تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798447774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در سپاه:برخی قدرت‌های اسلامی و عربی در میدان دشمن بازی می‌کنند/ شیعه هراسی، ایران هراسی و استراتژی جدید آمریکا است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
نماینده ولی فقیه در سپاه:برخی قدرت‌های اسلامی و عربی در میدان دشمن بازی می‌کنند/ شیعه هراسی، ایران هراسی و استراتژی جدید آمریکا است

نماینده ولی فقیه در سپاه:برخی قدرت‌های اسلامی و عربی در میدان دشمن بازی می‌کنند/ شیعه هراسی، ایران هراسی و استراتژی جدید آمریکا است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: شرایط حاکم بر عراق و غزه، روز قدس امسال را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته کرده و قطعا حضور ملت ایران در روز قدس بسیار تعیین‌کننده خواهد بود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای محکومیت‌ جنایت‌های رژیم صهیونیستی و گروهک تروریستی داعش، گفت: با کمال تاسف روند جهت‌گیری‌ها در جهان اسلام به دلیل رفتار اشتباه سران برخی کشورهای اسلامی و سران برخی کشورهای عربی با یک وضعیت نگران کننده‌ای مواجه شده است.

وی افزود: اگر بخواهیم از وضعیت امروز منطقه تحلیل کلی ارائه دهیم باید بگوئیم که آمریکایی‌ها از سال 2010، استراتژی‌شان را ازجنگ بین تمدن‌ها به جنگ درون تمدنی تغییر دادند؛ در گذشته روی جنگ تمدن‌ها و جنگ بالکان از جمله جنگ اول عراق و جنگ افغانستان و در واقع، جهت برنامه‌های خود را در راستای جنگ بین تمدن‌ها قرار داده بودند اما وقتی توفیقی در آن حرکت‌ بدست نیاوردند و هزینه‌هایشان افزایش یافت، استراتژی‌شان را به جنگ درون تمدنی تغییر دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ایجاد اختلاف و درگیری بین فرق اسلامی، شیعه هراسی، ایران هراسی و اسلام هراسی را استراتژی جدید آمریکا در جنگ درون تمدنی عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه برخی قدرت‌های اسلامی و عربی در میدان دشمن بازی کردند و در حقیقت به اهداف آمریکا کمک کردند.

حجت‌الاسلام سعیدی، فجایع رخ داده در سوریه و عراق را از نقشه‌‌های از پیش طراحی شده توسط آمریکا دانست و گفت: آنچه که مردم و حکومت سوریه را در طی 3 سال گرفتار کرد و آنچه که در طول سالیان گذشته در پاکستان، عراق و افغانستان رخ داده، همان نقشه استعمار و آمریکا است.

وی به حمله نظامی رژیم صهیونیستی به نواز غزه اشاره کرد و آن را یک تجاوز بی‌رحمانه و ابلهانه توصیف کرد و افزود: همیشه اسرائیل از 3 ارتش دنیا در هراس بود، ارتش‌های مصر، سوریه و عراق لرزه بر اندام صهیونیست‌ها می‌انداختند اما امروز این یک گروه مقاومت کوچک به نام حماس است که لرزه به اندام صهیونیست‌ها انداخته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن با بیان اینکه با وجود کارشکنی‌های استعمار، ملت‌های مقاوم فلسطین، لبنان، سوریه و مردم انقلابی عراق در برابر همه این توطئه‌ها ایستادگی کرده‌اند، تصریح کرد: پشتیبانی ملت ایران و رهبر معظم انقلاب از مقاومت، نقطه عطفی در قدرت و حرکت مقاومت بوده و خواهد بود و تقویت نیروهای مقاومت را در سطح منطقه و بین‌الملل در پی داشته است.

حجت‌الاسلام سعیدی بر لزوم حضور همه‌گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: هر مقدار حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف بیشتر بوده، میزان قوت مقاومت و حرکت ملت‌های انقلابی و مردم مسلمان نیز بیشتر شده است.

وی با بیان ویژگی‌های روز قدس امسال و تفاوت های آن با سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: شرایط حاکم بر عراق و غزه، روز قدس امسال را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته کرده و قطعا حضور ملت ایران در روز قدس بسیار تعیین‌کننده خواهد بود و انتظار نیز این است که ملت فهیم ایران همچنان به مانند گذشته با تمام توان در صحنه‌ حضور داشته باشند تا بخشی از دین خود به آرمان فلسطین را ادا کنند.



1393/4/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن