تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820048328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم ملي شمشيربازي اسلحه سابر نهم جهان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تيم ملي شمشيربازي اسلحه سابر نهم جهان شد
تيم ملي شمشيربازي اسلحه سابر در ميان 26 تيم شرکت کننده در مسابقات قهرماني جهان موفق به کسب جايگاه نهم شد. اين جايگاه براي اولين بار در تاريخ شمشيربازي و با مجموع چهار پيروزي و تنها يک باخت به دست آمد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومي فدراسيون شمشيربازي، در ادامه مسابقات شمشيربازي قهرماني جهان که در کازان روسيه جريان دارد، تيم ملي اسلحه سابر ايران که در نخستين ديدار خود مصر، قهرمان آفريقا را شکست داده بود در جدول 16 تيم برتر، ديدار با ايتاليا را 45 بر 33 واگذار کرد.

پس از رقابت با ايتاليا، ايران ديدارهاي خود را براي کسب عنوان هاي نهم تا دوازدهم مسابقات پيگيري کرد.

در اين مرحله تيم ايران ابتدا به مصاف اوکراين رفت و اين تيم که قهرماني اروپا را هم در کارنامه دارد 45 بر 38 شکست داد. اسپانيا ديگر حريف ملي پوشان اسلحه سابر بود که با نتيجه 45 بر 44 شکست خورد.

بدين ترتيب آخرين ديدار تيم ملي شمشيربازي اسلحه سابر در مسابقات قهرماني جهان براي کسب جايگاه نهم برگزار شد که ايران با کسب پيروزي 45 بر 43 مقابل بلاروس به عنوان نهم جهان دست يافت.

کسب جايگاه نهم جهان توسط تيم ملي شمشيربازي اسلحه سابر و در ميان 26 تيم شرکت کننده در مسابقات قهرماني جهان، نتيجه اي بي نظير در تاريخ شمشيربازي ايران به حساب مي آيد.

شمشيربازان اسلحه سابر در حالي موفق به کسب اين جايگاه شدند که در ديدارهاي انفرادي خود نيز رده هاي خوبي را صاحب شدند طوري‌که مجتبي عابديني در جايگاه سي و دوم قرار گرفت، فرزاد باهرارسباران سي و هفتم شد و علي پاکدامن هم جايگاه چهلم را به خود اختصاص داد.

محمد رهبري ديگر نماينده اسلحه سابر ايران در ديدارهاي انفرادي بود که از برگزاري ديدارهاي خود در مرحله گروهي امتناع کرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/04/31 11:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن