تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819011358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه و استاندار قزوین مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امام جمعه و استاندار قزوین مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند قزوین-ایرنا- آیت الله ˈهادی باریک بینˈ نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و ˈمرتضی روزبهˈ استاندار با صدور بیانیه ای مشترک از مردم استان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.


در این بیانیه که روز سه شنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آورده شده است: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی امام راحل عظیم الشان(ره) در حمایت از ملت مظلوم ،آزاده و مقاوم فلسطین بود تا برای همیشه فریاد وحدت و همدلی جهان اسلام بلند باشد و خروش یکپارچه امت اسلامی علیه ظلم و بیداد در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امسال روز جهانی قدس را در شرایطی گرامی می داریم که از آسمان و زمین و دریا، مردم مظلوم و بی دفاع غزه، آماج موشک ها، توپ ها و تانک های رژیم ددمنش و سفاک صهیونیستی قرار دارند و کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین به جرم مقاومت و دفاع از اسلام، عزت و کرامت انسانی خود، به خاک و خون کشیده می شوند و فریاد استغاثه آن مردم بی پناه و مظلوم در سراسر جهان طنین انداز شده است.
در ادامه بیانیه نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و استاندار آورده شده است: از طرفی دیگر توطئه های استکباری در تجهیز تروریست های تکفیری داعش در عراق و سوریه و دیگر بلاد اسلامی از مسایل مهمی است که باید مورد توجه خاص مسلمانان جهان قرار گیرد.
در بخش بعدی این بیانیه آمده است: ما نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری، غصب سرزمین اسلامی فلسطین و اسکان صهیونیست ها در این سرزمین را مبنای مهندسی معیوب خاور میانه و ریشه مشکلات دهه های اخیر ملت های این منطقه می دانیم و معتقدیم دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان وظیفه اسلامی همه ما است و همه کشورهای اسلامی باید دست در دست یکدیگر در مقابل صهیونسم غاصب و متجاوز بایستند.
در بخش پایانه این بیانیه آمده است: ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی از مردم شریف، متدین و ولایتمدار استان قزوین دعوت می کنیم همچون سالهای گذشته با حضور یکپارچه و پر شور خود در راهپیمایی قدس همگام با مردم عزیز ایران اسلامی ضمن حمایت بی دریغ از مبارزات ملت مظلوم غزه و فلسطین بار دیگر وحدت و قدرت اسلامی خود را در معرض دید و نمایش جهانیان قرارداده و سکوت وقیحانه و مذبوحانه کشورهای سلطه گر بین المللی و منطقه ای را محکوم نموده و به تبعیت از ولی امر مسلمین بر خط مستقیم ایستادگی و مقاومت به عنوان تنها راه حل مساله فلسطین پافشاری کنند.
7392/ 614

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن