تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804704738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبریز آماده میزبانی شایسته از رقابت های فوتبال جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی
تبریز آماده میزبانی شایسته از رقابت های فوتبال جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر
تبریز- خبرگزاری مهر: در حالیکه مدت کوتاهی تا زمان برگزاری رقابت های لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا مانده است، مسئولان ورزشی استان درپی ایجاد آمادگی های لازم برای برگزاری این سری مسابقات هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، نشست برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز ظهر دوشنبه با حضور مسئولان ورزشی استان برگزار شده و در این نشست تمامی مسئولان به بررسی وضعیت استادیوم یادگار امام (ره) و آمادگی برای میزبانی این رقابت ها پرداختند. مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این نشست اظهار داشت: برگزاری رقابت های لیگ برتر و جام خذفی در استادیوم یادگار امام (ره) صدمات شدیدی را به چمن استادیوم وارد کرده و در زمان برگزاری رقابت های جام باشگاه های آسیا با مشکل مواجه می شویم که نیاز است چمن استادیوم تعویض شود. سیدمحمدشروین اسبقیان ادامه داد: چمن جدید هزینه نصب بالایی داشته که برای تامین این مبلغ درخواست هایی به وزارت ورزش و جوانان فرستاده ایم. وی با اشاره به اقدامات لازم برای توسعه فضای سبز این مجموعه گفت: برای آمادگی استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز در رقابت های لیگ برتر فوتبال و جام باشگاه های آسیا، عملیات ایجاد شبکه قطره ای برای توسعه فضای سبز و زیبا سازی این مجموعه ورزشی تبریز آغاز شده و این شبکه توسعه خواهد یافت. اسبقیان ادامه داد: همچنین سیستم های برق رسانی، نور افکن ها، سنجش نور نور افکن ها، سیستم آب رسانی، تعمیران جزیی در رختکن ها و بازسازی چمن انجام یافته است.

وی با اشاره به هزینه تبلیغات دور زمین استادیوم گفت: به منظورافزایش تبلیغات و درامد بیشتر فوتبال از سوی سازمان لیگ همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال اقدام به اجاره دادن تیلیغات دور زمین استادیوم  آزادی با مبلغ 160 میلیارد تومان کرده است و براساس آیین نامه سازمان لیگ باید سهم مالک زمین از تبلیغات پرداخت شود . مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: سال گذشته با همکاری تمامی نهادها شاهد میزبانی شایسته استان از رقابت های فوتبال جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر و جام حذفی بودیم که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد. وی با اشاره به ضرورت کمک مالی از سوی باشگاه های فوتبال استان گفت: برای تامین نیازهای مالی مشارکت باشگاه های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز نیاز است.

حمایت تماشاگران فضای آرامی در بین تیم ها ایجاد می کند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز نیز در این جلسه گفت: حمایت تماشاگران، حمایت مسئولین و رسانه ها از تیم ها در جریان برگزاری رقابت های لیگ برتر می تواند فضای آرام و به دور از حاشیه را در تیم ها ایجاد کند و موفقیت این تیم ها در ایجاد نشاط و شادابی در جامعه نقش مستقیم دارد. حبیب ستوده نژاد ادامه داد: امیدواریم این فصل نیز همانند فصل های گذشته شاهد حمایت هواداران باشیم زیرا طرفداران فوتبال استان همواره ثابت کرده اند که پشت تیم هایشان هستند. وی با اشاره به نقش رسانه ها در جریان این رقابت ها گفت: رسانه های نوشتاری و دیداری، رسانه ملی و خبرگزاری ها نقش کلیدی و تعیین کننده ای در حمایت از تیم های تبریزی در لیگ برتر دارند و امیدواریم این رسانه ها از امروز در راستای حمایت از تیم های تراکتورسازی نماینده شایسته استان و کشورمان در جام باشگاه های آسیا و گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر گام بردارند. ستوده نژاد افزود: میزبانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران برای تبریز آبروی استان بوده و احساس مسئولیت برای میزبانی رقابت ها در نزد مسئولین بسیار بالاست و در لیگ چهاردهم نیز همانند ادوار گذشته بایستی رفتارهای اجتماعی مردم وتماشاگران بر اساس نظم و انظباط و شان و منزلت شخصیت استان باشد. آذربایجان شرقی میزبان شایسته رقابت ها خواهد بود نائب رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی نیز با اشاره به میزبانی بسیار خوب استان در این رقابت ها گفت: این امر در طول سال های گذشته نیز به خوبی اثبات شده و به جرات می توان این تیم را یکی از شایسته ترین تیم ها در این رقابت ها دانست.  رحمان ایمان نژاد ادامه داد: امیدواریم امسال نیز همانند سال های گذشته به بهترین شکل و با بهترین امکانات این رقابت ها را آغاز کنیم تا همانند همیشه آبروی این استان را به بهترین شکل حفظ کرده باشیم. وی با اشاره به نحوه بلیط فروشی در استادیوم یادگار امام (ره) نیز گفت: با وجود اینکه هم اکنون در استان  مجهز به بلیط های الکترونیکی هستیم اما در صورتی که سازمان لیگ درخواست پرداخت بلیط به شکل دستی را نیز بکند، آمادگی اجرای این طرح را داریم. ایمان نژاد ادامه داد: در صورت فروش بلیط بصورت دستی، بلیط از سوی باشگاه و یا هیات فوتبال تهیه و فروخته خواهد شد.

برگزاری بازی های گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام (ره) مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز نیز با اشاره به اینکه استادیوم اختصاصی گسترش فولاد تبریز تا نیم فصل پاسخگوی بازی های لیگ نخواهد بود، گفت: به دلیل نصب نشدن نورافکن ها در این استادیوم حداقل تا نیم فصل نمی توانیم شاهد برگزاری مسابقات در این استادیوم باشیم. غلامرضا سمندر ادامه داد: برگزاری رقابت ها زیرنور یکی از شرایط سازمان لیگ برتر است و نصب نشدن نورافکن ها در این استادیوم از این بابت مشکل دار خواهد بود.  وی افزود: حداقل تا نیم فصل مهمان ورزشگاه یادگار امام (ره) برای برگزاری مسابقات تیم فوتبال گسترش فولاد خواهیم بود.


۱۳۹۳/۴/۳۱ - ۰۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن