تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت بدهی دوچرخه سواران تورمازندران برعهده اداره کل ورزش استان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس هیات دوچرخه سواری مازندران: پرداخت بدهی دوچرخه سواران تورمازندران برعهده اداره کل ورزش استان است ساری – ایرنا – رییس هیات دوچرخه سواری مازندران گفت : پرداخت بدهی دوچرخه سواران تور بین المللی مازندران برعهده اداره کل ورزش و جوانان استان است و این بدهی بایدبا همکاری این اداره کل پرداخت شود.


ˈ محمد عبداللهی ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : متاسفانه به رغم گذشت 9 ماه از اتمام بیستمین دوره این رقابت ها ، هنوز جوایز دلاری دوچرخه سواران خارجی پرداخت نشده است. این در حالی است که هیات دوچرخه سواری مازندران فقط مسوولیت فنی برگزاری این رقابت ها را بر عهده داشت و مسوولیت مالی و تقبل هزینه ها بر عهده اداره کل ورزش و جوانان بود.
وی افزود : پیش از برگزاری این رقابت ها ، برآورد کامل هزینه ها را به اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کردیم و با موافقت این اداره کل ، هماهنگی های لازم برای دعوت از تیم ها و برگزاری رقابت ها انجام شد .
عبداللهی ادامه داد : با وجود موافقت اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، بخش زیادی از هزینه این رقابت ها شامل پول هتل و جایزه دلاری برندگان همچنان پرداخت نشده که به دلیل جلوگیری از بروز تنش مجبور شدم بخشی از بدهکاری ها را از جیب خودم پرداخت کنم .
وی گفت : فدراسیون دوچرخه سواری نیز برای کمک به برگزاری مطلوب این مسابقات ، وعده پرداخت100 میلیون تومان را داد که پس از گذشت مدتی این مبلغ به نصف تقلیل یافت و از آن 50 میلیون تومان نیز 20 میلیون تومان به حساب اداره کل ورزش و جوانان مازندران برای صرف هزینه در تور بین المللی دوچرخه سواری مازندران واریز شد .
رییس هیات دوچرخه سواری مازندران خاطرنشان کرد : فدراسیون دوچرخه سواری تصمیم گرفت 30 میلیون تومان باقی مانده در حساب خود را صرف پرداخت جایزه دلاری برندگان این رقابت ها کند .
عبدالهی اظهار کرد : بیستمین دوره تور بین المللی مازندران در مجموع 350 میلیون تومان هزینه در برداشت که از این مقدار ، 90 میلیون تومان از طریق اداره کل ورزش و جوانان مازندران ، 20 میلیون تومان از طریق فدراسیون و 40 میلیون تومان نیز از هزینه شخصی پرداخت شد و هنوز بقیه این هزینه ها را به برندگان خارجی و هتلداران بدهکاریم .
وی افزود : پیش از این به اداره کل ورزش و جوانان مازندران هشدار داده بودیم که اگر جوایز دلاری برندگان خارجی را پرداخت نکنیم ممکن است فدراسیون دوچرخه سواری با خطر تعلیق مواجه شود اما گوش کسی بدهکار این هشدارها نبود .
رییس هیات دوچرخه سواری مازندران ادامه داد : در حال حاضر هم فدراسیون دوچرخه سواری و هم اداره کل ورزش و جوانان مازندران می گویند پولی برای پرداخت این بدهی ها نداریم و مشخص نیست چگونه می توانیم این مشکل بزرگ را برطرف کنیم .
عبداللهی گفت : رایزنی های متعددی با مسوولینی از وزارت ورزش و جوانان انجام شد که امیدوارم بتوانیم از این طریق ، بدهی های سال گذشته را که ممکن است موجب تعلیق فدراسیون دوچرخه سواری شود پرداخت کنیم .
وی افزود : پرداخت 40 هزار دلار جایزه برندگان این مسابقات از توان هیات دوچرخه سواری مازندران خارج است و نمی توان بدون کمک های دولتی از عهده این هزینه سنگین برآمد .
رییس هیات دوچرخه سواری مازندران افزود : اگر هیات مازندران دارای تمکن مالی زیادی باشد ترجیح می دهیم این پول را صرف پرورش استعدادهای دوچرخه سواری در رده های سنی پایه کنیم تا نسل آینده دوچرخه سواری مازندران را تقویت کنیم .
عبداللهی ادامه داد : بدهکاری دوچرخه سواری مازندران فقط منحصر به تور بیستم نیست و از دوره های گذشته این رقابت ها نیز برخی بدهی ها باقی مانده است که هنوز موفق به پرداخت و تسویه کامل آن نشدیم .
وی گفت : متاسفانه برخی مسوولان ورزش مازندران به جای کمک به برگزاری مطلوب این رقابت ها ، به گرفتن عکس یادگاری با نفرات برتر اکتفا می کنند و پس از آن همه مشکلات و کمبودها را به گردن هیات دوچرخه سواری مازندران می اندازند .
رییس هیات دوچرخه سواری مازندران گفت :به نظر می رسد در اداره کل ورزش و جوانان مازندران انگیزه ای برای رشد وتوسعه دوچرخه سواری و برگزاری رقابت های بین المللی تور دوچرخه سواری مازندران وجود ندارد و برخی ها می خواهند مانع از برگزاری این رقابت ها در سال 93 شوند .
عبداللهی افزود : وقتی یکی از مسوولان ورزش و جوانان مازندران دارای سابقه ورزشی نیست و آشنایی چندانی با ظرافت های ورزش حرفه ای ندارد چگونه می توان به آینده ورزش در مازندران امیدوار بود . چنان چه یکی از مسوولان ورزش مازندران مدعی شده بود که برگزاری تور دوچرخه سواری مازندران توجیه ندارد و برگزار نشدن آن لطمه ای به ورزش استان وارد نمی کند .
رییس هیات دوچرخه سواری مازندران ادامه داد : مشخص است که برگزاری رقابت های ورزشی دارای توجیه اقتصادی نیست و نباید از این گونه رقابت ها انتظار سودآوری داشت .
عبداللهی افزود : متاسفانه سبک مدیریتی ورزش مازندران ، سنتی و بسیار قدیمی است و این شرایط ، نتیجه ای جز به برجای گذاشتن بدهی های فراوان همانند تور دوچرخه سواری مازندران نخواهد داشت .
رییس هیات دوچرخه سواری مازندران به شرایط برگزاری بیست و یکمین دوره تور دوچرخه سواری مازندران اشاره کرد و گفت : برای برگزاری این رقابت ها آماده ایم اما شرایط دشوار فعلی می طلبد که مسئولان فکری جدی کنند.
7331/**608 **1581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن