تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819301911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حامیان ورزش کارگری مازندران حمایت می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی حامیان ورزش کارگری مازندران حمایت می شوند ساری-ایرنا- مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: واحدهای تولیدی حامی ورزش کارگری مازندران با آسان گیری و اولویت در پرداخت تسهیلات حمایت می شوند.


ˈ علی بابایی کارنامهˈ روز دوشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی انجمن های ورزش کارگران مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تبصره دو ماده38 قانون مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و افزود: براساس این قانون یک و نیم درصد مالیات ارزش افزوده واحدهای تولیدی می بایست برای ورزش کارگری هزینه شود .
وی با اشاره به اینکه این قانون از سال 87 به واحدهای تولیدی ابلاغ شد و گفت: تاکنون روند پرداخت این حق ورزش کارگران در مازندران به خوبی انجام نشده است .
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران ابراز امیدوار کرد با اعمال سیاستهای تشویقی وحمایت از واحدهای تولیدی استان و پرداخت این مالیات ورزش کارگری مازندران رونق بگیرد .
وی از آمادگی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران برای معرفی سریع و پرداخت راحت تسهیلات به این واحدهای تولیدی حامی ورزش استان خبرداد .
بابایی کارنامه ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون واحدهای تولیدی مازندران 500 میلیون ریال سهم یک و نیم درصدی مالیات ارزش بر افزوده ورزش کارگری را پرداخت کردند .
بابایی کارنامه پیش بینی کرد که تا پایان امسال این مبلغ به دو میلیارد و 500میلیون ریال افزایش یابد.
وی همچنین از ساخت سالن ورزشی و استخر شنا توسط دو واحد تولیدی کاله آمل و چوب و کاغد مازندران خبرداد و گفت: هفت میلیارد و 800 میلیون ریال برای ساخت این دو مجموعه هزینه شد .
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران اسپانسر یابی در واحدهای تولیدی مازندران را از دیگر برنامه های این نهاد برشمرد وافزود: دو معاونت این اداره موظف به جذب اسپانسر در واحدهای تولیدی استان و معرفی آنها به هیاتهای ورزشی کارگران هستند.
براساس آمارهای رسمی 600 هزار کارگر در مازندران فعالیت می کنند .
هیات ورزش کارگران مازندران تعداد ورزرشکاران سازمان یافته این هیات را سه هزار نفر اعلام کرد که این رقم نشانگر فعالیت ورزشی کمتر از یک درصد کارگران مازندران است.ک/3
7329/608

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن