودیت خود را در منظر بهت آور افکاری عمومی جهان رسمیت بخشید.
این بیانیه آورده است: این توطئه ننگین از همان روزهای نخست با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و اعتراض مسلمانان و آزادیخواهان جهان مواجه شد و به شکل مبارزات پی گیر سیاسی - نظامی چهره خود را نشان داد.
در این بیانیه گفته شده است: ملت مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی موضوع فلسطین و رهایی قدس شریف از چنگال غاصبان صهیونیسم را سرلوحه آرمان های الهی و انقلابی خود قرار داده و همه ساله روز جهانی قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ به ویژه رژیم جعلی اسراییل و حامیان قلدر آن تبدیل کرده است.
این بیانیه یادآور شده است: پیام امام خمینی (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال 58 نور امید در دل مسلمانان عالم و مظلومان فلسطین افکند، میلیونها انسان آزاده و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم تر و استوارتر کرد و نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین شد و به ایده استعماری اسراییل از نیل تا فرات خط بطلان کشید و نقشه های شوم استعمارگران را مبنی بر حل مساله فلسطین از طریق سازش را از بین برد.
در این بیاینه با بیان اینکه امروز با رهبری های داهیانه حضرت امام خامنه ای سرزمین فلسطین هویت اصلی خود یعنی از ˈنهر تا بحرˈ را بازیافته، آورده شده است: امروز صهیونیست ها از هر بهانه و رویدادی برای اجرای طرح های توسعه طلبانه خویش استفاده می کنند و حال باید ننگ دیگری را در تاریخ با سوالی نیشتر زد که مفتی های جهاد در سوریه و عراق که ادعاهای حقوق بشری، داعیه های خیرخواهانه، نصایح دینی و ژست های خوب می دادند اکنون کجا هستند؟ هنگامی که منافع اقتضا کند ممکن است بدون هیچگونه تعارفی تغییر رنگ دهند و انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است!
در این بیانیه آمده است: ما پاسداران و بسیجیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن ، انقلابی و روزه دار این استان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید می کنیم و رویای ایجاد اسراییل بزرگ از نیل تا فرات را برای صهیونیست ها کابوسی بیش نمی دانیم.
این بیاینه افزوده است: با فریاد رسا اعلام می کنیم شکست های پی درپی طرح های ظالمانه و یک جانبه صلح و سازش حامیان رژیم جعلی اسراییل و شکل گیری جبهه ضد صهیونیستی و موج استکبار ستیزی در اقصی نقاط جهان، این حقیقت را آشکار ساخته که آرمان قدس شریف و فلسطین قهرمان با چشم انداز روشنی که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برای فلسطین و منطقه حساس و راهبردی غرب آسیا (خاورمیانه) ترسیم کرده اند در آینده ای نزدیک تحقق خواهد یافت و جهان اسلام به قدرت برتر و بلامنازع عالم تبدیل خواهد شد.
597/596

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن