تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820239032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار یزد: مردم در پیشگیری از جرائم اجتماعی مشارکت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob استاندار یزد: مردم در پیشگیری از جرائم اجتماعی مشارکت کنند یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: باید زمینه مشارکت مردم در پیشگیری از وقوع جرائم اجتماعی فراهم گردد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری یزد سید محمد میر محمدی در نشست مسوولان عالی قضایی استان با فرمانداران افزود: در عصر حاضر میان نسل ها فاصله ایجاد شده و نسل جدید بسیاری از مسائل را پذیرا نیست.
وی خواستار ارتقاء سطح تعامل میان دستگاه های قضایی و اجرایی استان شد و این امر را رافع بسیاری از مشکلات و زمینه ساز هماهنگی های لازم جهت پیشگیری از وقوع جرائم دانست.
استاندار یزد خاطر نشان ساخت: روندی که اکنون در جامعه مشاهده می شود روند افزایش جرم است و از طرفی ساختارهای مردمی ما نیز روز به روز با گسست مواجه می شود.
وی با اشاره به حل اختلافات محلات توسط ریش سپیدان هر محله در سالهای گذشته به فضای فرهنگی، اجتماعی آن دوران اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم مراجعه به دادگاه و کلانتری را برای خود ننگ می دانستند و افتخار می کردند که حتی برای یکبار هم به مراجع قضایی و پلیس مراجعه نکرده اند.
وی افزود: این به واسطه فضای فرهنگی حاکم بر جامعه بود که تلاش می کرد مشکلات و اختلافات را در درون خود حل و فصل نماید.
عالی ترین مقام اجرایی استان با طرح این سوال که چرا اکنون با انبوه پرونده های جرائم مختلف مواجه هستیم، به دلایلی همچون تغییر بافت جمعیتی، تغییر شرایط اجتماعی و فرهنگی و مهیاتر شدن زمینه بروز جرائم اشاره کرد.
استاندار یزد افزود: همواره به مردم لزوم مشارکت در امور را یادآور می شویم اما مردم نمی دانند چگونه و با چه شیوه ای باید به این فرایند مشارکتی وارد شوند.
میرمحمدی ادامه داد: متاسفانه بعضی سنتها از میان رفته و همه دستگاه های ذیربط باید بکوشند تا این سنتهای حسنه اجتماعی را احیاء کنند.
استاندار یزد در ادامه این نشست با اشاره به لزوم مشارکت آموزش و پرورش و نقش بسیار سازنده معلمین در پیشگیری از وقوع جرم افزود: باید کسانیکه تاثیر گذاری بالایی بر رفتار دانش اموزان و قاطبه مردم دارند شناسایی نموده و در زمینه های مختلف نقش آنها را پررنگ نماییم.
استاندار یزد بر لزوم همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی با دستگاه قضایی جهت پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آثار زیانبار تخلفات در جامعه تاکید کرد.
وی در پایان ابراز امیدواری نمود تا نتایج عملی مباحث مطروحه در این نشست، در جلسه آتی مشخص شود و پیشنهادات جدید جهت حل مشکلات ارائه گردد.ک/1
650

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن